Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 598 záznamů.  začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Podnikatelský záměr - založení soukromé mateřské školy
Mazánková, Kamila ; Machová, Markéta (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským záměrem založení soukromé mateřské školy ve městě Rájec-Jestřebí. Mateřská škola bude založena jako společnost s ručením omezeným. Diplomová práce je složena ze tří základních částí. V úvodní části jsou shrnuty teoretické poznatky. Druhá část se zabývá provedením analýz aktuální situace na trhu. Poslední část obsahuje konkrétní podnikatelský záměr, který je vytvořen na základě tržní mezery v této oblasti podnikání.
Marketing Communication Plan for a Premium Train Trips
Gálik, Tomáš ; Lukáčová, Zuzana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on the marketing communication plan of the selected company. The thesis specifies marketing, marketing communication and analytical tools for marketing research. It contains proposal for improved marketing communication mix in tourism industry.
Tvorba podnikatelského záměru
Bača, Václav ; Vaňková, Lucie (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Práce se zabývá popisem a tvorbou podnikatelského plánu. V teoretické části jsou definovány jednotlivé formy podnikání a zákony, které je upravují. Je zde také uveden postup pro založení společnosti s ručením omezeným. Dále jsou popsány jednotlivé části situační analýzy a finančního plánu. V praktické části je představena společnost hodnyvasek s.r.o., zpracována organizační struktura, situační analýza a marketingový plán. Na základě výstupů jednotlivých částí situační analýzy byl sestaven finanční plán. Nakonec byla efektivnost investice vyhodnocena pomocí rentability investovaného kapitálu.
Marketingový plán nového projektu
Čikl, Jaroslav ; Jelínek, Tomáš (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro založení společnosti Climbing land. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje vypracování analýz stavu podnikatelského prostředí společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na jeden rok. Poslední částí je návrh na vybudování lezeckého centra.
Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku
Houdek, Jan ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této práce se zabývá procesem tvorby marketingového plánu vycházející z odborné literatury. V následující praktické části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v podobě analýzy a návrhu marketingového plánu pro konkrétní segment.
Návrh podnikatelského záměru na založení hotelu s minipivovarem
Hetmánková, Gabriela ; Burša, Vít (oponent) ; Zvejšková, Michaela (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování návrhu podnikatelského záměru na založení hotelu s minipivovarem ve městě Zlín. Popisuje postup řešení, skladbu podnikatelského záměru a obsah jednotlivých jeho částí včetně analýzy prostředí, trhu a rizik.
Marketingová strategie letecké údržbové organizace
Závorka, Jakub ; Koštial, Rostislav (oponent) ; Chlebek, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením marketingového plánu a strategie ve společnosti Job Air Technic a.s.. Teoretická část nastiňuje základní informace týkající se marketingu samotného, dále pak marketingové plánování a postupy. V další fázi této práce následuje charakteristika dané společnosti a vypracování marketingového plánu a strategie pro její reálné využití.
Marketingový plán pro zvýšení objemu prodeje jízdních kol v zimním období
Hutník, Jakub ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá vyhotovením marketingového plánu pre budúce zimné obdobie v podniku Cyklo Cibulka. V prvej časti sa bližšie pozrieme na teoretické portfólio práce, ktoré je potrebné k vyhotoveniu marketingového plánu. V druhej časti práce analyzujem vnútorné a vonkajšie prostredie podniku, analyzujem trh a taktiež konkurenciu. Informácie z predchádzajúcich častí skombinujem a použijem ich v poslednej časti na vytvorenie marketingového plánu podľa stanovených cieľov.
Podnikatelský plán – ubytovací zařízení na rodinném statku
Kubíčková, Lucie ; Přidal,, Hynek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem ubytovacího zařízení na rodinném statku. Náplní práce je na základě provedených analýz, návrhu marketingového, finančního plánu a zhodnocení rizik navrhnout malý podnik, který bude realizovatelný v podnikatelské praxi.
Marketingový plán pro SPINEA, s.r.o.
Adamjaková, Monika ; Bidovský, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Obsahom bakalárskej práce je návrh marketingového plánu pre firmu SPINEA s.r.o. . Práca je rozdelená do 4 častí. Prvá časť sa zaoberá vymedzením problému a vytýčením cieľov. Druhá časť práce popisuje teoretické východiská, z ktorých vychádza praktická časti práce. Tretia kapitola je zameraná na analýzu problému, predstavenie firmy a jej aktuálnu situáciu. V poslednej kapitole je vytvorený marketingový plán, ktorého cieľom je rozšírenie produktového portfólia mini série.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 598 záznamů.   začátekpředchozí41 - 50dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.