|
Podnikatelský záměr - založení soukromé mateřské školy
Mazánková, Kamila ; Machová, Markéta (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem založení soukromé mateřské školy ve městě Rájec-Jestřebí. Mateřská škola bude založena jako společnost s ručením omezeným. Diplomová práce je složena ze tří základních částí. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky. Druhá část se zabývá provedením analýz aktuální situace na trhu. Poslední část obsahuje konkrétní podnikatelský záměr, který je vytvořen na základě tržní mezery v této oblasti podnikání.
|
| |
|
Tvorba podnikatelského záměru
Bača, Václav ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem a tvorbou podnikatelského plánu. V teoretické části jsou definovány jednotlivé formy podnikání a zákony, které je upravují. Je zde také uveden postup pro založení společnosti s ručením omezeným. Dále jsou popsány jednotlivé části situační analýzy a finančního plánu. V praktické části je představena společnost hodnyvasek s.r.o., zpracována organizační struktura, situační analýza a marketingový plán. Na základě výstupů jednotlivých částí situační analýzy byl sestaven finanční plán. Nakonec byla efektivnost investice vyhodnocena pomocí rentability investovaného kapitálu.
|
|
Marketingový plán nového projektu
Čikl, Jaroslav ; Jelínek, Tomáš (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro založení společnosti Climbing land. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje vypracování analýz stavu podnikatelského prostředí společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na jeden rok. Poslední částí je návrh na vybudování lezeckého centra.
|
| |
| |
|
Marketingová strategie letecké údržbové organizace
Závorka, Jakub ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a postupy. V další fázi této práce následuje charakteristika dané společnosti a vypracování marketingového plánu a strategie pro její reálné využití.
|
|
Marketingový plán pro zvýšení objemu prodeje jízdních kol v zimním období
Hutník, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vyhotovením marketingového plánu pre budúce zimné obdobie v podniku Cyklo Cibulka. V prvej časti sa bližšie pozrieme na teoretické portfólio práce, ktoré je potrebné k vyhotoveniu marketingového plánu. V druhej časti práce analyzujem vnútorné a vonkajšie prostredie podniku, analyzujem trh a taktiež konkurenciu. Informácie z predchádzajúcich častí skombinujem a použijem ich v poslednej časti na vytvorenie marketingového plánu podľa stanovených cieľov.
|
| |
|
Marketingový plán pro SPINEA, s.r.o.
Adamjaková, Monika ; Bidovský, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Obsahom bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre firmu SPINEA s.r.o. . Práca je rozdelená do 4 častí. Prvá časť sa zaoberá vymedzením problému a vytýčením cieľov. Druhá časť práce popisuje teoretické východiská, z ktorých vychádza praktická časti práce. Tretia kapitola je zameraná na analýzu problému, predstavenie firmy a jej aktuálnu situáciu. V poslednej kapitole je vytvorený marketingový plán, ktorého cieľom je rozšírenie produktového portfólia mini série.
|