Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 422 záznamů.  začátekpředchozí382 - 391dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza trhu CRM systémů
Peterský, Roman ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problematikou systémů pro podporu řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Hlavním cílem práce je analýza trhu CRM systémů a popis vývojových trendů tohoto trhu. Součástí práce je vysvětlení základních pojmů v této oblasti a souhrn nejdůležitějších vlastností CRM systémů -- práce se zabývá jejich typologií, architekturou a jednotlivými vrstvami. Snahou bylo popsat a vysvětlit problematiku řízení vztahů se zákazníky nejen pro IT odborníky a podat tedy nejen technický, ale i určitý manažerský pohled na tuto problematiku. Podniky investují do CRM systémů i v době trvající světové hospodářské krize. Jistě k tomu musí mít racionální důvody. Součástí práce je proto také popis a vysvětlení všech podstatných výhod, užitečných vlastností a pozitivních efektů, které mohou systémy CRM podnikům přinést. Podnik stojí při zavedení CRM systému před řadou důležitých rozhodnutí a úkolů. Práce se proto věnuje také otázkám, na základě jakých parametrů a kritérií vybrat pro podnik vhodné řešení. Součástí práce je popis vybraných CRM systémů. Tyto systémy by měly vždy zastupovat určitou kategorii tak, aby tento výběr pokryl všechny významné směry možných řešení problematiky řízení vztahů se zákazníky. Práce je rozdělena na několik částí. Úvod práce je věnován vysvětlení pojmu CRM a shrnutí hlavních přínosů zavedení CRM systému. Práce se dále zabývá přehledem základní funkcionality a popisuje architekturu, komponenty a vrstvy CRM. Následuje souhrn faktorů a parametrů pro výběr CRM systému. Závěr práce je věnován vývojovým trendům trhu CRM systémů a popisu vybraných konkrétních produktů. Práci doplňuje slovník pojmů, který shrnuje a vysvětluje použité odborné termíny.
Implementace SugarCRM a BI řešení s použitím opensource nástrojů
Ullrich, Jan ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Dušek, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou implementace systému pro řízení vztahů se zákazníky a tvorbou Business Intelligence řešení v prostředí malé firmy s využitím open source nástrojů. Cílem práce je implementace CRM a BI řešení v malé společnosti a zhodnocení použitelnosti a vhodnosti podobných řešení. Práce popisuje základní stavební prvky těchto řešení a pro stanovení jednotlivých metrik využívá metodiku Balanced Scorecard. V další části práce je vytvořen návrh řešení Business Intelligence včetně tvorby datového modelu a OLAP kostek s jednotlivými open source komponentami. Teoretický základ práce je popsán v její první části. Jsou definovány základní pojmy z oblasti strategického řízení pomocí Balanced Scorecard, CRM systémů a řešení Business Intelligence. V práci je prakticky demonstrováno použití a tvorba celého BI řešení a jsou zhodnoceny i možné úskalí nasazení těchto produktů. Nad poskytnutými daty je vytvořen datový sklad a celé Business Intelligence řešení.
Kastomizace v open source CRM aplikacích
Nosková, Michaela ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Faina, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem kastomizace a jejím hodnocení v open source CRM systémech. Cílem této práce je stanovit teoretický rámec pro pojmy kastomizace, personalizace a CRM, určit metodu hodnocení úrovně kastomizace a provést hodnocení úrovně kastomizace CRM systémů pomocí této metody. V první části jsou rozebírány pojmy kastomizace a personalizace. Jsou jim stanoveny výchozí definice, směrodatné pro tuto práci. Ve druhé části je vymezena obecná metoda hodnocení úrovně kastomizace v CRM systémech. Ve třetí části pak dochází k samotnému hodnocení kastomizace konkrétních produktů, jejich porovnání a konečné vyhodnocení. Hodnoceny jsou produkty z oblasti open source CRM systémů.
Segmentace klientů ve vybrané bance
Kačer, Ctibor ; Žebrák, Miroslav (vedoucí práce) ; Hamza, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit podrobný přehled segmentace zákazníků bankovního sektoru a aplikovat teoretické poznatky na konkrétním praktickém případě, detailněji srovnat přístup zaměstnanců, potažmo banky, ke klientům z jednotlivých segmentů. Jedním z výstupů práce je i konfrontace podrobné analýzy zjištěných faktů s pohledem klienta.
Analysis of the ICT market in the segment of SaaS
Brdjar, Jaroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současný trh produktů Software-as-a-Service především analýzou dodavatelů, názornými ukázkami a představením funkcionality těchto řešení. Mým cílem je ukázat přínos užívání takových řešení pro podnik. Pokusím se odhadnout vývoj a směřování tohoto segmentu trhu na základě analytických zpráv předních společností a na základě potřeb zákazníků. Celá analýza SaaS je postavena na teoretických základech, které jsou nezbytné pro dosažení stanovených cílů. V dalších jednotlivých částech této práce je rozebírán trh SaaS aplikaci, určení a vymezení místa SaaS řešení na celkovém trhu IT a je poskytnut přehled celosvětově najväčích dodavatelů SaaS řešení. Stanovení metrik a následné hodnocení a výběr konkrétní implementace SaaS je popsáno v poslední kapitole. Přínosem této práce je analýza segmentu trhu SaaS, prezentace jednotlivých produktů a představení funkcionality a možností, které tyto aplikace poskytují na detailních ukázkách konkrétních řešení používaných po celém světě.
