Název: Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.
Překlad názvu: Quality improvement in client feedback process in Ceska sporitelna, a.s.
Autoři: Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Jakubcová, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; Klient; Podání; Služba; Spokojenost; Zlepšování; Zpětná vazba; Client; Continuous improvement; CRM; Customer satisfaction; Feedback; Quality; Service

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20890

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16860


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet