Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 630 záznamů.  začátekpředchozí423 - 432dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vnímání značek dětmi v segmentu potravin pro děti
Bičovská, Dana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním značek dětmi, a to konkrétně v segmentu potravin pro děti. Cílem je analyzovat vnímání těchto značek u dětí a na základě primárně získaných dat potvrdit, či vyvrátit stanovené hypotézy týkající se této problematiky. Práce je rozčleněna do dvou částí, z nichž první se zabývá teorií a druhá zjištěné poznatky ověřuje v praxi. První kapitola teoretické části je věnována značce a její roli v marketingu, druhá se pak zabývá jejím strategickým řízením a typy těchto strategií. Ve třetí kapitole je rozebrána marketingová segmentace trhu a čtvrtá část popisuje děti jako specifický tržní segment, a to i ve vztahu ke značkám. Poslední kapitola se zabývá výzkumem značky a jeho technikami. Praktická část zahrnuje vlastní šetření, jehož výsledky poskytují kvalitativní poznatky o vnímání značek dětmi v této specifické kategorii.
Image a identita značky adidas
Šimánková, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky, čili rozdíl mezi vnímáním značky spotřebitelem a obrazem, o který se snaží tvůrce image. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V rámci teoretické části je definována značka, její prvky a zejména pak funkce, které jsou důležitou součástí celého brand buildingu, neboť je potřeba vidět zcela jasně výhody, které značka poskytuje. Práce se věnuje hodnotě značky, modelům na měření hodnoty značky. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření, na jehož základě je zhodnocena image značky adidas mezi českými spotřebiteli. V závěru práce jsou uvedena doporučení, jež vyplývají z provedeného výzkumu.
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Klimešová, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění využití guerilla marketingu v České republice a názorů na tuto netradiční formu marketingové komunikace ze strany společností a spotřebitelů v porovnání s názory na budoucnost využití tradičních nástrojů komunikačního mixu. Teoretická část je zaměřena na historii komunikace, prvky komunikačního procesu, tradiční komunikační mix, guerilla marketing a vzájemné porovnání jejich vlastností. Na teoretickou část plynule navazuje část praktická, zaměřena nejprve na zjištění postojů a využití guerilla marketingu v celkem šesti dotazovaných společnostech z různých oborů a velikostí. Názory spotřebitelů na tradiční nástroje komunikace jsou podloženy sekundárním výzkumem z dat MML -- TGI. Následuje primární výzkum, zaměřující se na dotazování spotřebitelů, zjišťování jejich názorů a znalostí o guerilla marketingu a porovnání s tradičními formami marketingové komunikace. Dotazník byl distribuován elektronickou cestou na emailové adresy respondentů, přičemž byl vyhodnocen celkem 168 spotřebiteli. Práci uzavírá celkové zhodnocení, které poukazuje na stále efektivní využití tradiční reklamy v televizi do budoucna v kombinaci s možnostmi internetu a sociálních sítí a integraci guerilla marketingu do tradičních forem propagace. Na závěr autorka navrhuje několik doporučení pro společnosti, které by chtěly guerilla marketingu pro svou propagaci v budoucnu využít.
Marketingové strategie značek Coca-Cola, Pepsi a Kofola na českém trhu
Tvrdý, Aleš ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato diplomová práce v první části charakterizuje pojmy značka a marketingová strategie, včetně jejich součástí. V druhé části pojednává o značkách Coca-Cola, Kofola a Pepsi a jejich prvcích, image, positioningu a marketingovém mixu. V závěrečné části jsou prezentovány výsledky dvou průzkumů - průzkumu v maloobchodu a průzkumu mezi spotřebiteli, které se zabývají analýzou třžní pozice daných značek a jejich vnímání spotřebiteli.
Vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva
Brom, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Tischlerová, Anna (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat vnímání značky Budweiser Budvar na českém trhu piva. Teoretická část práce se věnuje značce obecně, jejímu strategickému řízení a metodám spojeným s výzkumem značky. V praktické části na značku Budweiser Budvar aplikuji teoretické poznatky a podrobuji ji zevrubné analýze s ohledem na její hlavní hodnoty a současnou komunikační kampaň. Stěžejní část této práce tvoří vlastní kvalitativní výzkum, ve kterém zjišťuji, jak je na tuto značku nahlíženo v celé České republice. Celkové výsledky poté porovnávám s výsledky v cílové skupině Budweiser Budvar a s výsledky pro Jihočeský kraj. Na základě tohoto průzkumu na závěr přikládám možná doporučení pro budoucí vývoj této značky na českém trhu.
Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Cimbura, Zdeněk ; Říha, David (vedoucí práce) ; Ryneš, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je objasnit důležitost značky v marketingové strategii výrobců mobilních telefonů. Práce nejprve představuje čtyři základní oblasti marketingové strategie a jejich vliv na vnímání značky. Teoretická část je dále věnována konceptu hodnoty značky vycházející z pohledu zákazníka a procesu budování silné značky. Praktická část na úvod představuje současný trh mobilních telefonů a analyzuje marketingové strategie nejvýznamnějších výrobců mobilních telefonů na českém trhu. Na základě dotazníkového šetření doplněného o individuální hloubkové rozhovory autor odkrývá, jaký význam má značka mobilního telefonu pro generaci Y, která je pro účely této práce definována jako skupina mladých spotřebitelů narozených od roku 1984 do roku 1996. Na základě analýzy výsledků marketingového výzkumu autor doporučuje výrobcům mobilních telefonů marketingovou strategii vhodnou pro budování silné značky a získání loajality generace Y.
