Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 263 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům
Houdková, Romana ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketing klubu FK ERA-PACK Chrudim vůči fanouškům Cíle: Hlavním cílem práce je navrhnout novou koncepci komunikace, vycházející ze současné marketingové komunikační strategie, která zkvalitní komunikační proces s fanoušky. Metody: Osobní dotazování, písemné dotazování, marketingová analýza, SWOT analýza Výsledky: Pomocí zvolených metod bylo zjištěno, že marketingová komunikace klubu je dostačující, avšak má v jistých úsecích mezery. Na základě tohoto zjištění byl vytvořen návrh koncepce komunikace a doporučení na zlepšení současné marketingové komunikace klubu. Klíčová slova: fanoušci, FK ERA-PACK Chrudim, marketingová komunikace, marketingový výzkum, situační analýza
Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
Horák, Lubomír ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...
Marketingový plán fitness centra Trinity
Větříček, Adam ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: MARKETINGOVÝ PLÁN FITNESS CENTRA TRINITY Cíle práce: S využitím sekundárních dat provést situační analýzu fitness centra Trinity a na jejím základě vytvořit návrh marketingového plánu, který by fitness centru Trinity pomohl upevnit pozici na trhu. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, Porterův model pěti sil, portfolio matice BCG, PEST analýza, SWOT analýza a konstrukce souřadnicových sítí. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový plán fitness centra Trinity na rok 2015 obsahující všechny náležitosti. Plán může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového plánu v oblasti sportovních služeb nebo může být využit přímo v praxi fitness centrem Trinity. Klíčová slova: Sportovní služby, marketing, situační analýza, marketingový plán
Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům
Noha, Jakub ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název práce: Marketingová komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov směrem k fanouškům Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je zjistit současný stav marketingové komunikace klubu TJ JM Pedro Pérez Chodov s fanoušky a posléze poukázat na návrhy, které by vedly k jejímu zlepšení. Užité metody: Písemné dotazování, osobní dotazování, situační analýza, vyhodnocení a interpretace získaných dat. Výsledky: Pomocí získaných dat bylo zjištěno, že marketingová komunikace TJ JM Pedro Pérez Chodov je dostačující a fanoušci klubu jsou s ní spokojeni. V některých oblastech má ovšem klub výrazný prostor pro zlepšení. Na základě získaných informací proto byly předloženy návrhy, které by mohly komunikaci klubu vůči fanouškům zdokonalit. Klíčová slova: Florbal, TJ JM Pedro Pérez Chodov, fanoušci, marketingová komunikace, situační analýza, osobní dotazování, písemné dotazování.
Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka
Ludačková, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce ,,Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka" se zabývá procesem strategického plánování u MSP na poli překladatelských agentur. Jejím cílem je vytvoření komplexního obchodního plánu, který zajistí budoucí rozvoj firmy. Na základě literární rešerše nejprve popisuje teoretické postupy při přípravě obchodního plánu, od stanovení cílů, přes vypracování situačních analýz, až po tvorbu strategií. Představuje jednotlivé analytické nástroje a modely, jejich výstupy, proces volby vhodné varianty, její následnou implementaci a zhodnocení. Praktická část se zaměřuje na aplikaci těchto teoretických principů na konkrétní příklad překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka, formulaci strategických cílů a návrh kroků, které povedou k jejich naplnění.
Tvorba marketingové strategie ateliéru A8000
Krupauerová, Karolína ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu strategického marketingu uplatněného v rámci odvětví architektury. Teoretická část nejprve na základě literární rešerše popisuje význam i historii tohoto pojmu. Dále práce detailně vysvětluje, jaké kroky vedou k formulaci marketingové strategie, kdy se zaměřuje také na aspekty, které následují po samotné formulaci strategie. Jednotlivé části tvorby marketingové strategie jsou následně podrobně představeny v rámci situační analýzy, jež je rozdělena na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí. Práce se v rámci vnějšího prostředí soustředí na jednotlivé faktory analýzy SLEPTE a vysvětluje, jaké síly působí v rámci Porterova modelu pěti sil. SWOT analýza následně doplňuje jednotlivé vnější vlivy také o faktory, které mohou působit zevnitř firmy. Nakonec práce objasňuje pojem segmentace, targeting a positioning a seznamuje čtenáře s možnými způsoby tvorby strategie. Na teoretickou část navazuje praktická část, která je věnována praktickému uplatnění teoretických poznatků na příkladu architektonického ateliéru A8000. Praktická část se nejprve věnuje popisu dané společnosti a následně za využití externích i interních zdrojů naplňuje jednotlivé části tvorby marketingové strategie. Vyvrcholením celé práce je návrh marketingové strategie vycházející z marketingového mixu.
Financování podnikatelských aktivit
Bartík, Vlastimil ; Havíř, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o výběru optimálního způsobu financování dlouhodobého hmotného majetku pro konkrétní společnost. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Část teoretická popisuje možné způsoby podnikového financování a metody pro zhodnocení aktuální situace vybrané společnosti. Analytická část tyto způsoby a metody aplikuje a vytváří tak základ pro část návrhovou, v níž bude nalezen optimální a nejvýhodnější způsob financování.
Marketingové stratégie v priestore predajne
Tuchyňová, Barbora
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zvolený subjekt - spotřební družstvo COOP. Identifikuje běžné i nevšední strategie v místě prodeje, které jsou využívané v praxi. Shrnuje nejpodstatnější informace o společnosti, obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí a analýzu konkurence. Práce obsahuje také vlastní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Na základě analýzy SWOT je určený soubor doporučení pro zvýšení konkurenceschopnosti společnosti.
Návrh strategií pro maloobchod s automobily
Menšík, Jiří
Bakalářská práce se zabývá využitím benchmarkingu jako metodou pro srovnání zvolené firmy s přímým konkurentem. V teoretické části jsou popsány pojmy jako benchmarking, situační a finanční analýza. K dosažení cíle bakalářské práce byly využity metody popsané v teoretické části, především metoda benchmarkingu. Ze získaných informací byly zjištěny slabé stránky podniku. Pro zlepšení současné situace podniku byla navržena strategie pro odstranění slabých stránek. Tato strategie byla ekonomicky vyhodnocena.
Marketingová stratégia Testovacieho strediska ECDL na MENDELU v Brne
Gašparíková, Veronika
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie Testovacího střediska ECDL na MENDELU v Brně. První část objasňuje odbornou problematiku tvorby marketingové strategie sestávajíci z charakteristiky marketingového mixu služeb, jednotlivých částí situační analýzy a marketingového výzkumu. Druhá část se následně věnuje konkrétním analýzám aplikovaným na Testovací středisko ECDL a výsledkem dotazníkového výzkumu. Získané výstupy jsou použity pro navržení efektivní marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 263 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.