Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,719 záznamů.  začátekpředchozí2664 - 2673dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Virtuální konstrukce sociální reality skrze online komunikaci a sociální sítě
Klouček, Viktor ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato práce je studií vlivu internetu na formování sociální reality. Hlavním faktorem na tvorbě sociální reality je prvek socializace, tedy komunikace. V této práci se zaměřuji na online komunikaci a socializaci, probíhající pomocí chatů, diskusí, blogů, fór shrnutě existující pod pojmem sociální sítě, které si dnes dobyly velmi silné postavení mezi komunikačními aplikacemi, přístupnými na internetu. Pokusil jsem se zjistit, jak online komunikace působí na člověka a jak blízké vazby si člověk může ve virtuálním prostředí vytvořit s ostatními členy těchto prostředí. Dnešní technologie vytvářejí nové formy komunikace a způsoby a vazby mezi online členy komunikačních skupin jsou odlišné od reálných. Vzdálenost již není rozhodující a je bráno jako samozřejmé interagovat a tedy i ovlivňovat a být ovlivňován člověkem z rozdílého geografického, sociálního, ekonomického, či politického prostředí. To vše má vliv na konstrukci sociální reality komunikujících. Studie proběhla formou dotazníku. Dotazník byl rozeslán dvěma stům lidem, od kterých se mi jich vrátilo celkem 107. Více než polovina ze 107 respondentů se navzájem nezná, pocházejí z různých sociálních vrstev a různých oblastí v rámci České Republiky. Věkové rozmezí respondentů je 15-63 let. Respondenti byli dotazováni na otázky směřující na reálnost virtuální komunikace, virtuální přátelství a vazby mezi členy skupin. Dále pak na autenticitu informací a částečně i na vliv reklamy při rozhodování. Vlastním příspěvkem byla konstrukce dotazníku a analýza odpovědí směrem k vytvoření závěrů o vlivech online komunikace na vnímání a formování sociální reality. Analýza zaměřená na respondenty trávící na internetu většinu času přinesla zajímavé závěry ve srovnání se skupinami, u nichž je podíl času tráveného online menší. Práce začíná teoretickým shrnutím reality, její konstrukce a vlivy, dále pak online aplikacemi a vědeckými pracemi zahrnující jejich dopady, jak pozitivní, tak negativní. Následuje studie a představení vzorku respondentů, spolu se základními otázkami, hypotézami a interpretace odpovědí s přihlédnutím na předchozí práce. V závěru shrnuji výsledky práce a načrtávám přibližný pohled do budoucnosti, co se virtuální komunikace a jejích vlivů týče. V části přílohy je uveden dotazník a podrobnější odpovědi respondentů na čas trávený u různých aplikací.
Analýza tvorby webových stránek malé organizace
Labašta, Petr ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Havlan, Jan (oponent)
Práce teoreticky i prakticky pojednává, jak postupovat při tvorbě webových prezentací malé organizace. Teoretická část je zaměřena na pravidla a postupy, které by měl každý dodržovat za účelem vytvoření kvalitních WWW stránek. V teoretické části je také popsáno, jakou roli hraje webová prezentace pro organizaci a pro samotné návštěvníky této prezentace. Praktická část je zaměřena na znalosti a zkušenosti autora práce. Tato část obsahuje popis tvorby webové prezentace penzionu, analýzu původní webové prezentace a možné příčiny, proč majitelé penzionu požadovali aktualizaci webové prezentace. A jako poslední část této práce je autorův náhled do budoucnosti webových prezentací, kde jsou popsány možné funkce a možnosti webových stránek.
Vnímání a tvorba grafického designu v různých kulturách
Čermák, Radim ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Krsek, Libor (oponent)
Pro dnešní moderní svět jsou stále důležitější informace. Spolu s jejich důležitostí roste i jejich množství, a tak je kvalitní komunikace, a to především ta vizuální, pro správné sdělení informací a oslovení potenciálních příjemců informace nepostradatelná. Formu vizuální komunikaci dává grafický design. S rostoucí globalizací roste také vzájemné propojování různých kultur, a tím dochází k stále větší nutnosti komunikace s odlišnými kulturami. Každá kultura je utvářena specifickými hodnotami, které se mohou a často se také do značné míry liší. Tyto hodnoty se následně odráží ve všech oborech lidské činnosti, grafický design není výjimkou. Abychom zjistili, jak jsme kulturou ovlivňováni, definujeme si nejprve kulturu a podíváme se blíže na proces, kterým si kulturu osvojujeme, k čemuž využijeme transdisciplinární přístup těžící z poznatků kognitivních věd, neurovědy, antropologie a psychologie. Dále se zaměříme na principy vizuálního vnímání a studie týkající se rozdílného chování a vnímání v odlišných kulturách. Na základě kulturotvorných událostí si rozdělíme svět na jednotlivé kulturní celky a s využitím poznatků z předchozích kapitol se pustíme do analýzy grafického designu v různých kulturách. Poukážeme na principy a možná úskalí užití symbolů a barev v komunikaci s jinými kulturami. Popíšeme, jak se hodnotové paradigma jednotlivých kultur odráží v grafického designu, a pokusíme se pro každou kulturu vystihnout typické rysy vizuální komunikace.
