Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,694 záznamů.  začátekpředchozí2662 - 2671dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Zhodnocení personálních činností ve firmě ČZ, a.s.
Řeřábková, Lucie ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Sokolová, Martina (oponent)
Charakteristika podniku a jeho personálních činností se zaměřením na vybranou oblast (komunikace, mezilidské vztahy a vzdělávání managerů). Zhodnocení personálních činností a návrhy na vylepšení.
Společenská odpovědnost firem
Cvejnová, Ivana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku společenské odpovědnosti firem. V úvodu je představen koncept CSR, jeho historie, vývoj a současná role v nadnárodním, národním i firemním kontextu. Další část je věnována jednotlivým krokům v procesu implementace principů CSR do strategie a běžné činnosti organizace. Poslední kapitola teoretické části vysvětluje problematiku komunikace v oblasti společenské odpovědnosti.V praktické části je nejprve provedeno porovnání CSR strategie GE Money Bank, a. s. s odpovědnou strategií korporace (General Electric). Výsledkem je souhrn pozitiv, negativ a návrhů na zlepšení v jednotlivých oblastech. Druhá část přestavuje a hodnotí CSR komunikaci tamtéž. Cílem této práce je poukázat na podstatné výhody, které plynou z implementace principů CSR do běžné činnosti organizace a zároveň upozornit na možná rizika a nedostatky konceptu. Tento cíl je naplněn v rámci celé práce; v jednotlivých oblastech teoretické části i v hodnocení jsou shrnuty výhody i možná rizika. Druhým cílem je potvrdit předpoklad, že komunikace je klíčovým nástrojem úspěchu při implementaci a aplikaci řízení pomocí principu CSR. Díky teoretickým poznatkům a především díky hodnocení komunikační strategie v oblasti CSR v GE Money Bank byl tento předpoklad potvrzen.
Specifika chování čínského spotřebitele jako uživatele internetu
Kopl, Martin ; Dušková, Dagmar (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce popisuje mentalitu čínského spotřebitele a na praktických ukázkách demonstruje úskalí, které mohou při komunikaci s čínským spotřebitelem vyvstanout. Dále se také diplomová práce věnuje marketingové komunikaci s čínským spotřebitelem prostřednictvím internetu, který má do budoucna pro komunikaci s čínským spotřebitelem velký potenciál, neboť nadcházející generace mladých Číňanů využívá internet jako svůj hlavní komunikační a informační kanál.
Communication strategy of project LMS in Česká spořitelna a.s.
Kočerginová, Tatiana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dembowski, Filip (oponent)
Bakalářska práce je zaměřena na přípravu a tvorbu komunikační strategie v projektu LMS v České spořitelně a.s. Teoretická část ozřejmuje pojmy jako komunikace, druhy a formy komunikace a komunikační strategie. V praktické části je navržena konkrétní podoba komunikační strategie, popsána je i její implementace a následné zhodnocení její efektivnosti. Základem pro tuto bakalářskou práci jsou osobní zkušenosti s tvorbou komunikační strategie.
Tvorba marketingové strategie 1.Vox,a.s.
Pavel, Lukáš ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Zeithaml, Pavel (oponent)
Diplomová práce byla vypracována na téma tvorby marketingové strategie vzdělávací společnosti 1. VOX, a. s., která řadu let působí na trhu vzdělávaní dospělých. Hlavním cílem práce je analyzovat současnou situaci, ve které se společnost nachází, poté formulovat návrh optimální marketingové strategie, jež by byla v souladu s firemními cíli. První část diplomové práce je věnována teoretickému rámci - procesu vzniku marketingové strategie a deskripci použitých analýz -- analýze obecného i oborového vnějšího okolí společnosti, vnitrofiremní analýze, Porterově modelu konkurenčního prostředí a struktuře SWOT analýzy. V metodologické části jsou popsány metody sběru a zpracování dat z provedených výzkumů. V praktické části se autor věnuje popisu činnosti společnosti 1. VOX, a. s. a důkladnému rozboru jejího vnitřního i vnějšího okolí. Na základě provedených analýz autor formuluje konkrétní marketingovou strategii včetně návrhů na odstranění zjištěných nedostatků a doporučení konkrétních zlepšení.
Komunikační strategie Magistrátu hl. m. Prahy
Jašková, Kristýna ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (vedoucí práce) ; Kadeřábková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací veřejné správy. Zaměřuje se na komunikační možnosti veřejné správy a představuje je teoreticky i prakticky. V první části práce jsou definovány základní pojmy komunikace. Autorka seznamuje s nástroji komunikace a jejich využitím ve veřejné správě a zdůrazňuje význam moderních komunikačních technologií. Dále je vymezena veřejná správa a aspekty ovlivňující její komunikaci. V poslední části práce jsou teoretické poznatky aplikovány na příklad z praxe a je představena komunikační strategie Magistrátu hl. m. Prahy.
Participace občanů na rozhodovacích procesech v souvislosti s výstavbou pražského obchvatu
Kindlová, Martina ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Jílek, Petr (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je problematika komunikace mezi organizacemi veřejného sektoru a veřejností. První část práce tvoří teoretický rámec tématu. Obsahuje vysvětlení základních pojmů a zásady využívané v komunikaci veřejné správy. Druhá část textu je orientovaná na konkrétní problém výstavby pražského dálničního obchvatu na území Městské části Praha -- Suchdol. Pozornost je věnována participaci občanů při rozhodování o dopravních problémech, které se přímo dotýkají jejich každodenního života i rozvoje obce. Pokouším se nastínit, jakým způsobem je tento problém diskutován s občany a jakou možnost mají občané Suchdola ovlivnit proces rozhodování výstavby obchvatu. Struktura mé práce je koncipována tak, aby teoretické výklady z první části práce byly využitelné v případové studii týkající se Městské části Praha -- Suchdol.
