Název: Marketingové stratégie v priestore predajne
Autoři: Tuchyňová, Barbora
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: impulzívní nákup; merchandising; podpora prodeje; POP; situační analýza; SWOT analýza

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=77009

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-431911


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2020-08-11, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet