Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 53 záznamů.  začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interview jako komunikační princip DVTV
Kadlecová, Kateřina ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
Bakalářská práce podrobně zkoumá novinářský projekt DVTV, zejména se zaměřuje na jeho hlavní mediální produkt - audiovizuální rozhovor. Zasazuje projekt do širšího rámce ve vztahu k principům internetové publicistiky, jako je rozpojení času nebo vznik nových virtuálních žánrů. Rozebírá audiovizuální rozhovor jako atraktivní formát a věnuje se projevům mediální konvergence v prostředí online médií. Upozorňuje na vzrůstající oblibu a produkci internetového video obsahu, zejména na příkladech portálů Aktuálně.TV, Seznam Zprávy nebo Stream.cz. Prostřednictvím rozhovorů s tvůrci DVTV detailně popisuje činnost jejich týmu, jak rozhovor vzniká od výběru hostů pro rozhovor po postprodukci a publikování videa. Práce rozebírá stopáž rozhovorů DVTV, techniku snímání, věnuje se komunikaci redakce na sociálních sítích. Kromě rozhovorů neopomíjí ani jiné formáty, které najdeme v portfoliu DVTV, např. živé přenosy z událostí, a zaměřuje se také na budoucnost projektu.
Šíření tzv. novinářských kachen v českých médiích na příkladu agentury Central European News
Čáslavská, Veronika ; Hájek, Roman (vedoucí práce) ; Trunečková, Ludmila (oponent)
Práce zasazuje konkrétní případy šíření tzv. novinářských kachen (hoaxů) do širšího rámce současné redakční práce, etických norem médií a šíření obsahů ve virtuálním prostředí. Věnuje se především prostředí internetu, kde je řádná verifikace obsahů stále obtížnější. Na konkrétních příkladech práce ilustruje, jak tzv. novinářské kachny vypadají, jakým způsobem a proč se v digitálním prostředí šíří a jak jejich vzniku předejít. Šíření novinářských kachen je zkoumáno zejména na problematických textech agentury Central European News a jejích dceřiných portálů, které se v českých médiích objevily mezi lety 2007 až 2016. V těchto letech se v českých médiích objevilo přibližně 355 textů, přičemž u 141 z nich byla uvedena Česká tisková kancelář (ČTK) jako autor či spoluautor.
Vybrané aspekty vzniku "Charty EU: Standardní podmínky svobody sdělovacích prostředků v celé EU"
Melíšková, Iva ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Osvaldová, Barbora (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce Vybrané aspekty vzniku "Charty EU: Standardní podmínky svobody sdělovacích prostředků v celé EU" se zabývá vybranými vlivy, které formovaly podobu mediálního prostředí v členských státech Evropské unie. V první řadě definuje, jaká je tradice svobody slova v rámci Evropy, stejně jako roli jednotlivých institucí Evropské unie, Rady Evropy a mezinárodních aktérů v prosazování této svobody slova. Prostor je věnován také mediální politice Evropské unie a jednotlivým usnesením, směrnicím a dokumentům, kterými se v souvislosti s médii v minulosti zabýval Evropský parlament. Jádrem práce je dokument nazvaný "Charta EU: Standardní podmínky svobody sdělovacích prostředků v celé EU", který na změny v mediálním prostředí reaguje a upozorňuje na nebezpečí, kterým jsou média v dnešní době a speciálně v evropském prostoru vystavena. Cílem práce je popsat pomocí případové studie, k jakým změnám došlo v uplynulých letech na mediální scéně ve vybraných zemích, jaké následky tato proměna měla a zejména jak to ovlivnilo mediální pluralitu v těchto zemích. Popisovanými aspekty jsou: ekonomická krize ve spojení s nástupem online médií, dále koncentrace mediálního vlastnictví a regulace médií. Na závěr práce je shrnuto a analyzováno, jakým způsobem "Charta EU: Standardní podmínky svobody...
