Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Cesta kněžny Eleonory ze Schwarzenbergu do Británie roku 1838 a její syn Walter Prosper
Bouška, Jan ; Županič, Jan (vedoucí práce) ; Horčička, Václav (oponent)
Cílem předkládané bakalářské práce je snaha zrekonstruovat cestu knížete Jana Adolfa II. ze Schwarzenbergu do Velké Británie roku 1838 z pohledu jeho manželky, kněžny Eleonory rozené z Liechtensteinu, jež se cesty rovněž účastnila. V souvislosti s britskou cestou knížecího páru je pojednáno také o princi Walteru Prosperovi, jenž byl počat právě při zmiňované cestě. Vzhledem k předčasné smrti prince Waltera byla pozornost zaměřena především na jeho pohřební ceremoniál a rituály s ním spojené. Při studiu dané problematiky bylo využito značného množství dosud nezpracovaných archivních materiálů. Na základě studia archiválií se podařilo alespoň částečně zrekonstruovat program britské cesty z perspektivy kněžny Eleonory, která byla dosavadními autory spíše přehlížena. Zároveň byl podrobně popsán průběh pohřebního rituálu prince Waltera, jenž byl komparován s obecnými pohřebními tradicemi rodu Schwarzenbergů. Klíčová slova: Schwarzenbergové, Eleonora ze Schwarzenbergu, cesta, Velká Británie, Jan Adolf II. ze Schwarzenbergu, Walter Prosper, smrt, pohřeb, rituál, hrobka
Finanční arbitr
Bouška, Jan ; Vybíral, Roman (vedoucí práce) ; Boháč, Radim (oponent)
Finanční arbitr Tato diplomová práce se zaměřuje na institut finančního arbitra, a to jak z pohledu teoretického, tj. na institut finančního arbitra ve smyslu právní úpravy, smysl jeho zavedení a problematiku řízení před finančním arbitrem, tak z pohledu praktického, tj. na rozhodovací činnost finančního arbitra v jednotlivých typech řízení, ať již se jedná o nejrozšířenější agendu finančního arbitra, kterou jsou spory ze spotřebitelských úvěrů, tak i o spory např. ze zápůjček a obdobných finančních služeb. Jejím cílem je komplexně popsat především problematiku řízení před finančním arbitrem a prostředky, které finanční arbitr uplatňuje v rámci tohoto řízení, cílem je však i poukázat na jednotlivá řízení, řešící spory z konkrétního právního titulu. Autor si vytkl za cíl zaobírat se jak osobou finančního arbitra, tak řízením před finančním arbitrem, ale cílem této práce je i snaha o přiblížení rozhodovací praxe finančního arbitra širší veřejnosti, a to dle věcné příslušnosti finančního arbitra. Autor si vytkl za cíl nejenom popsat institut finančního arbitra z odborného hlediska a zaobírat se některými právně složitějšími otázkami, tak ale i cíl druhý, kterým byla snaha předložit i laikům relativně přístupný a komplexním způsobem celkovou problematiku v této práci, z níž bude snadno seznatelná...
"Tak jak pevně skály krkonošské stojí…" Jan Nepomuk hrabě Harrach a jeho politické působení v Předlitavsku
Bouška, Jan ; Pokorná, Magdaléna (vedoucí práce) ; Hlavačka, Milan (oponent)
Jan Nepomuk hrabě Harrach (1828-1909) byl členem starobylé aristokratické dynastie, významným velkostatkářem, politikem a členem strany konzervativního velkostatku, ale také českým šlechticem. Cílem předkládané práce je podrobně analyzovat politické aktivity, názory a představy hraběte Harracha, které sděloval pomocí svých spisů, článků a projevů pronesených na českém zemském sněmu, a představit jej nejen jako konzervativce věrného svému stavu, ale také jako aristokrata, který se vědomě přihlásil k etnicko-jazykovému pojetí češství. Práce se drží užšího zaměření na výše uvedené činnosti Jana Nepomuka, nicméně se je snaží zasadit do kontextu jeho života a doby, které tvoří jejich neodmyslitelný kontext. Pramennou základnou se pro studii staly především archiválie z osobní pozůstalosti hraběte Harracha, jež je uložena v Rakouském státním archivu ve Vídni. Zároveň byl využit i dobový tisk a prameny úřední povahy. Předkládaná práce je také příspěvkem k dějinám šlechty českých zemí a její politické činnosti a snaží se vyvážit dva stereotypy, které byly a částečně stále jsou typické pro toto pole historického výzkumu - apriorně negativní přistup ke šlechtě, či naopak její zbytečná idealizace. Klíčová slova: Jan Nepomuk Harrach (1828-1909), Harrachové, české země, 19. století, 1848- 1918, aristokracie,...
