Název:
Komunikační mix společnosti
Překlad názvu:
Communication Mix of a Company
Autoři:
Tomalová, Petra ; Baná, Hana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2019
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na komunikační mix společnosti Prima Bilavčík, s.r.o. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingu. Analytická část je zaměřena na analýzu současného stavu společnosti. V poslední části jsou na základě provedených analýz vytvořeny návrhy na zlepšení komunikačního mixu, které by měly vést ke zlepšení marketingové komunikace a zvýšení povědomí o společnosti.
The bachelor thesis is focused on the communication mix in the company Prima Bilavčík, s.r.o. The work includes the theoretical, analytical and proposal part. In the theoretical part is summarised theoretical knowledge from the field of marketing. The analytical part is focused on the analysis of the current state of the company. In the last part are developed proposals based on analyses on improvement and increasing awareness about the company.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing služeb; marketingové prostředí; marketingový mix; reklama; SWOT analýza; advertising; communication mix; marketing environment; marketing mix; marketing services; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178611