Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 290 záznamů.  začátekpředchozí271 - 280další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncepce rozvoje územního plánu a komunikační strategie města Otrokovic z hlediska uplatnění jednotlivých složek ekonomického a kulturního rozvoje města
Novotný, Michal ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Miklová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení stávající komunikační strategie města Otrokovice z hlediska složek ekonomického a kulturního rozvoje. Dalším cílem práce je zhodnocení konkrétního řešení, jeho dopadů na ekonomický a kulturní rozvoj a vyslovení návrhů k doplnění dané strategie. Popis a hodnocení významu územního plánování, jako součásti rozvoje města, je obsažen v první části. V druhé části jsou charakterizovány jednotlivé složky ekonomického a kulturního vývoje města. Analýza a zhodnocení daného řešení v rámci územního plánu je obsažena ve třetí části. Charakteristika potenciálního budoucího vývoje a doplňující návrhy k dané strategii jsou obsaženy v poslední, čtvrté části.
Analysis of the communication mix in SME segment
Hlohinová, Monika ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Hlavním cílem práce je provést podrobnou analýzu komunikační strategie společnosti působící v stavebnictví na českém trhu. Důraz je kladen na problematiku komunikačního mixu a vhodné uplatnění jednotlivých nástrojů mixu v závislosti na konkrétních projektech. Součástí práce je také srovnání využívání nástrojů komunikačního mixu dané společnosti s obvykle používanými nástroji v oboru na domácím trhu, případně na zahraničních trzích.
Venture Capital and Private Equity. Communication strategy
Štrama, Patrik ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Kursová, Petra (oponent)
Private equity, nebo soukromý kapitál, je specifickým způsobem financování podniku, kdy prostředky směrují do základního kapitálu firem a neovlivňují cash-flow podniku. Práce poskytuje základní informace o fungování soukromého kapitálu a přehled o trhu private equity v České republice. Jedním ze základních problémů na českém trhu v současnosti je nedostatečná propagace soukromého kapitálu. Komunikační činnost CVCA (The Cech Venture Capital and Private Equity Association), která zastřešuje propagaci a šíření osvěty na českém trhu, má totiž v současné době mnohé nedostatky. Proto bylo základním cílem této práce vytvořit návrh komunikační strategie pro CVCA. Identifikované jsou hlavní cílové skupiny, nástroje a způsoby komunikace, které by měli vést k intenzívnějšímu šíření informací o venture capital a private equity.
Communication Strategy Draft for ACP Traductera, s.r.o. for Human Resources Gaining in the Frame of Higher Schools
Valovičová, Eliška ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Vegrichtová, Radka (oponent)
Cílem práce je navrhnout vhodné postupy pro vytvoření partnerských vztahů firmy ACP Traductera, s.r.o. s vybranými vysokými školami a pro zvýšení povědomí spomezi řad studentů. Mezi vybrané vysoké školy patří Fakulta managementu VŠE v Praze, Pedagogická fakulta JČU v Českých Budějovicích, Vysoká škola polytechnická v Jihlavě a Západomoravské vysoká škola v Třebíči. V práci se prolínají vědní disciplíny jako je strategický marketing, marketingová komunikace, management a řízení lidských zdrojů. Nástroje marketingové komunikace byly použity v rámci výzkumu na jednotlivých vysokých školách. Pomocí dotazníkových technik byl zachycen výstup v podobě názorů studentů na otázky spolupráce a povědomí o firmě a ve formě interview se uskutečnilo jednání s vedeními vybraných vysokých škol. V závěru je zhodnocení přístupu jednotlivých vysokých škol k problematice spolupráce, jejich studentů zejména z pohledu jazykového vybavení a doporučení pro vytvoření spolupráce s VŠ které nejvíce odpovídají požadavkům a formy v jakých by měla tato spolupráce probíhat.
Komunikační strategie společnosti s.Oliver
Setikovská, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šámalová, Anna (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie firmy působící v módním průmyslu. Hlavním cílem bakalářské práce je analyzovat klíčové prvky komunikační strategie společnosti s.Oliver a navrhnout adekvátní změny. V teoretické části jsou vymezeny pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací s důrazem na komunikační mix a komunikační strategii. Praktická část zahrnuje představení společnosti s.Oliver a zaměřuje se na samotnou analýzu klíčových prvků její komunikační strategie na základě SWOT analýzy.
Marketingová analýza trhu luxusní profesionální péčí pro vlasy a vlasovou pokožku v Čechách a na Slovensku
Bolfíková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hebká, Gabriela (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií luxusní profesionální značky vlasové péče Kérastase Paris na českém a slovenském trhu. Zaměřuje se na analýzu jejího postavení a komunikační strategie na těchto trzích. Na základě provedeného vlastního výzkumu se potom pokouší navrhnout případná doporučení na zlepšení této strategie. Práci lze rozdělit do tří částí, kde první přináší teoretické podklady pro části následující, druhá je zaměřena na představení značky Kérastase Paris a jejího postavení na místním trhu analýzou sekundárních informací a třetí část se věnuje vlastnímu výzkumu, interpretaci jeho výsledků a návrhům na zlepšení komunikační strategie značky na našem trhu.
Marketingová a PR strategie pro Universitní Sportovní Klub Praha
Stach, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na marketingové a PR aktivity klubu vodního slalomu "Univerzitní Sportovní Klub Praha" (USK Praha). Analyzován je současný stav a je vytvořena nová komplexní komunikační strategie. V teoretické části se práce věnuje marketingu jako takovému a jeho jednotlivým složkám. Popsány jsou podoby marketingové komunikace a podrobně jsou definovány formy komerční komunikace. Praktická část práce začíná představením USK Praha a zhodnocením současné situace. Po jednotlivých částech je následně připravena nová komunikační strategie. Stěžejní je sedmá kapitola, která konkrétně a jednoznačně vymezuje kroky, které mají být realizovány v pevně stanoveném časovém horizontu.
Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga
Stanislav, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jakl, Ladislav (oponent)
První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingové a komunikační strategie. Praktická část je věnována popisu hudební soutěže Skutečná liga, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Skutečné ligy. S ohledem na zjištěné výsledky byla navržena jednotlivá, konkrétní doporučení s časovým harmonogramem tvořící nově navrhovanou marketingovou a komunikační strategii.
Komunikační strategie CuteShop s.r.o.
Králíková, Zuzana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent)
Diplomová práce zkoumá současnou komunikační strategii společnosti provozující internetové obchody a předkládá doporučení, jak by měla být tato strategie upravena. Teoretická část popisuje komunikační strategii, komunikační mix, internetový marketing a také internetové obchodování. Praktická část představuje komunikační strategii společnosti CuteShop s.r.o. Dále je uvedena výzkumná část, která zkoumala spokojenost zákazníků s komunikační strategií. V závěru práce jsou uvedena všechna doporučení, jak by měla společnost vylepšit komunikační strategii tak, aby oslovila více zákazníků.
Communication strategy of Guarant International Ltd.
Višňovská, Lenka ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Fábry, Peter (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikaci vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnovaná teoretickému pohledu na marketingovou komunikaci a především marketing služeb. Třetí kapitola analyzuje vybranou společnost, její činnost a postavení na trhu. Čtvrtá kapitola je věnována komunikační strategii a komunikačním nástrojům dané společnosti. V poslední kapitole jsou zhodnoceny použité nástroje a návrhy zlepšení komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 290 záznamů.   začátekpředchozí271 - 280další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.