Název:
Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku
Překlad názvu:
Marketing Plan for Všeobecná zdravotní pojišťovna for the Zlín Regional Branch Office
Autoři:
Houdek, Jan ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této práce se zabývá procesem tvorby marketingového plánu vycházející z odborné literatury. V následující praktické části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v podobě analýzy a návrhu marketingového plánu pro konkrétní segment.
The main theme of the thesis called ‘Marketing plan for Všeobecná zdravotní pojiišťovna for Zlín regional branch office’ is analyzing the current market and on the basis of this analyzes creating a draft of its marketing plan. The theoretical part of this thesis is focused on the process of creating a marketing plan based on literature. In the following practical part, theoretical knowledge is applied surroundings as well as into their analysis and designing a marketing plan for a particular segment.
Klíčová slova:
Marketing; marketingový mix; marketingový plán; SWOT analýza; veřejné zdravotní pojištění; Marketing; marketing mix; marketing plan; public health insurance; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9205