Fenomén sociální sítě Facebook v soudobé komunikaci
Mareš, Jakub ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Transdisciplinárně zaměřená práce se zabývá komunikací na sociální síti Facebook. Autor nejdříve předkládá teoretické uvedení do problematiky sociální komunikace a následně do komunikace na sociálních sítích. Přibližuje koncept Nových médií a webu 2.0 jakožto zásadní myšlenkové platformy pro možnost plného rozvinutí potenciálu Facebooku. Autor dále diskutuje pojem online sociálních sítí a sociálního kapitálu, na kterých demonstruje zákonitosti propojení lidí; mimo jiné i na teorii Malého světa. Následnou analýzu potom věnuje Stránkám a Skupinám na Facebooku. Na vybraných kategoriích autor zjišťuje obsah komunikovaných sdělení, motivace lidí se k nim připojovat a také přesah online aktivit do reálného světa.
Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest
Jamníková, Lucie ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Role médií v propagaci kreativní kultury: Hudební festival Sázavafest" se zabývá problematikou médií a mediální komunikace. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako komunikace a média a stručně se věnuje jejich vývoji. Zejména se však práce soustředí na propagaci jako jednu z forem mediální komunikace. Hlavní zásady úspěšné propagace a její nástroje jsou poté aplikovány na část praktickou, která se zaměřuje na analýzu konkrétní mediální kampaně festivalu Sázavafest, a to chronologicky od přípravné fáze až po její vyhodnocení. Práce neopomíná vymezit hlavní cílové skupiny festivalu a cíle kampaně obecně. V závěru práce jsou zformulovány vlastní návrhy na zefektivnění celé mediální kampaně.
Komunikační strategie zámku Berchtold.
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štrajtová, Bohdana (oponent)
Diplomová práce na téma :"Komunikační strategie zámku Berchtold" se zabývá především analýzou dnešního stavu a návrhy na zlepšení komunikační koncepce do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje úvaze nad významem a historií marketingu, komunikace a strategie v současném obchodním styku. Rozsáhlejší část teorie se podrobně zabývá rozborem přípravy komunikačního plánu a strategie. V praktické části představuje práce areál zámku Berchtold jako takový -- geografickou polohu, historii, současnost a vizi do budoucnosti, analýzu současného stavu a aktivit areálu. Největší důraz je samozřejmě kladen na poslední část tedy komunikační plán na rok 2011. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během uplynulých let, ale především během posledního semestru, kdy jsem absolvovala vedlejší specializaci Komerční komunikace. Tento úsek může zároveň sloužit jako podklad pro samotnou komunikaci s klienty areálu dle jednotlivých typů služeb. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv.
Mezilidské vztahy na pracovišti - bossing
Nováková, Magdalena ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Cipro, Martin (oponent)
Cílem této práce je teoreticky uchopit problematiku mezilidských vztahů na pracovišti se zaměřením na jejich negativní stránku, přesněji tedy na psychický teror na pracovišti. Teoretická část pojednává o existenci a typech mezilidských vztahů na pracovišti, o sociální interakci a komunikaci mezi pracovníky. Větší část je zaměřena na konflikty na pracovišti a především na bossing. Jsou zde popsány jednotlivé fáze, příčiny a strategie. Dále je zde uvedena typologii pachatelů, následky, které psychický teror na pracovišti způsobuje a na závěr i možný způsob obrany. V Praktické části je teorie demonstrována na konkrétním reálném případě formou případové studie.
The Analysis of Internet and its Tools as a Medium for Marketing Purposes
Gregová, Silvia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je analýza marketingových nástrojů internetu a implementace získaných poznatků do praxe. Toto téma je důležité zkoumat hlavně z důvodu, že současný marketingový a komunikační mix ve světě i v České republice se pořád více týče on-line komunikace. Hlavní témata této práce jsou: Marketingové a komerční komunikace, Internet jako moderní médium, Internet a jeho využití v komerčních komunikacích, Internetový portál www.hotel-ubytovani.com, Analýza využití internetového portálu ke komunikaci v oblasti cestovního ruchu.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Karlíková, Monika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vostrý, Miloš (oponent)
Cílem práce je charakterizovat zvolenou firmu, analyzovat jednotlivé nástroje marketingového mixu, to znamená její produkt, cenovou politiku, marketingovou komunikaci a distribuci. Dále zhodnotit užití těchto nástrojů, případně navrhnout zlepšující doporučení.
Vyhodnocení helpdesk procesu z hlediska spokojenosti zákazníků
Bílková, Jana ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Prajzlerová, Hana (oponent)
Tato práce popisuje obecně proces helpdesku ve firmách. Seznamuje čtenáře s historií, účelem a fungováním helpdesku, ale s i přínosy pro firmu, pokud helpdesk využívá. V práci je zmíněn i rámec sloužící pro správu služeb ve firmě a tím je ITIL. Je naznačeno, jak souvisí s procesem helpdesku a jaké typy helpdesků rozeznává. Jedna kapitola je věnována efektivnosti procesů z pohledu spokojenosti zákazníků, přičemž je do jisté míry orientována na komunikaci. Druhá polovina práce je zaměřená na praktickou část. V té je proces helpdesku popsán na konkrétní společnosti. Po představení společnosti je rozebrán helpdesk proces a helpdeskový systém využívaný v této společnosti. V závěru práce je analýza efektivnosti procesu zjišťována pomocí předem určených parametrů a dotazníku. Výsledky jsou interpretovány v závěrečném doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,719 záznamů.   začátekpředchozí2664 - 2673dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.