Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 684 záznamů.  začátekpředchozí665 - 674další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing na sociálních sítích - Facebook
Kadlecová, Martina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití v marketingu. První kapitola práce popisuje rozvoj internetu. Druhá kapitola se věnuje marketingu a marketingové komunikaci v kontextu nových možností, které přineší internet. Ve třetí kapitole je podrobně rozebrána problematika sociálních médií s důrazem na sociální sítě. V rámci této kapitoly jsou charakterizovány nejznámější světové i české sociální sítě. Dále práce vysvětluje, jak se dá využít sociální síť Facebook pro marketingové účely. Největší část práce je věnována strategii propagace na Facebooku, která byla vytvořena pro individuální potřeby společnosti Robzone.
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Novák, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Terciární vzdělávání prochází a bude procházet mnoha změnami, které budou vyvolány jak politickými, demografickými, ale také tržními změnami. Na tyto změny musí vedení vysoké školy určitým způsobem zareagovat, aby se vyhnulo existenčním potížím, které mohou následovat. Jednou z cest je využití marketingových nástrojů pro propagaci vlastních vzdělávacích programů. Tato kvalifikační práce se zabývá podstatou marketingového řízení vysoké školy a její vzájemné souvislosti s propagací školy navenek. Identifikuje možnosti jak efektivně propagovat vysokou školu na internetu s konkrétní ukázkou tvorby internetové marketingové kampaně Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze s cílem zvýšit poptávku po bakalářském vzdělávacím programu na této fakultě.
Sociální sítě
Dudek, Pavel ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá fungováním sociálních sítí na internetu a jejich možným obchodním využitím Cílem této práce je představit ty nejpoužívanější sociální sítě. Součástí práce je dále jejich porovnání v Globálním kontextu i porovnání s českými sociálními sítěmi. Práce dále objasňuje rizika i příležitosti ve využívání sociálních sítí a jejich praktické příklady. V závěrečné části autor shrnuje nasbírané poznatky a v součinnosti s vlastním dotazníkovým šetřením aplikuje na oficiální stránky Fakulty mezinárodních vztahů VŠE Praha vedené na síti Facebook.
Internetová komunikace
Hubka, Michal ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Internetová komunikace je poslední dobou stále častějším nástrojem komunikace, oproti komunikaci běžné (jako telefonování, posílání dopisů apod.). Práce popsala vývoj internetové komunikace a zaměřila se také na její formy (formální a neformální). Na základě těchto forem práce také ukázala, jak vytvořit uživatelské jméno či avatar, hodící se pro danou komunikaci. Bakalářská práce se zaměřila na sociální síť Facebook, která je stále více populární. Poukázala na její historii, podmínky užívání a také popsala základní funkce. Facebook je také velmi vhodný komerční nástroj, a tak se práce zaměřila na ukázání možností komerčního využití této sociální sítě. Práce poukázala také na další sociální sítě, které sice nejsou tolik populární, ale také stojí za předvedení. Nejsou to ale jen sociální sítě, které by sloužily k internetové komunikaci. Naopak tato forma je mladší než například komunikátory, které také práce popsala a představila jejich funkce. Zaměřila se na nejznámější komunikátory jako ICQ, Skype, atd. Součástí práce je také anketa a její analýza, která se zaměřila na celkovou internetovou komunikaci. K práci byly také vytvořeny výzkumy. Jednak se zaměřily na zabezpečení účtů na Facebooku, dále na využití internetové komunikace firmami a v neposlední řadě na využití internetové komunikace na fakultě.
Psychologické aspekty komunikace v sociálních sítích
Štěpánovský, Petr ; Hubinková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá velmi aktuální problematikou sociálních sítí a komunikace v nich. V teoretické části se její čtenář seznámí s pojmy virtuální realita a sociální sítě. Dále s jednotlivými specifikami komunikace v nich se zaměření na platformu Facebook.com. Cílem výzkumu v praktické části je pomocí hloubkových rozhovorů nalézt motivy, které působí na člověka ve směru založení a aktivního využívání svého profilu na sociální síti. Jednotlivé rozhovory jsou prováděny s příkladovými representanty jednotlivých skupin uživatelů Facebooku diferencovaných dle předem specifikovaných veličin, kterými jsou věk a názorový přístup k této platformě. Přínosem této práce je nalezení zjevných i skrytých motivů a jejich popis dle významu a intenzity v rámci jednotlivých skupin.