IT podpora v prostředí call center
Nohejl, Karel ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce si klade za cíl obecně popsat IT správu v oblastech kontaktních center. V českém jazyce není zpracován žádný obecný model ani metodika (mimo interních firemních pokynů). V první polovině se bude práce věnovat teoretickým modelům. Aby mohly být pořádně objasněny, je třeba nejprve popsat základní technologii a architekturu používanou v kontaktních centrech. V následující části práce budou rozebrány existující modely a bude posouzena jejich kvalita. V další části budou popsány jednotlivé komponenty IT oblasti pro kontaktní centra. Bude se jednat především o HW a SW vybavení, uživatelské role na Windows platformě a otázky pracovního prostředí a bezpečnosti. Na závěr této části bude uvedeno základní rozdělení aplikačního SW používaného v kontaktních centrech. V poslední části budou implementovány rozebrané poznatky zkombinované z osobními zkušenostmi autora na vlastní soustavu modelů, které budou dodržovat multi-dimenzionální přístup. Skutečným výsledkem práce bude tedy vytvoření souboru doporučení pro budování a správu kontaktního centra v českém jazyce.
Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.
Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Jakubcová, Jitka (oponent)
Důvodem napsání této práce byla skutečnost, že se České spořitelně nedaří plnit stanovený cíl řešit 80 % klientských podnětů do 24 hodin. Cílem diplomové práce nazvané "Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a.s." je určit tzv. úzká místa v procesu řešení zpětné vazby od klientů a navrhnout možná opatření pro zlepšení celého procesu. Diplomová práce je rozdělena na několik dílčích kapitol. Jednotlivé části postupně obsahují teoretická východiska zlepšování a zefektivnění procesů, v praktické části pak představuji Českou spořitelnu, a.s., proces řešení zpětné vazby od klientů a požadavky klientů na řešení reklamací. Následně se věnuji interpretaci výsledků vlastního šetření, vymezení kritických míst a navrhnutí opatření, která by mohla proces zefektivnit a napomoci rychlejšímu řešení zpětné vazby od klientů.
Řízení vztahů se zákazníky
Kovshevnaya, Valentina ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Předkladaná diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky (CRM). Cílem této diplomové práce je především teoreticky prozkoumat CRM, tj. objasnit podstatu, zásady a cíle řízení vztahů se zákzníky, rozebrat podnikové procesy CRM a jejích průběh v jednotlivých fázích řízení vztahů, přiblížit technologický aspekt CRM poukázat, že zavedení CRM klade také nároky na lidské zdroje firmy. Cíl je dosážen propracováním teoreticky uceleného pohledu na problaematiku CRM za využítí metody studia odborné literatury. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány pro zkoumání a zhodnocení CRM ve společnosti Allstar Group s.r.o. V současné době se efektivní využítí CRM systému stává pro organizaci klíčem k získání konkurenční výhody. Předkládaná diplomová práce obsahuje úvod, pět hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohu.
Customer service as a CRM tool
Smiková, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Pařízek, Karel (oponent)
Bakalářská práce analyzuje a hodnotí současný stav marketingového mixu společnosti Prague City Apartments, s.r.o. Důraz je v rámci jednotlivých prvků marketingového mixu kladen na fungování zákaznického servisu jako součásti koncepce Customer Relationship Management (CRM). Analýza vychází z teoretických poznatků o marketingu služeb a CRM a z významu zákaznického servisu při poskytování služeb, a to zejména v cestovním ruchu a hotelnictví. Práce prostřednictvím SWOT analýzy přináší návrhy na zlepšení kvality zákaznického servisu jakožto nástroje budování vztahů se zákazníky.
Firemní komunikace a PR na Internetu
Kunert, Pavel ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Pavlík, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá třemi základními problémy, které dále rozebírá a analyzuje. Je založena na srovnání tří firemních snah o efektivní public relations. Autor využívá pracovních zkušeností ze tří různých projektů v pozici osoby odpovědné za public relations a marketing. Práce tak ve výsledku porovnává možnosti a strategie tvorby efektivního public relations ve třech různě velkých společnostech. Kromě srovnávací studie těchto tří projektů, která sleduje jednak strategie rozličných podniků a jednak také možnosti využití internetu a dalších technologií pro větší efektivitu výsledné snahy, se práce zaměří také na analyzování úzké návaznosti marketingu a public relations. Přínosem práce je nový pohled na internetové PR z hlediska jeho návaznosti na informační systém používaný organizací, především na Customer Relationship Management část systému pro řízení vtahu s veřejností. Díky srovnání rozdílných strategií také pomůže odhalit chyby při realizaci public relations a zároveň pomůže s výběrem vhodných prostředků internetového PR. Třetí a čtvrtá kapitola práce popisuje začlenění public relations jednak do moderní internetové společnosti a komunikace, a jednak také do marketingového mixu organizací a firem. V dalších kapitolách již teoretické poznatky přecházejí v praxi na příkladech projektu hudebního festivalu Digital Sun a hudebního Clubu Na Rampě. Nejširší využití informačních technologií a IT/IS organizace pak uvidíme na příkladu přístupu k PR a marketingu ve společnosti Mironet, s.r.o.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 422 záznamů.   začátekpředchozí382 - 391dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.