Název:
Podniková kultura vybraného podniku
Překlad názvu:
Corporate culture in selected company
Autoři:
SRNKOVÁ, Alexandra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Velká část práce je věnována studiu teoretických základů podnikové kultury. V praktické části jsem se zaměřila na zkoumání podnikové kultury vybraného podniku. Podnikovou kulturu ve společnosti jsem se snažila identifikovat na základě dotazníkového šetření, studiem firemních dokumentů a rozhovory s vedením společnosti. Na základě těchto šetření jsem došla k závěru, že podniková kultura této společnosti se nejvíce podobá ?kultuře rolí? a ?kultuře tvrdé práce?. Neboť z dotazníku vyplynulo, že každý zaměstnanec, ví, co je jeho náplní práce. Chování pracovníků v kultuře rolí je očekávané, jasně vymezené popisem práce a stanovenými normami. ?Kulturu tvrdé práce? jsem zvolila proto, že riziko je nízké a zpětná vazba trhu rychlá. Důležitou hodnotou této kultury je také orientace na zákazníka a uspokojení potřeb zákazníků patří do dlouhodobých cílů společnosti.The majority of the work is devoted to the study of theoretical bases of corporate culture. In the practical part, I focused on the research of corporate culture of one specific company. I tried to identify the corporate culture by using a questionnaire form, studying company?s documentation and interviewing the company?s management. Based on this investigation, I drew a conclusion that the corporate culture of the selected company is most similar to "role culture" and "culture of hard work". The questionnaire showed that each employee knows his role in this company. The behavior of workers in role culture is expected, clearly defined by job description and set standards. I chose "a culture of hard work" because the risk is low and market feedback is fast. An important aspect of this culture is a focus on customer satisfaction and customer needs belong to long-term objectives.
Klíčová slova:
Dotazníkové šetření; Motivace pracovníků; Odměňování pracovníků; Podniková kultura; Corporate culture; Employee motivation; Employee remuneration; Questionnaire survey Citace: SRNKOVÁ, Alexandra. Podniková kultura vybraného podniku. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/19454