Etiketa v prostředí sociálních sítí
Stehlíková, Jana ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Šťastná, Lucie (oponent)
Práce řeší téma etikety v prostředí sociálních sítí, které představují oblast síťových médií. První část práce definuje téma etikety v historickém kontextu a specifikuje další přidružené pojmy, jako je slušnost a zdvořilost. V druhé části jsou analyzovány dokumenty, které se zabývají tzv. netiketou - etiketou na síti. Třetí část se věnuje etiketě v prostředí sociálních sítí (SNS). Práce podrobuje analýze sociální sítě Facebook, Twitter a LinkedIn a jejich oficiální pravidla, která se týkají vhodného uživatelského chování. Mimo to jsou v práci nahlížena i pravidla neoficiální, která vytváří především uživatelé, nadšenci, blogeři a novináři. V závěrečné části je přiblíženo několik fenoménů, které se etikety v prostředí SNS významně dotýkají. V práci bylo zjištěno, že určitá pravidla, jak se vhodně chovat v prostředí sociálních sítí, se na různých místech opakují. Dalším zjištěním je, že oficiální pravidla etikety v rámci jednotlivých sociálních sítí nejsou jednotně formulována. Významnou roli ve vytváření pravidel, rad a doporučení však hraje uživatelská základna těchto sociálních sítí.
Fotografické galerie a videožurnalismus českých online médií
Červenková, Markéta ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce se zabývá prostředky online žurnalistiky, konkrétně fotografickými galeriemi a videožurnalismem. Teoretická část práce se věnuje jevům digitalizace a konvergence médií, které zásadně ovlivnily žurnalistickou práci, a tedy i práci s obrazem a videem. V praktické části autor na čtyřech případových studiích zkoumá, jak česká online média pracují s obrazovým materiálem, jakým způsobem využívají prostředků videožurnalismu a jak vypadá výsledný produkt. Sledovanými médií jsou české servery iDNES.cz, ihned.cz, Aktuálně.cz a Echo24.cz. Autor popisuje uspořádání a práci v redakci, vzhled a uživatelské prostředí galerie a přehrávače. Na závěr mapuje výskyt galerií a videa na jednotlivých zpravodajských serverech v průběhu jednoho týdne. Autor v práci vycházel z odborné literatury a rozhovorů s fotografy, editory a redaktory vybraných médií. Dalším zdrojem informací byly samotné stránky zpravodajských serverů. Práce je doplněna o obrazové přílohy a přepisy rozhovorů.
Češky unesené v Pákistánu očima českého tisku
Švehlová, Barbora ; Lütke Notarp, Ulrike (vedoucí práce) ; Vochocová, Lenka (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá charakteristikou mediálního obrazu události, kterou je únos dvou Češek v Pákistánu a analyzuje způsob, jímž vybraná česká média o události informovala. Práce se skládá z teoretické části, která představuje relevantní teoretické koncepty a rámce, metodologické části, jenž objasňuje náležitosti výzkumu, metodu zkoumání, charakteristiku výzkumného vzorku a sledovaného období a analytické části, která představuje výsledky provedeného zkoumání doplněné pro lepší názornost o grafické znázornění. Třetí část diplomové práce zároveň odpovídá na stanovené výzkumné otázky a hypotézy. Podstatou práce je kvalitativní a kvantitativní analýza obsahu čtyř českých zpravodajských serverů za sledované období od března 2013 do poloviny dubna 2015. Vybranými médii jsou Blesk.cz, iDnes.cz, Novinky.cz a Reflex.cz, které reprezentují jedny z nejčtenějších zpravodajských serverů v České republice. Kvantitativní analýza se zaměřuje na frekvenci, s jakou média o únosu českých turistek informovala, na využívané zdroje, na důležitost tématu v rámci příspěvku, na žurnalistický žánr jednotlivých článků a další aspekty. Kvalitativní metoda je zaměřena na významový obsah jednotlivých příspěvků a objasňuje, s jakými tématy byl únos českých turistek v Pákistánu nejčastěji spojován či v jakém...
Vývoj českého trhu s časopisy o mobilních komunikacích
Ullmann, Ondřej ; Köpplová, Barbara (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá časopisy, které vycházely v ČR a věnovaly se mobilním komunikacím. Jde o rozmezí let 1996 až 2011. Práce se věnuje 8 unikátním titulům, které v těchto letech vycházely. V úvodní části se věnuje vývoji telekomunikačního trhu a také trhu s mobilními telefony. Významnou část tvoří popis jednotlivých titulů, které byly vydávány. Podrobněji je rozebírán časopis Mobility, jakožto nejdéle vycházející časopis o mobilních komunikacích. K časopisu Mobility je k dispozici kvantitativní obsahová analýza. Ostatní tituly jsou čtenáři stručně představeny. U všech časopisů je také k dispozici doba vydávání, vydavatel a ukázka titulní strany časopisu. Samostatně je popisován vývoj trhu s časopisy o mobilních komunikacích ve třech časových etapách. Od roku 1996 do roku 2003, kdy vycházely jen 2 tituly, od roku 2004 do 2008, kdy vycházely všechny sledované tituly a od roku 2008 do 2011, kdy vycházel pouze časopis Mobility. Závěrečná část je věnována vývoji tištěných a online médií, a to obecně i s aplikací na téma práce. V práci je porovnáván vývoj čtenosti a velikosti publika těchto dvou platforem. Poslední kapitola je pouze o časopisu Mobility a zabývá se možnými příčinami toho, proč vydržel na trhu nejdéle.
