Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak vybudovat efektivní a profitující web
Zosinčuk, Dominik ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Hazucha, Andrej (oponent)
Tato práce pojednává o budování efektivního a profitujícího webu. Jednou z možností jak vybudovat takový web je správně ho optimalizovat pro vyhledávače. Search engine optimization neboli SEO je velmi důležité pro všechny webové projekty, které se snaží získat nové návštěvníky. Tato práce obsahuje teoretický základ k optimalizaci pro vyhledávače. Od historie vyhledávačů, pro které optimalizujeme webové stránky, až po aktuální stádium jejich algoritmů. V další části jsem provedl reálnou analýzu dle popsaných faktorů, které vyhledávače považují za důležité. V závěru lze pak na reálné vidět, jak dopadla aplikace této analýzy a zda je popsaná teorie opravdu správná.
Audit webových stránek internetových obchodů deskových her
Dvořák, Jaroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou auditu webových stránek vybraných internetových obchodů deskových her. V dnešní době existuje veliké množství webo-vých prezentací různé kvality, a tak je nutno mezi nimi vybírat. S vývojem internetu se dostáváme od kladení důrazu na kvantitu k vyzdvihování kvality. S tímto faktem při-chází oblast auditu webových stránek. První část práce se zabývá teoretickými výcho-disky auditu webových stránek v jednotlivých oblastech. Druhá část obsahuje nejdříve představení trhu deskových her a jeho cílové skupiny. Z první teoretické části jsou ná-sledně vytvořeny hodnotící kritéria pro audit sedmi vybraných stránek internetových obchodů deskových her. Tento audit je v další kapitole vyhodnocen, z čehož pak vychá-zí závěr práce v podobě doporučení pro změny ke zvýšení konkurenceschopnosti jed-notlivých e-shopů.
Internetový marketing na příkladu malé organizace
Vaňáč, Ondřej ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Cílem práce je analýza postupů a technik současného internetového marketingu. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou představeny nástroje současného internetového marketingu, jejichž optimální využití je zohledněno v praktické části, kde je proveden komplexní návrh internetové marketingové strategie s důrazem na SEO pro začínající firmu v oboru ubytovacích a pohostinných služeb. Jedná se o firmu Penzion U Lišky, která nabízí ubytování v jižních Čechách. Práce poslouží jako návod pro malé a střední organizace při tvorbě marketingových projektů. V praktické části jsou zohledněny poznatky při tvorbě webových prezentací a postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače. V další části jsou uvedena doporučení pro zpracování PPC kampaní a prezentace firmy na sociální síti Facebook. Je provedena analýza postupů pro zvyšování návštěvnosti pomocí sociálních sítí, PR článků, blogů a dalších nástrojů.
PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů
Kuděla, Ondřej ; Nemrava, Jan (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Cílem této práce je definovat PR (Public Relations) články z hlediska optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO) a popsat možnosti publikování PR článků na internetových serverech v České republice. V úvodu práce je představena teorie budování zpětných odkazů webu (linkbuilding), což zvyšuje pozice webu ve vyhledávačích na určená klíčová slova. Práce se zaměřuje na neplacený linkbuilding a kromě publikace PR článků popisuje i další možné druhy aktivit. Další část práce je zaměřena na význam PR článků pro využití hlavně při SEO, ale i z pohledu všeobecného marketingu. V poslední části práce je prakticky demonstrována publikace PR článků na vybraných PR serverech a také jsou zde zmíněny užitečné nástroje.