Důsledky rostoucí mediallizace informace
Soukup, Michal ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
S touto prací se Vám do rukou dostává materiál, který se snaží nezaujatě přiblížit aspekty, jež se objevují s rozvojem moderních informačních technologií a přinášejí tak změny v trendech myšlení a diverzifikaci společnosti. Setkáte se tak zde s pojmy jako informace, znalosti, komunikace, masová média, vznik subkultur a fenomén kyberprostoru. V úvodu práce je věnována pozornost objasnění informační podstaty pro chod společnosti, s čímž také úzce souvisí proces komunikace. Pro ukotvení souvislostí je dále popsán vývoj jednotlivých mediálních epoch, které vytvářely vhodné prostředí pro rozvoj lidské civilizace, která vyústila v dnešní elektronickou dobu s aktivním informačním obsahem a masmediálním způsobem komunikace. Celá práce ústí v kritické shrnutí trendů současné společnosti a nastiňuje jejich možné řešení. Společnost má stále veliké rezervy ve využívání potenciálu moderních technologií, které bude potřeba podporovat vhodnou stimulací kritického myšlení jeho publika.
Informace a komunikace při řízení hudebního klubu
Stejskal, Michal ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Švarcová, Eva (oponent)
Tato práce je zaměřena na analýzu fungování hudebního klubu PopoCafePetl a na řešení současných procesních chyb, které toto zařízení tíží. Práce je formálně rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. V první části je úkolem obecně představit dva velmi podstatné nástroje manažerského řízení -- informace a komunikace. Práce vysvětluje základní přístupy k definici informace a vědní obory ji zkoumající. Poskytuje výčet funkcí, procesů a druhů komunikace. Zvýšená pozornost je věnována komunikaci firemní. V praktické části byl na základě analýzy systému fungování hudebního klubu PopoCafePetl vytvořen návrh informačního systému pro správu a podporu jeho řízení. Realizace tohoto návrhu a jeho následná implementace do řízení klubového provozu by měla vést k zefektivnění a zjednodušení procesů v něm probíhajících. Zároveň by jejím vedlejším produktem mělo být úspornější hospodaření, systémovější propagace a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu.
Marketingová komunikace v internacionálním marketingu
Šíšová, Lenka ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Vašková, Dana (oponent)
Marketingová komunikace je jedním z nejvíce kulturně podmíněným nástrojem mezinárodního marketingu. Firmy mohou v mezinárodní komunikaci využívat různé strategie. Tyto strategie musí vycházet z celkové mezinárodní strategie firmy, která je následně rozpracována do dílčích strategií pro jednotlivé pobočky i oddělení (marketing, prodej, výroba atd.). V mezinárodní komunikaci rozlišujeme dvě strategie, jejichž extrémy jdou proti sobě -- globalizační strategie se snaží standardizovat veškeré marketingové komunikační aktivity napříč různými zeměmi, kdežto adaptační strategie nutí firmy myslet lokálně a jednat lokálně. Globální společnost Sara Lee operuje téměř na všech trzích světa a po celém světě vlastní cca 80 značek potravin, nápojů, drogerie a péče o domácnost. V České republice vlastní Sara Lee mimo jiné vedoucí značku na trhu čajů -- značku Pickwick. Značka Pickwick je mezinárodní značkou, neboť kromě ČR operuje také na dalších sedmi trzích v Evropě a na trhu ve Spojených státech amerických. Trh čajů v České republice je pro značku Pickwick velice důležitý, neboť je to jeden z nejúspěšnějších trhů ve všech jejích zemích. Specifika tohoto trhu určují jak lokální návyky a preference spotřebitelů, tak působení konkurenčních značek a konečně také působení různých prodejních kanálů, z nichž největší váhu mají mezinárodní řetězce. Mezinárodní komunikace značky Pickwick vychází z celkových marketingových strategií schválených na centrální úrovni. Komunikační strategie, positioning značky a taktické kroky nicméně rozhodují manažeři různých zemí společně. V komunikační strategii značky Pickwick můžeme pozorovat jak standardizační prvky, společné pro všechny země, tak adaptační prvky, díky nimž se komunikace značky Pickwick v různých zemích liší. Takovými příklady jsou například aktivace novinek značky Pickwick v ČR oproti Maďarsku. Obě země zvolily odlišný koncept 360° myšlenky, který rozpracovaly do jednotlivých aktivací. Značka Pickwick se dlouhodobě rozvíjí, a v současnosti je jejím cílem posílení well-being segmentu (zelené, bílé a bylinné čaje), neboť tento segment vykazuje nejvyšší dynamiku. Kromě tohoto segmentu by se značka Pickwick i ve své komunikaci mohla zaměřit na další, menší segmenty. Takovou možností jsou například čaje pro děti. Množství výrobků, které byly původně určeny pro dospělé, a nyní uvádějí i varianty pro děti, v současnosti narůstá a svědčí to o atraktivnosti tohoto segmentu pro firmy. Značka Pickwick má rovněž zkušenosti s rolí dětí v reklamě, proto by pro ni mohl být tento segment zajímavý a značka by mohla jednoduše navázat na svou předchozí komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,694 záznamů.   začátekpředchozí2662 - 2671dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.