Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán pro BT SERVIS
Bilíková, Eva ; Houdek, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro společnost BT servis, která plánuje otevřít novou pobočku v Jihomoravském kraji. V první části jsou představena teoretická východiska, která se vztahují ke zkoumané problematice. Následuje analýza současného stavu podniku a jeho okolí. Získané informace jsou vyhodnoceny a poté je sestaven marketingový plán na období jednoho roku.
Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku
Houdek, Jan ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této práce se zabývá procesem tvorby marketingového plánu vycházející z odborné literatury. V následující praktické části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v podobě analýzy a návrhu marketingového plánu pro konkrétní segment.
Marketingový plán pro BT SERVIS
Bilíková, Eva ; Houdek, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro společnost BT servis, která plánuje otevřít novou pobočku v Jihomoravském kraji. V první části jsou představena teoretická východiska, která se vztahují ke zkoumané problematice. Následuje analýza současného stavu podniku a jeho okolí. Získané informace jsou vyhodnoceny a poté je sestaven marketingový plán na období jednoho roku.
Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku
Houdek, Jan ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán pro Všeobecnou zdravotní pojišťovnu pro zlínskou regionální pobočku“ je analýza současné situace trhu a na jejím základě tvorba návrhu marketingového plánu. Teoretická část této práce se zabývá procesem tvorby marketingového plánu vycházející z odborné literatury. V následující praktické části jsou pak získané teoretické poznatky aplikovány v podobě analýzy a návrhu marketingového plánu pro konkrétní segment.

Viz též: podobná jména autorů
8 HOUDEK, Jiří
2 Houdek, Jakub
1 Houdek, Jaromír
8 Houdek, Jiří
8 Houdek, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.