Cesta kněžny Eleonory ze Schwarzenbergu do Británie roku 1838 a její syn Walter Prosper
Bouška, Jan ; Županič, Jan (vedoucí práce) ; Horčička, Václav (oponent)
Cílem předkládané bakalářské práce je snaha zrekonstruovat cestu knížete Jana Adolfa II. ze Schwarzenbergu do Velké Británie roku 1838 z pohledu jeho manželky, kněžny Eleonory rozené z Liechtensteinu, jež se cesty rovněž účastnila. V souvislosti s britskou cestou knížecího páru je pojednáno také o princi Walteru Prosperovi, jenž byl počat právě při zmiňované cestě. Vzhledem k předčasné smrti prince Waltera byla pozornost zaměřena především na jeho pohřební ceremoniál a rituály s ním spojené. Při studiu dané problematiky bylo využito značného množství dosud nezpracovaných archivních materiálů. Na základě studia archiválií se podařilo alespoň částečně zrekonstruovat program britské cesty z perspektivy kněžny Eleonory, která byla dosavadními autory spíše přehlížena. Zároveň byl podrobně popsán průběh pohřebního rituálu prince Waltera, jenž byl komparován s obecnými pohřebními tradicemi rodu Schwarzenbergů. Klíčová slova: Schwarzenbergové, Eleonora ze Schwarzenbergu, cesta, Velká Británie, Jan Adolf II. ze Schwarzenbergu, Walter Prosper, smrt, pohřeb, rituál, hrobka
Marketing a reklama v rámci social software
Veselský, Štěpán ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Bouška, Jan (oponent)
Marketingového potenciálu celosvětové sítě internet si jeho uživatelé všimli záhy po jeho vzniku. Z počátku byly kopírovány postupy a nástroje klasických médií. Hlavním způsobem marketingové komunikace tak byly -- zpočátku statické a často jen textové-- reklamní bannery, které se umisťovali na různé webové prezentace dle svého zaměření a tiskové zprávy umisťované na novinkové servery všeho druhu. Ten pravý rozvoj internetového marketingu nastal s počátkem vzniku interaktivních webů - již ne jen statických "webových prezentací" - jejichž obsah tvoří z převážné většiny jejich uživatelé, přihlašují se na ně pod svými jmény, tvoří své profily a dohromady tak utvářejí sociální sítě. Tzn. webů, které jsou označovány jako Web 2.0. Postupem času se vyvinulo velké množství marketingových nástrojů, které nejen propagují jednotlivé produkty, ale také se snaží udržovat se zákazníky vřelé vztahy, upevňovat mezi nimi citové pouto a nabízet jim obsah šitý na míru. Social software projekty shromažďují na jedno místo ohromné množství lidí, kteří se chtějí podělit o to, kdo jsou, co rádi jedí, dělají či poslouchají za hudbu -- a jako takové jsou naprosto dokonalým místem pro cílenou reklamu. V této práci je nejprve definován Social software v rámci Webu 2.0, dále prezentovány nástroje internetového marketingu a v poslední části jsou tyto aktivity ukázány na konkrétních případech.

Viz též: podobná jména autorů
6 BOUŠKA, Jan
1 Bouška, Jaroslav
2 Bouška, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.