Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současná marketingová strategie společnosti Škoda ve vybraných zemích
Reva, Denys ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Abstrakt Organizace musejí v současnosti často pro zlepšení své podnikatelské situace realizovat zásadní inovační opatření. Fúze se společností Volkswagen v průběhu 1991 - 2000 v tomto směru společnosti Škoda pomohla a výrazně zlepšila její postavení na trhu. Nicméně byl to pouze první krok na cestě k dalšímu úspěchu. Společnost Volkswagen neumožnila společnosti Škoda vyvíjet luxusní, potenciálně rychlejší, více inovativní automobily a neumožnila jí vstup na trhy v Severní Americe. Společnost Škoda proto musí hledat novou strategii, jež by jí umožnila rozšiřovat podnikání alternativními způsoby. Cílem této práce je prozkoumat tři již existující trhy, na nichž společnost Škoda působí, způsoby podnikání, které zde realizuje, a to včetně výroby a distribuce vozidel, a analyzovat možnost alternativního řešení pro obchodní expanzi. Tato práce zkoumá následující trhy: Evropská Unie, Rusko a Indie. Poté se zaměřuje na nový potenciální trh v Barmě. Výzkum se opírá o využití různých metodologických nástrojů, například SWOT, PEST, 4PS apod.; autor rovněž zkoumá způsob vstupu na jednotlivé trhy a použité marketingové postupy. Systematické využití těchto nástrojů při analýze uvedených zemí ve vazbě na popis nového trhu umožňuje analyzovat možnosti vstupu na tento nový potenciální trh. Získané poznatky a z nich plynoucí závěry a doporučení jsou shrnuty v závěru práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.