Analýza a vyhodnocení využití SEM a SEO na případu internetového obchodu
Smetana, Jakub ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače (SEO) a internetovým marketingem (SEM). Práce je rozdělena do několika částí, které spolu úzce souvisí. První část práce je věnována obecným definicím a vymezení termínů. V druhé části práce je popsán vývoj v oblasti SEO v posledních dvou letech s důrazem na změny, které v této oblasti nastaly. Součástí druhé části práce je také popis vývoje trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice v letech 2004 -- 2009 a dále pak vývoj v oblasti internetového marketingu v ČR, kde je na internet nahlíženo jako na marketingový nástroj, reklamní médium. Třetí část práce popisuje možnosti internetového marketingu, včetně popisu nejvíce používaných systémů, jako jsou například Sklik, AdWords, Etarget, vynechány nejsou ani sociální sítě či katalogy. Čtvrtá část práce je pak věnována analýze a vyhodnocení internetových stránek, respektive způsobům, jak lze stránky analyzovat a sledovat. V poslední části práce je praktická ukázka využití metod a postupů popsaných v prvních čtyřech kapitolách na internetovém obchodu s obuví. Je zde popsán celý postup od úvodní analýzy, přes analýzu klíčových slov až po úpravu zdrojových kódů a získávání zpětných odkazů prostřednictvím internetových katalogů. Kromě samotného postupu optimalizace je součástí této části práce také kapitola popisující nasazení reklamních systémů Sklik, AdWords a Etarget včetně vyhodnocení výsledků a úspěšnosti realizované reklamy v těchto systémech. V závěru praktické části jsou shrnuty přínosy a poznatky, kterých bylo optimalizací dosaženo a které jsou aplikovatelné na další podobné projekty, kterých je v celém internetu obrovské množství. Po přečtení této práce získá čtenář přehled o aktuálním stavu trhu v oblasti fulltextových vyhledávačů v České republice a internetovém marketingu jako celku, a o změnách, které v oblasti SEO v posledních dvou letech nastaly. Na základě praktické části práce by měl být schopen aplikovat základní poznatky z této oblasti včetně základního nastavení PPC, včetně analýzy dosažených výsledků a jejich vyhodnocení.
Audit webových stránek dopravních organizací
Klusák, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tato práce se zabývá auditem vybraných webových stránek dopravních organizací. Aktuální situace tohoto oboru v národní ekonomice a možný budoucí vývoj je úvodní kapitolou teoretické části práce. Teoretická část seznámí čtenáře s technologickými základy a současnými trendy tvorby webových prezentací. V jejím závěru je navržena metodika následujícího auditu a představen zkoumaný vzorek prezentací. Praktická část obsahuje podrobný audit vybrané prezentace a stručnější audity ostatních stránek. V jejím závěru jsou interpretovány souhrnné výsledky a navrženy kroky vedoucí k odstranění nedostatků. Cílem této práce je zjištění kvality vybraného vzorku webových stránek z vymezeného oboru a vyvození závěrů o jejich významu pro majitele. Cílů práce je dosaženo porovnáním stavu každé prezentace vůči navržené metodice a statistickým vyhodnocením získaných dat. Přínosem práce je představení nejčastějších nedostatků webových prezentací a zhodnocení, nakolik je internetová prezentace významnou součástí portfolia společností z oboru nákladní přepravy a logistiky.
Uvedení firemní SaaS aplikace na trh
Koutný, Jiří ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat model poskytování softwaru jako služby z pohledu firem, srovnat jej s ostatními modely poskytování software a představit možné přínosy i nemalá rizika tohoto zajímavého konceptu. Praktická část si klade za úkol poskytnout komplexní návod uvedení konkrétní SaaS aplikace na trh. V úvodu práce se pokusím o vymezení pojmu SaaS a popíšu historické pozadí jeho vzniku. V hlavní kapitole teoretické části srovnám nejdůležitější vlastnosti SaaS a klasického software z pohledu firem a popíšu vhodnost jeho použití pro konkrétní typy aplikací. Závěr teoretické části představuje zamyšlení nad budoucností SaaS modelu včetně možných problémů a dopadů na trh ICT. Praktická část práce představuje strategii proniknutí na trh mé vlastní SaaS aplikace Collabim, která slouží pro správu a vyhodnocování aktivit spojených s optimalizací pro vyhledávače (SEO). Úvod praktické části představuje hlavní funkce nástroje a prostředí, ve kterém vznikal. Dále v něm popíšu cílovou skupinu, provedu analýzu konkurence, SWOT analýzu a definuji hlavní cíle projektu. Neméně důležitá bude marketingová strategie a analýza nákladů a příjmů. Na závěr zhodnotím aktuální stav projektu, popíšu nejdůležitější chyby, kterých jsem se dopustil, a naplánuji všechny činnosti, které je nutné vykonat před uvedením aplikace na trh. Úplný závěr je věnován zamyšlení nad budoucností celého projektu.
