Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 986 záznamů.  začátekpředchozí494 - 503dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu podniku
Třísková, Veronika ; Sperková, Romana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na návrh komunikačního mixu pro existující truhlářství. Truhlářství Michal Večeřa je společnost, která se zaměřuje na výrobu nábytku na míru. Diplomová práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou uvedeny základní poznatky z literatury. V analytické části je uvedena analýza současného stavu společnosti a dotazníkové šetření. V návrhové části jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu truhlářství.
Návrh marketingové kampaně produktu
Žďárská, Kristýna ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou kampaň pro uvedení nové liniové řady masek na vlasy Circle Chronicles od společnosti Davines na německý trh. V teoretické části je shrnuta problematika marketingu a komunikačního mixu. Analytická část obsahuje analýzu marketingového prostředí a aktuálního komunikačního mixu společnosti. Závěrečnou část tvoří návrhy marketingové kampaně pro propagaci nových produktů.
Komunikační mix společnosti
Žáková, Veronika ; Hudáková, Eva (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem závěrečné práce je „Komunikační mix společnosti“. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část obsahuje teorii, kde jsou vymezeny základní pojmy marketingu, které jsou následně aplikovány, ve druhé analytické části, na vybraném podniku. Praktická část se věnuje návrhům na řešení, které jsou vytvořeny na základě informací získaných v předchozích kapitolách. Jedná se o návrhy na změny komunikačního mixu a především na zefektivnění propagace podniku.
Komunikační mix společnosti
Tomalová, Petra ; Baná, Hana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zvýšení povědomí o společnosti.
Marketingová komunikace
Janeček, Michael ; Leitlová, Veronika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti M&M finance company s. r. o. a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vychází z odborné literatury a objasňuje pojmy marketingové komunikace. V praktické části se nachází analýzy společnosti a vlastní průzkum, což vede návrhům na zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Marketingová komunikace
Buršík, Dominik ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá účinností vybraných online marketingových nástrojů, používaných Jazykovou školou Jílek. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikačního mixu. Na základě analýzy a hodnocení současných online marketingových nástrojů je poté navržena úprava komunikačního plánu, vedoucí k posílení povědomí o společnosti a ke zvýšení prodeje.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Nejedlý, Lukáš ; Benátský, Libor (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je návrh komunikačního mixu společnosti Cukrárna Tarta Yavas, s.r.o. Po úvodu, který vymezuje cíle, metody a postupy zpracování práce následuje teoretická část práce zabývající se klíčovými poznatky z oblasti marketingu, která představuje východisko pro analytickou část této práce, která je těžištěm této diplomové práce. Tato část obsahuje důkladnou analýzu dané společnosti, jejich podnikatelských aktivit, a také marketingový průzkum a interpretaci jeho výsledků. Na získané poznatky navazuje návrhová část usilující o vytvoření nového komunikačního mixu. Závěrečná část této práce je hodnotící.
Návrh změn/doplnění marketingové komunikace konkrétní papírny
Skřivánková, Lucie ; Domanižová, Petra (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem změn marketingové komunikace vybrané společnosti. Jedná se o společnost Ruční papírna Velké Losiny a.s. Na základě provedených analýz současného stavu jsou navrženy změny, které by měly vést ke zvýšení povědomí společnosti a následnému zvýšení potenciálních zákazníků.
Marketingová komunikace společnosti v oblasti asistované reprodukce
Marková, Nikol ; Němcová, Veronika (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix a marketingovou komunikaci společnosti REPROMEDA s.r.o. Vysvětluje, co je to marketing, hodnotí současný stav společnosti a porovnává s teoretickými poznatky. Na základě vhodně zvolených analýz, poskytuje doporučení a návrhy na zlepšení současné marketingové komunikace společnosti.
Návrh komunikačního mixu ve vybrané organizaci
Procházková, Aneta ; Velecký, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Bakalářská práce navrhuje změny komunikačního mixu vybrané organizace na základě provedených analýz dosavadního komunikačního mixu. Práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a návrhovou část. Teoretická část definuje teoretické pojmy z oblasti marketingu se zaměřením na komunikační mix a několik metod analýzy podniku. V analytické části je daná organizace charakterizována a jsou provedeny jednotlivé analýzy. Návrhová část poté uvádí vlastní návrhy na úpravu komunikačního mixu v této organizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 986 záznamů.   začátekpředchozí494 - 503dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.