Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 414 záznamů.  začátekpředchozí386 - 395dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Franchising jako forma podnikání v oboru fitness pro ženy
Malá, Martina ; Soukupová, Jana (vedoucí práce) ; Rusmichová, Lada (oponent)
Franchising jako specifická a celkem jistá metoda podnikání. Jeho popis, rozdělení, poukázání na jeho výhody a nevýhody. Následuje ekonomický pohled a představení franchisového trhu v oboru fitness pro ženy. Cílem práce je analýza a následné vyhodnocení současného stavu fitness center pro ženy na trhu v ČR provozované formou franchisy.
Analýza cen bytů za období 2005 - 2010
MACHARTOVÁ, Jana
Cílem bakalářské práce je zaznamenat a zanalyzovat pohyb cen bytů za období 2005 ? 2010 ve vybraných městech. Předmětem literární rešerše je především vysvětlení základních pojmů, metodika oceňování bytů a faktory ovlivňující cenu bytu, které určuje jak vyhláška, tak i tržní metody oceňování uvedené v aktuální odborné literatuře. Před vlastní prací jsem si stanovila metodický postup, skládající se z určení jednotlivých charakteristik zvolených lokalit, analýzy trhu ve zvoleném segmentu, metodiku získání cen v určeném období a způsoby vyhodnocení získaných dat. Výzkum jsem opřela o vlastní zkušenosti z realitního trhu. Tato praxe mi umožnila sledovat pohyb cen bytů. Zaměřila jsem se na situaci měst Prachatice, Vimperk a Volary. V závěru jsem se snažila vytipovat faktory, které ceny bytů z dlouhodobého hlediska ovlivňovaly, s důrazem na vliv ekonomické krize.
Současná marketingová strategie společnosti Škoda ve vybraných zemích
Reva, Denys ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Abstrakt Organizace musejí v současnosti často pro zlepšení své podnikatelské situace realizovat zásadní inovační opatření. Fúze se společností Volkswagen v průběhu 1991 - 2000 v tomto směru společnosti Škoda pomohla a výrazně zlepšila její postavení na trhu. Nicméně byl to pouze první krok na cestě k dalšímu úspěchu. Společnost Volkswagen neumožnila společnosti Škoda vyvíjet luxusní, potenciálně rychlejší, více inovativní automobily a neumožnila jí vstup na trhy v Severní Americe. Společnost Škoda proto musí hledat novou strategii, jež by jí umožnila rozšiřovat podnikání alternativními způsoby. Cílem této práce je prozkoumat tři již existující trhy, na nichž společnost Škoda působí, způsoby podnikání, které zde realizuje, a to včetně výroby a distribuce vozidel, a analyzovat možnost alternativního řešení pro obchodní expanzi. Tato práce zkoumá následující trhy: Evropská Unie, Rusko a Indie. Poté se zaměřuje na nový potenciální trh v Barmě. Výzkum se opírá o využití různých metodologických nástrojů, například SWOT, PEST, 4PS apod.; autor rovněž zkoumá způsob vstupu na jednotlivé trhy a použité marketingové postupy. Systematické využití těchto nástrojů při analýze uvedených zemí ve vazbě na popis nového trhu umožňuje analyzovat možnosti vstupu na tento nový potenciální trh. Získané poznatky a z nich plynoucí závěry a doporučení jsou shrnuty v závěru práce.
Analýza trhu nízkonákladových leteckých společností
Traub, Radek ; Novák, Miloš (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fungováním nízkonákladových leteckých společností. V teoretické části je rozebrána historie aerolinií a letectví. Dále je vysvětlen jejich nízkonákladový model fungování. Jsou zde popsány hlavní low cost letecké společnosti působící na českém trhu. Praktická část je složena z analýzy společnosti Wizz air, analýzy poptávky a tvorby cen letenek.
Příprava a hodnocení projektu pořízení a provozu domova pro seniory
Velebilová, Irena ; Fotr, Jiří (vedoucí práce) ; Švecová, Lenka (oponent)
Předmětem diplomové práce "Příprava a hodnocení projektu pořízení a provozu domova pro seniory" je studie proveditelnosti investičního projektu v oblasti sociální péče. V teoretické části práce jsou popsána metodická východiska zachycená dostupnou literaturou. V praktické části jsem provedla konkrétní kroky studie proveditelnosti, které jsou relevantní pro projekt zaměřený na sociální péči. Její úvodní blok je věnován analýze prostředí. Na základě analýzy trhu je definována cílová skupina podnikatelského záměru, analyzovány konkurenční faktory a navržena marketingová strategie vč. marketingového mixu. Dále je určen harmonogram projektu a naplánován management projektu a řízení lidských zdrojů. V práci je zpracována finanční analýza vč. určení potřeby a zajištění dlouhodobého a krátkodobého majetku. Kapitoly hodnocení efektivity a udržitelnosti projektu a řízení rizik práci uzavírají.
