Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řízení vztahů se zákazníky
Kovshevnaya, Valentina ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Předkladaná diplomová práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníky (CRM). Cílem této diplomové práce je především teoreticky prozkoumat CRM, tj. objasnit podstatu, zásady a cíle řízení vztahů se zákzníky, rozebrat podnikové procesy CRM a jejích průběh v jednotlivých fázích řízení vztahů, přiblížit technologický aspekt CRM poukázat, že zavedení CRM klade také nároky na lidské zdroje firmy. Cíl je dosážen propracováním teoreticky uceleného pohledu na problaematiku CRM za využítí metody studia odborné literatury. Teoretické poznatky jsou následně aplikovány pro zkoumání a zhodnocení CRM ve společnosti Allstar Group s.r.o. V současné době se efektivní využítí CRM systému stává pro organizaci klíčem k získání konkurenční výhody. Předkládaná diplomová práce obsahuje úvod, pět hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohu.
Franchising jako forma vstupu na trh
Kovshevnaya, Valentina ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Předkladaná bakalářská práce se zabývá problematikou franchisingu jako formy vstupu na zahraniční trh. Cílem této bakalářské práce je nejprve teoreticky rozebrat franchising jako jednu z možných forem expanze firem na zahraniční trhy, přiblížit problematiku franchisingu z pohledu prodávajícího franchisy a nakonec i aplikovat teoretické poznatky pro zkoumání a zhodnocení franchisingové firmy působící na českém trhu. Cíle jsou dosažené propracováním teoreticky uceleného pohledu na franchising z pohledu franchisora, analýzou a následným zhodnocením vstupu franchisingové firmy HIRSH INTERNATIONAL LTD na český trh. Za určitých podmínek, franchising se ukazuje jako dobrá volba formy vstupu firmy na zahraniční trh, která má řadu výhod. Předkládaná bakalářská práce obsahuje úvod, šest hlavních kapitol, závěr, seznam použité literatury a zdrojů a přílohy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.