Vnímání značky Nutrilon na trhu kojeneckých mlék v Hlavním městě Praha
Švecová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vnímání značky Nutrilon na trhu kojeneckých mlék v Hlavním městě Praha a segmentací tohoto trhu. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jak je značka Nutrilon vnímána mezi matkami, které používají nebo používaly kojenecká mléka, podle kterých atributů se rozhodují při jejich nákupu a proč volí konkrétní značky. Souběžně jsou odkryty a rozvinuty tržní segmenty, které mohou být pro značku Nutrilon atraktivní. Práce je tvořena dvěma částmi, z nichž teoretická část se zabývá spotřebním chováním, vysvětlením pojmu značka, popisem segmentace trhu a marketingového výzkumu a jeho použité metody v diplomové práci -- dotazníkového šetření. V praktické části je uvedena charakteristika výrobců kojeneckých mlék a jsou zanalyzovány jednotlivé značky kojeneckých mlék. Dále je provedena analýza agenturních dat získaných z kontinuálního výzkumu MML-TGI, které poskytla společnost Median s.r.o. Cílová skupina je nejprve charakterizována metodou obecné analýzy. Následně pomocí faktorové a shlukové analýzy jsou proměnné zredukovány do faktorů a jednotlivé ženy přiřazeny do shluků (segmentů). Segmenty jsou detailně popsány prostřednictvím obecné a kontingenční analýzy. Primární data jsou čerpána z vlastního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru diplomové práce jsou představeny výsledky analýzy dat, na jejichž základě jsou zpracována vhodná marketingová doporučení pro značku Nutrilon a odkryté segmenty. Tato doporučení by do budoucna měla značce Nutrilon pomoci stát se pro matky číslem jedna na trhu kojeneckých mlék.
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Strejčková, Jitka ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce s názvem Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera", se zaměřuje na použití marketingového nástroje product placementu v tomto konkrétním filmu. Teoretická část práce vymezuje tuto problematiku a její druhy propagace. Charakteristika právní legislativy v České republice a s ní související předpisy Evropské unie. Stanovení ceny za product placement a možnosti jeho měření účinnosti. Praktická část se zabývá konkrétním příkladem pro danou problematiku po legalizaci v České republice. Práce se zabývá počtem výskytu značek v audiovizuálním díle. Dále se práce soustřeďuje, jestli použitý product placement byl v souladu se zákonem a jaký podíl zaujímalo umístění produktu na celkovém vysílacím čase. Kolik procent bylo využito na aktivní či pasivní product placement a jaký podíl vyjadřuje dominantní a nedominantní záběr na produkt. Dále je i soustředěnost na reálnost značek.
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
Nejezchlebová, Tereza ; Svačina, Pavel (vedoucí práce) ; Mičáková, Veronika (oponent)
Diplomová práce se věnuje srovnání výsledků ocenění označení L'Oréal Paris společnosti L'Oréal S.A. pomocí znaleckého ocenění a hodnot zveřejněných společnostmi Brand Finance a Inter Brand. Cílem práce je testování důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand a jako zástupců konzultanských společností věnujících se oceňování označení. V práci bude podrobněji srovnána metodika těchto společností s metodami pouţívanými ve znaleckém ocenění jak v teoretické, tak praktické rovině.. Testování důvěryhodnoti bude provedeno na konkrétním ocenění ochranné známky L'Oréal Paris. Ochranná známka bude podrobena strategické analýze a rešerši. Finanční zdraví vlastníka ochranné známky, společnosti L'Oréal SA, bude prověřeno pomocí finanční analýzy. V poslední části bude ochranná známka oceněna dle nejběţnějších metodik znaleckého ocenění. Výsledky ocenění budou na závěr srovnány s výsledky v hodnocení dle Brand Finance a Inter Brand.
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Prchlíková, Dominika ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou vztahu a loajality mladých lidí ke značkám. Cílová skupina mladých lidí je v rámci rozsahu této práce zastoupena studenty vysokých škol v Praze ve věku 19-30 let. Vztah a loajalita mladých lidí ke značkám jsou analyzovány u vybraných oblastí produktů z kategorií oblečení, drogerie a elektroniky. Hlavním cílem diplomové práce je přinést hlubší poznání postojů mladých spotřebitelů ke značkám, pomoci pochopit, proč mladí nakupují značkové produkty a důvody jejich (ne)loajality. Teoretická část se zabývá značkou v marketingovém slova smyslu, významem marketingového výzkumu v praxi a vysvětlením klíčových bodů, týkajících se kvalitativního a kvantitativního výzkumu a jeho použitých metod v diplomové práci -- metody focus group a dotazníkového šetření. V praktické části jsou představeny, analyzovány a vyhodnoceny oba autorem provedené výzkumy. V závěru se nachází klíčová zjištění, které autor učinil ohledně vztahu a loajality mladých lidí ke značkám v daných produktových kategoriích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 630 záznamů.   začátekpředchozí423 - 432dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.