Analýza trhu Business Intelligence
Hlava, Ondřej ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Nebřenský, Aleš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nalezení vhodného Business Intelligence řešení pro malé a střední podniky, na základě analýzy trhu těchto řešení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je zaměřena na vymezení pojmu Business Intelligence, jeho historického vývoje, vysvětlení základních principů a hlavních komponent Business Intelligence. Druhá část je věnována představení hlavních hráčů, jak na poli placených řešení, tak na poli open source řešení, dále vymezení kritérií pro výběr vhodného BI řešení pro malé a střední podniky a porovnání vybraných produktů na základě kritické analýzy. V závěru jsou shrnuty poznatky práce a vybráno vhodné BI řešení pro malé a střední podniky.
Financial and strategic analysis of the company Pivovar Svijany a.s.
Horecká, Barbora ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Hejduková, Markéta (oponent)
Práce se zabýva zpracováním finanční a strategické analýzy Pivovaru Svijany a.s., jako podkladu pro následné ocenění společnosti. Poskytuje podklady pro volbu vhodné metody ocenění a její následnou aplikaci. Práce je rozdělená do čtyř častí, v první části jsou uvedeny základní informace o společnosti, její historii a prováděných činnostech. V druhé části se práce zabýva finančním zdravím podniku - je zde uvedena finanční analýza výkazů a poměrových ukazatelů a rovněž porovnání s konkurenčními společnostmi působícími v daném odvětví. Třetí část je věnována strategické analýze, je zde vymezen relevantní trh v naturálním i hodnotovém vyjádření a prognóza jeho vývoje. Syntézou prognózy trhu a analýzy a prognózy konkurenční síly získáváme alternativní prognózy vývoje tržeb Pivovaru Svijany. V závěrečné části jsou shrnuty výsledky provedené finanční a strategické analýzy.
Podnikatelský plán Penzion pro seniory
Vyšínová, Anna ; Kešner, Martin (vedoucí práce) ; Michněvič, Matouš (oponent)
Cílem diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu penzionu pro seniory a zjistit rentabilitu projektu. V praktické části jsem se zaměřila na analýzu trhu v oblasti péče o seniory, predikci jejího vývoje v budoucnu a identifikaci příležitostí na trhu. Kvantifikovala jsem míru výnosnosti, dobu návratnosti investice pro potenciálního investora a stanovila kritické body projektu.
Analýza hypotečního trhu ČR
Malý, Vratislav ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Marek, Svatoslav (oponent)
1. Práce by se měla zaměřit na vývoj hypotečních úvěrů v České republice. V teoretické části je možné pozornost zaměřit na vysvětlení specifik hypotečních úvěrů při komparaci s ostatními úvěrovými produkty. 2. V praktické části je možné se orientovat na vývoj hypotéčního trhu v čase jak co do objemu tak do charakteristik tohoto produktu (úrokové míry, posuzování bonity klienta apod.) 3. V praktické části je také možné provést porovnání těchto produktů u několika bank, popř. ukázat rozdílnosti hypoték u jednotlivých bank na hypotetickém příkladě.
Trh a srovnání CRM systémů úzce provázaných s MS Outlook
Sovák, Adam ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Cílem práce je analyzovat současný stav trhu CRM systémů úzce provázaných s MS Outlookem a tím vyčlenit skupinu CRM systémů z celkového trhu CRM řešení. V teoretické části jsou definovány pojmy Customer Relationship Managementu jako přístup k zákazníkovi, CRM podnikových systémů a přiblížení principu jejich modulového řešení. V souvislosti se zúžením skupiny zkoumaných CRM systémů na ty, které jsou úzce provázány s MS Outlookem, je zde vymezen prostor pro základní popis této aplikace. Praktickou část práce tvoří charakteristika jednotlivých dostupných systémů a to především z pohledu funkčnosti, servisu a ceny. Na základě těchto zjištění je určena vhodnost pro podniky s ohledem na počet zaměstnanců a činnost, kterou se zabývají. V případě silné podobnosti systémů je zde snaha o jejich vzájemné srovnání. Přínosem této práce je tedy analýza dostupných CRM systémů úzce provázaných s MS Outlookem, jejich srovnání s ohledem na vhodnost, funkcionalitu a cenu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 414 záznamů.   začátekpředchozí386 - 395dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.