Návrh marketingové komunikace projektu FitCamp Prague se zaměřením na online média
Šrámková, Kristýna ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace projektu FitCamp Prague se zaměřením na online média Cíle: Cílem této diplomové práce je nalezení optimálních komunikačních nástrojů a návrh nových možností komunikačního mixu, díky kterým budou splněny stanovené komunikační cíle projektu FitCamp Prague při zohlednění omezených finančních prostředků. Z tohoto důvodu se práce zaměřuje především na online média jako hlavního komunikačního kanálu. Metody: V této diplomové práci bude využito situační analýzy, která bude vystavěna na analýze SWOT pro přehled silných a slabých stránek, příležitostí a ohrožení, na analýze konkurence a segmentaci zákazníka. Marketingový výzkum bude proveden formou dotazování. Výsledky: Výsledkem diplomové práce bude návrh nové marketingové komunikace projektu FitCamp Prague pro období září 2013 - prosinec 2014. Návrh bude zaměřen především na online média. Tento návrh bude předložen organizačnímu týmu a aplikován přímo do praxe. Klíčová slova: marketingová komunikace, online média, Facebook, FitCamp Prague
Sociální síť Facebook ve zpravodajství: srovnání prostoru věnovanému sociální síti Facebook a jejímu obsahu v českých médiích v roce 2009 a 2011
Bezdíčková, Andrea ; Trunečková, Ludmila (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce "Sociální síť Facebook ve zpravodajství: Srovnání prostoru věnovanému sociální síti Facebook a jejímu obsahu v českých médiích v roce 2009 a 2011" se věnuje využívání a citování sociální sítě Facebook ve zpravodajství vybraných médií. Práce shrnuje vznik a posilování online médií, především fenoménu sociálních sítí na konkrétním příkladu sociální sítě Facebook, a jejich vliv na proměnu mediální sféry, zpravodajských hodnot i zdrojů. V rámci analýzy textů obsahujících výraz Facebook ve zvolených obdobích let 2009 a 2011 práce srovnává četnost příspěvků zmiňujících termín Facebook v denících Blesk, Hospodářské noviny a MF Dnes, i na zpravodajských serverech Aktuálně.cz a iDNES.cz. Na základě výsledků analýzy práce popisuje způsob a proměny práce se sociální sítí Facebook v českých médiích včetně jejího využívání jako zpravodajského zdroje, hodnotí změnu statusu sociální sítě Facebook ve společnosti a zmiňuje vztah příspěvků obsahujících zmínku o Facebooku ke zpravodajským hodnotám. Součástí textu je i průzkum agentury My.cz mapující přístup českých novinářů k sociálním sítím včetně praktického využívání sociálních sítí jako zpravodajských zdrojů.
Obsahový marketing přes online média na trhu interiérového dizajnu
Jakešová, Nina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vurm, Martin (oponent)
Cílem této práce je poskytnout přehled o dosavadních poznatcích v oblasti content marketingu neboli obsahového marketingu. Na jejich základě jsou definovány požadavky pro úspěšný obsahový marketing přes online média. Tento systém může být dále k užití pro vytvoření anebo předefinování obsahového marketingu pro jakoukoliv společnost, která si přeje efektivně přilákat nové zákazníky a udržet si ty stávající tím, že jim poskytne cenné informace. Praktická část diplomové práce diskutuje situaci v společnosti Insidecor, která provozuje webový portál ukazující inspirace pro interiérový dizajn a produkty dostupné na českém trhu. Na základě teorie, popisu společnosti a uživatelského výzkumu jsou definovány klíčové oblasti, na které by se Insidecor měl zaměřit pro zefektivnění svého obsahového marketingu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 53 záznamů.   začátekpředchozí44 - 53  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.