Komunikační online strategie cestovní agentury Invia.cz, s.r.o. při vstupu na nové trhy
Pazelskyi, Pavlo ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Chovancová, Daniela (oponent)
Práce se zabývá analýzou nástrojů internetového marketingu, které lze uplatnit v komunikační strategii podniku při vstupu na nové trhy. Na příkladě portálu firmy Invia.cz je použit a otestován nejvhodnější marketingový nástroj. V závěru práce je provedeno zhodnocení dosažených výsledků a jsou navržena doporučení pro další vývoj.
Automatizovaná podpora procesu vývoje webu s důrazem na SEO
Hejl, Zdeněk ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Hlavním cílem této práce je navržení procesního modelu tvorby nového webu a návrh a implementace jeho automatizované podpory prostředky informačních technologií. Samotný návrh procesu bude vystavěn na identifikovaných nejlepších praktikách dostupných metodik pro tvorbu webových aplikací a bude respektovat a aplikovat principy SEO (optimalizace pro vyhledávače). Největším přínosem této práce je navržený procesní model pro tvorbu webových aplikací, který vychází z toho nejlepšího, co nabízí metodiky pro tvorbu webových aplikací a navíc obsahuje i dodatečné činnosti, které je potřeba vykonávat, ale které nejsou součástí daných metodik. Dalším významným přínosem je namapování optimalizačního procesu na činnosti navrženého procesního modelu a implementace automatizované podpory těchto činností pomocí desktopové aplikace. Práce je strukturovaná do pěti základních kapitol (mimo úvod a závěr). První kapitola se zaměřuje na definici základních pojmů spojených s vývojem aplikací a především na provedení analýzy vybraných metodik pro vývoj webových aplikací. Druhá kapitola navazuje na výstupy analýzy daných metodik a tvoří jádro celé práce. Jejím obsahem je návrh a popis procesního modelu pro vývoj webu. Třetí kapitola se zabývá problematikou SEO, konkrétně definicí pojmu SEO, představením optimalizačního procesu a především představením optimalizačních doporučení. Čtvrtá a pátá kapitola jsou zaměřeny na automatizovanou podporu procesu tvorby webu s důrazem na SEO. V rámci čtvrté kapitoly jsou identifikovány činnosti procesního modelu, který by mohly být aplikačně podpořeny a pro tyto činnosti jsou definovány uživatelské požadavky na funkcionalitu. Poslední pátá kapitola je zaměřena na představení implementované aplikace pro podporu vývoje webu s důrazem na SEO.
Obsah a struktura webových dokumentů a jejich přístupnost
Kalous, Martin ; Pinkas, Otakar (vedoucí práce) ; Kliegr, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá otázkou optimalizace internetových stránek pro vyhledávače a analýzou návštěvnosti. Optimalizací internetových stránek pro vyhledávače (dále jen SEO) rozumíme správné naprogramování, nastavení a situování webových stránek takovým způsobem, aby nejen neporušovaly pravidla vyhledávačů, ale zároveň, aby měly větší šanci při samotném vyhledávání. V první části práce jsou popsány základní pravidla SEO, faktory ovlivňující hodnocení stránek (on-page faktory a off-page faktory). On-page faktory jsou veškeré objekty na webové stránce, off-page faktory jsou taktiky, jak na své stránky upoutat co největší pozornost, jak je zviditelnit bez zásahu do zdrojového kódu. Kromě etických taktik existují i taktiky neetické nebo spíše zakázané. Představené metody či taktiky jsou demonstrovány na kratičkých příkladech a na ukázkovém SEO auditu vybrané firmy, který je v příloze bakalářské práce. Druhá kapitola se zabývá dalšími způsoby zvyšování návštěvnosti. Jsou zmíněny hlavně reklamní systémy, které jsou na hlavních internetových portálech k dispozici. Třetí kapitola je v podstatě teoretické představení případové studie ? analýzy návštěvnosti. Návštěvnost signalizuje úroveň úspěšnosti online reklamy. Zde jsou uvedeny některé metody měření návštěvnosti a různé statistické nástroje, kterými se dá měřit. Ve čtvrté kapitole je konkrétně provedena ? analýza návštěvnosti vybrané firmy. Pomocí různých statistických nástrojů jsou zhodnoceny konkrétní stránky z hlediska návštěvnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí64 - 73další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.