Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika tvorby podnikatelského plánu
SRNKOVÁ, Alexandra
Cílem diplomové práce je navrhnout metodiku tvorby podnikatelského plánu s využitím principů a metod strategického řízení a marketingu, provést analýzu tržních podmínek ve vybraném odvětví a na základě získaných informací zpracovat návrh podnikatelského plánu. Velká část práce je věnována studiu teoretických poznatků problematiky podnikatelského plánu. Zde jsou upřesněny zejména pojmy podnikání, podnikatelský plán a jeho struktura. Jednotlivé údaje jsou získány z odborné literatury a internetových zdrojů. Praktická část je zaměřena na sestavení podnikatelského plánu. Zaměřuje se na oblasti metodiky tvorby podnikatelského plánu, analýzu trhu a návrh podnikatelského plánu.
Podniková kultura vybraného podniku
SRNKOVÁ, Alexandra
Velká část práce je věnována studiu teoretických základů podnikové kultury. V praktické části jsem se zaměřila na zkoumání podnikové kultury vybraného podniku. Podnikovou kulturu ve společnosti jsem se snažila identifikovat na základě dotazníkového šetření, studiem firemních dokumentů a rozhovory s vedením společnosti. Na základě těchto šetření jsem došla k závěru, že podniková kultura této společnosti se nejvíce podobá ?kultuře rolí? a ?kultuře tvrdé práce?. Neboť z dotazníku vyplynulo, že každý zaměstnanec, ví, co je jeho náplní práce. Chování pracovníků v kultuře rolí je očekávané, jasně vymezené popisem práce a stanovenými normami. ?Kulturu tvrdé práce? jsem zvolila proto, že riziko je nízké a zpětná vazba trhu rychlá. Důležitou hodnotou této kultury je také orientace na zákazníka a uspokojení potřeb zákazníků patří do dlouhodobých cílů společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.