Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 432 záznamů.  začátekpředchozí402 - 411dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě meziměstské elektrické dráhy Tábor - Bechyně
VALOVÁ, Aneta
Předmětem práce je analýza složek primární a sekundární nabídky cestovního ruchu v zázemí technické památky meziměstské elektrické dráhy Tábor - Bechyně. Charakterizovány jsou hlavni přírodní, kulturně-historické a také sekundární předpoklady rozvoje cestovního ruchu na území Táborska. Na základě dotazníkového šetření je vybrán segment návštěvníků a navržena inovace skladby produktu.
Kulturní památky a jejich úloha v regionálním rozvoji
Šuláková, Petra ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Štěpánková, Monika (oponent)
Práce se zabývá tématem kulturních památek a zhodnocením jejich významu v regionálním rozvoji. Práce monitoruje mikroregion Pelhřimov. Hlavním cílem práce je provedení analýzy stavu kulturních památek a zjištění jejich vlivu na rozvoj mikroregionu Pelhřimov. Tohoto cíle je dosaženo pomocí dotazníkového průzkumu a řízeného rozhovoru. Jako doplňkový cíl je uvedena návštěvnost u vybraných objektů. Dílčím cílem práce je analýza sekundárních dat v oblasti strategických plánů a finančních mechanismů, které slouží jako prostředek k dosažení hlavního cíle.
Analýza motivačních faktorů návštěvy kulturní události
Krčmářová, Vanda ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Roll, Marek (oponent)
Diplomová práce se zabývá motivačními strukturami zákazníků kin a divadel. Teoretická část je věnována pojmům motivace a kultura a v rámci marketingového výzkumu je zaměřena na dotazníkové šetření, které je jádrem analytické části práce. Cílem díla je určit klíčové motivační faktory lidí k návštěvě divadel a kin. V praktické části, která zahrnuje tvorbu dotazníků, jejich distribuci a vyhodnocení, je kladen důraz na využití výsledků zmíněnými kulturními organizacemi.
Strategická analýza zdravotnického zařízení
Chadimová, Marcela ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
V práci jsou na základě strategických analýz a dotazníkového šetření porovnány 2 lékárny. Strategické analýzy porovnávají lékárny jako celek. Dotazníkový výzkum je zaměřen na segmentaci zákazníků a jejich potřeby.
Využití event marketingu v marketingovém programu
Vančurová, Vendula ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Slabá, Marie (oponent)
Cílem diplomové práce je seznámení s event marketingem, definování jeho cílů a pochopení podstaty. První část práce se zabývá teoretickými pohledy na event marketing, na jeho význam, roli v komunikačním mixu a jeho místo mezi čtyřmi P. Druhá část práce nahlíží na event marketing z praxe. Jako případová studie byla zvolena prezentace společnosti INTERNET CZ, a. s. a její účast na veletrhu Invex Forum v Brně. Součástí práce jsou výsledky dotazníkového průzkumu.
Marketingový význam ženských a mužských rolí
Šimíková, Kristýna ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na význam ženských a mužských rolí v marketingu. Jejím cílem je jednak zmapovat zobrazování mužů a žen v inzerci, ale i získat informace o postojích respondentů k této problematice a následně porovnat tyto dva výsledky. Teoretická část práce objasňuje postavení mužů a žen ve společnosti, reklamu a pochopitelně i metody výzkumu, které jsou náplní praktické části. Pokud jde o praktickou část, nejprve se věnuje výzkumům prostřednictvím jednotlivých metod a to dotazníkového šetření a obsahové analýzy a následně vzájemně porovnává výsledky těchto dvou výzkumů.
Evaluation of the environmental good - The Eastern Slovak dam Ružín
Kožariková, Veronika ; Dvořák, Antonín (vedoucí práce) ; Hadrabová, Alena (oponent)
Cílem diplomové práce je zjistit ochotu lidí, navštěvujících východoslovenskú přehradu Ružín, platit za zlepšení kvality vody v ní, tedy za environmentální statek. Ochota platit se zjišťuje pomocí dotazníkového šetření metodou podmíněného hodnocení. Přehrada je veřejný statek, který nemá žádného majitele. Všichni ji využívají bez toho, aby se o ni někdo staral. Toto využívání však není pozitivní, ale negativní v podobě znečišťování, zanášeni toxickými sedimenty. Teoretická část je věnovaná výstavbě a potřebě vybudovaní přehrady jako i ekologickým problémům, které se na přehradě vyskytují. S tím souvisí problém veřejného statku a " tragédie obecné pastviny". Na konci teoretické části je popsaná použitá metoda podmíněného hodnocení a tvorba dotazníku. Praktickou část tvoří vyhodnocení dotazníkového šetření jako i lineární model z hlediska regresních parametrů, na základě kterého byli vytvořené identifikátory přeměnných a bodové odhady. Nakonec je převedená statistická analýza vplyvu přeměnných na výšku sumy, kterou jsou lidi ochotní zaplatit.
Význam občanského sdružení Pohádkové království pro rozvoj cestovního ruchu v turistickém regionu Jižní Čechy
Lišková, Pavla ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce zaměřená na význam občanského sdružení Pohádkové království pro rozvoj cestovního ruchu v turistickém regionu Jižní Čechy se zabývá jeho základní charakteristikou, nabídkou produktů a služeb, historií a marketingovou komunikací. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, např. přínosy cestovního ruchu, turistický region, zážitkový cestovní ruch atd., a charakteristika cestovního ruchu České republiky a turistického regionu Jižní Čechy. Praktická část je věnována charakteristice občanského sdružení Pohádkové království a dotazníkovému šetření pro návštěvníky Jižních Čech.
Motivace a stimulace pracovníků
Hořejší, Renata ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá motivací a stimulací pracovníků na Vysoké škole ekonomické v Praze. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy motivace a představeny některé motivační teorie. V praktické části jsou zmapovány motivační nástroje, které škola používá a zpracován dotazníkový průzkum. Cílem práce je pomocí tohoto dotazníkového šetření analyzovat motivační systém na VŠE a navrhnout taková řešení, která pomohou systém motivace zkvalitnit a tím i zvýšit spokojenost zaměstnanců.
Podniková kultura vybraného podniku
SRNKOVÁ, Alexandra
Velká část práce je věnována studiu teoretických základů podnikové kultury. V praktické části jsem se zaměřila na zkoumání podnikové kultury vybraného podniku. Podnikovou kulturu ve společnosti jsem se snažila identifikovat na základě dotazníkového šetření, studiem firemních dokumentů a rozhovory s vedením společnosti. Na základě těchto šetření jsem došla k závěru, že podniková kultura této společnosti se nejvíce podobá ?kultuře rolí? a ?kultuře tvrdé práce?. Neboť z dotazníku vyplynulo, že každý zaměstnanec, ví, co je jeho náplní práce. Chování pracovníků v kultuře rolí je očekávané, jasně vymezené popisem práce a stanovenými normami. ?Kulturu tvrdé práce? jsem zvolila proto, že riziko je nízké a zpětná vazba trhu rychlá. Důležitou hodnotou této kultury je také orientace na zákazníka a uspokojení potřeb zákazníků patří do dlouhodobých cílů společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 432 záznamů.   začátekpředchozí402 - 411dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.