Název: Skoda's Contemporary Marketing Strategy in Selected Countries
Překlad názvu: Současná marketingová strategie společnosti Škoda ve vybraných zemích
Autoři: Reva, Denys ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: analýza trhu; marketingová strategie; Škoda; market analysis; marketing strategy; Skoda

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34057

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-126808


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-11-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet