Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 634 záznamů.  začátekpředchozí617 - 626další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Positioning značky Champagne Taittinger na českém trhu a její vývoj
Leiss, David ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lochman, Alexander (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu pozice značky Champagne Taittinger na českém trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní koncepce marketingu, marketingový mix, definován pojem značka a termíny positioning, targeting a segmentace. V praktické části je nejprve popsán trh šumivých vín v ČR. Dále jsou představeny společnosti Champagne Taittinger a Bacchus Vins & Champagnes a.s., která je výhradním dovoznem značky Champagne Taittinger na český trh. Po představení portfolia značky jsou zanalyzovány distribuční kanály jejích produktů na českém trhu. Dále zanalyzován positioning značky a jejích největších konkutentů. V poslední části jsou popsány marketingové aktivity značky na našem trhu.
Vnímání firemního stylu a kultury v České republice
Kyncl, Jiří ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Práce definuje firemní styl, firemní design a jeho prvky, zabývá se firemní komunikací, kulturou a komponentami firemního designu-značkou, barvami, písmem, grafickým manuálem apod. Pomocí informací od firem z oboru a poptávky a nabídky analyzuje vnímání firemního stylu v ČR.
Hodnocení vybrané značky na trhu
Rerko, Filip ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje proces vytváření a budování značky v průběhu času. Teoretická část obsahuje zejména vysvětlení obecných pojmů, legislativních postupů při získání registrované známky, vzhled a tvorbu samotného loga. Druhá část hodnotí konkrétní grafické atributy vybrané značky na trhu. Hodnotí značku a popisuje proces zavádění a budování této značky na našem trhu.
Proces zavádění značky Kofola(r) na německý trh
Procházka, David ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Cílem práce je popsat možný nenákladný vstup značky a produktu Kofola na německý trh, resp. do Bavorska. Hypotézou práce je domněnka, že na bavorském trhu existuje mezera, kde cílový segment tvoří mladí lidé ve věku 18-30 let, kteří touží žít po svém a hledají svůj nápoj. V práci je dále rozpracována myšlenka vstupu vytvořením vlastní sub-kofola-kultury a rozšíření nápoje mezi jedince cílové skupiny pomocí multiplikace. Práce popisuje jeden možný proveditelný způsob vstupu ve městě Norimberk a nabádá k dalšímu výzkumu a zpracování dané tématiky. Podkladem práce bylo provedené dotazníkové šetření.
Vnímání značky zákazníkem - Kimberly Clark, s.r.o.
Vrbová, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Bělohradská, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vnímáním značky zákazníkem na trhu produktů dámské hygieny, konkrétně tampónů a vložek, se zaměřením na značku Kotex. Teoretická část popisuje kupní rozhodovací proces, teorii značky a výzkumu trhu.
Vnímání značek studenty českých vysokých škol
Benedikt, Jiří ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Vnímaná hodnota značky je tvořena její aktivní i pasivní znalostí,vnímanou kvalitou, zákaznickou věrností značce a dalšími složkami. Spolu s dalšími asociacemi a hodnocení jsou v této práci zkoumány čtyři české a čtyři zahraniční značky mezi studenty českých vysokých škol. Cílem je porovnat a zhodnoti výsledky značek z různých kategorií a najít jejich silné a slabé stránky
Budování značky Four Seasons
Madarová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Homola, Otokar (oponent)
Cílem práce je přiblížit problematiku budování značky společnosti poskytující hotelové služby. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska budování značky, vysvětluje základní pojmy a vazby mezi nimi. V druhé části je teorie aplikována na konkrétní příklad hotelu Four Seasons. Popisuje strategii budování značky od jejího počátku jak ji vytvořil zakladatel hotelu Izadore Sharp až po její zabudování do každého hotelu ve světě. Na závěr uvádí výsledky průzkumu mínění o značce Four Seasons v České republice získané na základě dotazníku.
Vnímání jednotlivých značek notebooků českým spotřebitelem
Líbenek, Petr ; Pincová, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je formou dotazníku získat data, která následně na základě svých praktických zkušeností a poznatků porovnám s realitou. Reálné poměry na českém trhu s notebooky se pokusím nastínit v první, teoretické části své práce a následně vyvodím závěry. Cílem práce je nastínit situaci na českém trhu s notebooky a především chování a vztah spotřebitelů k jednotlivým značkám notebooků. Zjistit úroveň informovanosti spotřebitelů v této oblasti.
Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň.
Belica, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Značka a logo - vysvětlení pojmů. Řízení značky a rebranding. General Electric, GE Money. Výzkum značky GE Money na základě výsledků výzkumu z let 2006 a 2008.
Analýza komunikačního mixu společnosti L'ORÉAL
Příhodová, Lucie ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce se zabývá komunikačním mixem kosmetické společnosti L'Oréal, konkrétně jednou z jejích nejznámějších globálních značek - Garnier. Dává její marketingový i komunikační mix do srovnání s ostatními značkami této společnosti a zjišťuje tak žádoucí positioning. Hlavním cílem práce je zjistit, jak spotřebitele tuto značku vnímají a to především skrze její komunikaci, ve které dominuje reklama. Vlastní výzkum se pokouší nahlédnout do myslí spotřebitelů, jak reklamu vnímají (komunikační účinky reklamy), hodnotí a přijímají, což se odráží v postojích ke značce jako takové.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 634 záznamů.   začátekpředchozí617 - 626další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.