Analýza zdrojů příjmů sociálních médií
Vojtěšek, Cyril ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Abstrakt Tato práce je analýzou finanční stránky provozování populárních sociálních médií. Podrobně se zabývá čtyřmi z nich, které spadají do třech skupin: sociální sítě (Facebook), komunity (YouTube a LinkedIn) a mikroblogovací služby (Twitter). Každá z těchto služeb má svá specifika a je rozebrána v samostatných kapitolách. Hlavním cílem práce je zanalyzovat zdroje příjmů těchto čtyř médií. Tomuto tématu je věnována druhá část, která je stěžejní a ze všech částí nejrozsáhlejší. Vychází z úvodní části, která popisuje zda-li a jak je možné vyjádřit tržní hodnotu sociálních médií. Třetí část pak obsahuje návrhy autora, jak by bylo možné zdroje příjmu z předchozí části upravit či zavést nové. Část poslední nabízí srovnání současné situace na trhu sociálních médií se situací, ve které byl internetový business v roce 1999, a která skončila tzv. dot com bublinou.
Marketing a reklama v rámci social software
Veselský, Štěpán ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Bouška, Jan (oponent)
Marketingového potenciálu celosvětové sítě internet si jeho uživatelé všimli záhy po jeho vzniku. Z počátku byly kopírovány postupy a nástroje klasických médií. Hlavním způsobem marketingové komunikace tak byly -- zpočátku statické a často jen textové-- reklamní bannery, které se umisťovali na různé webové prezentace dle svého zaměření a tiskové zprávy umisťované na novinkové servery všeho druhu. Ten pravý rozvoj internetového marketingu nastal s počátkem vzniku interaktivních webů - již ne jen statických "webových prezentací" - jejichž obsah tvoří z převážné většiny jejich uživatelé, přihlašují se na ně pod svými jmény, tvoří své profily a dohromady tak utvářejí sociální sítě. Tzn. webů, které jsou označovány jako Web 2.0. Postupem času se vyvinulo velké množství marketingových nástrojů, které nejen propagují jednotlivé produkty, ale také se snaží udržovat se zákazníky vřelé vztahy, upevňovat mezi nimi citové pouto a nabízet jim obsah šitý na míru. Social software projekty shromažďují na jedno místo ohromné množství lidí, kteří se chtějí podělit o to, kdo jsou, co rádi jedí, dělají či poslouchají za hudbu -- a jako takové jsou naprosto dokonalým místem pro cílenou reklamu. V této práci je nejprve definován Social software v rámci Webu 2.0, dále prezentovány nástroje internetového marketingu a v poslední části jsou tyto aktivity ukázány na konkrétních případech.
Kontextové reklamní systémy
Randáčková, Veronika ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce seznamuje čtenáře s novými a méně používanými kontextovými PPC systémy, které lze v českém internetovém prostředí použít pro reklamní kampaň. Tyto systémy jsou popisovány na reklamní kampani vytvořené pro internetový obchod Pneu360.cz. Cílem práce je zhodnotit použitelnost a účinnost jednotlivých systémů pro další možné pokračování kampaně. Kontextová reklama je v této práci brána v širším pojetí, zařazena je jak reklama v obsahu, tak v článcích a ve vyhledávání. Analyzovány byly systémy Adfox, Etarget, Facebook, ElineAd, Intextová reklam BillBoard a TakeIt -- virtuální výloha.
Facebook a jeho využití v marketingu
Míka, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Tlustý, Zdeněk (oponent)
Práce se zabývá sociálními sítěmi od jejich vzniku až po současný obrovský boom. Zmiňuje se roli člověka uvnitř sociálních sítích a o nastupujících moderních technologiích. Podrobně se zabývá Facebookem a marketingem v jeho prostředí. Na závěr práce je uvedena případová studie, kde jsou popsány současné marketingové metody na Facebooku. Studie je ilustrována na projektu Playzone.cz, na kterém autor již dva roky pracuje.
Využití Internetu v činnosti personální agentury
Zatloukal, Petr ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Prajzler, Tomáš (oponent)
Práce se věnuje popisu současného využití internetu ve společnosti Advanced Search Technology a navrhuje další možnosti zapojení internetu do procesů ve společnosti. Primárním cílem práce je zmapovat procesy obchodního modelu, identifikovat pro ně príslušné nástroje internetu a definovat jejich funkci. Práce dále analyzuje využití těchto nástrojů s ohledem na jejich požadovanou funkci a navrhuje optimalizace odpovídající současným trendům, počínání konkurence, přáním kandidátů a zaměstnanců společnosti (data z průzkumů). Sekundárním cílem je inovativní využití nových nástrojů internetu a identifikace nových funkcí již využitých nástroju. Součástí práce je i návrh platforem networkingu v online komunitách Facebook a LinkedIn.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 684 záznamů.   začátekpředchozí665 - 674další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.