Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit vybraného eshopu
Suk, Filip ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vybraných nástrojů internetového marketingu elektronických obchodů. Cílem je nejprve uvést čtenáře do této problematiky a následně zanalyzovat konkrétní využití nástrojů u e-shopu pristresky-polykarbonat.cz firmy RWA systémy s.r.o. Výstupem analýzy bude podání návrhů a doporučení pro vybraný e-shop, využitelné i pro obdobné e shopy ve stejném segmentu trhu. Přínos práce je v aktuálním přehledu vybraných marketingových nástrojů a v souhrnné analýze jejich výsledků u vybraného e shopu.
Nástroje internetového marketingu a jejich aplikace v rámci společnosti Zoot
Výborný, Vojtěch ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Smutný, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá nástroji internetového marketingu, které jsou vhodné pro společnost prodávající spotřební zboží a jejich následnou aplikací v rámci společnosti Zoot. Samotná práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou představeny jednotlivé nástroje, které jsou následně detailně rozebrány. Pro jednotlivé nástroje je definováno jejich využití, popsán a namodelován proces jak nástroje spravovat a jak je vyhodnocovat. Praktická část pak z teoretické části vychází. Tato část obsahuje analýzu společnosti Zoot a jejího konkurenčního prostředí spolu s analýzou využití jednotlivých marketingových nástrojů z teoretické části. Praktická část pak obsahuje řadu doporučení a změn v přístupu k těmto nástrojům. Hlavním přínosem teoretické části práce je framework nástrojů internetového marketingu pro společnost prodávající spotřební zboží a procesní zpracování jejich správy. Přínosem praktické části je analýza společnosti Zoot a její využití nástrojů internetového marketingu s řadou doporučení pro jednotlivé nástroje jak dosahovat lepších výsledků.
Návrh a vyhodnocení online propagace projektu Qool.cz
Bujalková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Križan, Dalibor (oponent)
Diplomová práce se zabývá internetovou a mobilní reklamou a jejich aplikací pro projekt Qool.cz. Úvod práce je věnován problematice internetového a mobilního marketingu -- možnostem reklamy na internetu a v mobilu, nabízeným platebním modelům, reklamním formátům a jejích vzájemnému porovnání. V celé práci je kladen důraz na mobilní marketing, konkrétně tři hlavní pilíře -- mobilní web, mobilní aplikace a reklama cílená na mobilní telefony. V praktické části pak mapuji jejích využití na projektu Qool.cz. Cílem diplomové práce je vyhodnotit účinnost jednotlivých forem propagace na internetu. Druhotným cílem diplomové práce je podat ucelený obraz o možnostech využití mobilních technologií v marketingu a jejích rostoucím významu v marketingovém mixu.
Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu
Urbánek, Michal
Urbánek, M. Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářské práce s názvem Zvyšování konkurenceschopnosti malého podniku prostřednictvím elektronického marketingu se zaměřuje na vytvoření internetové marketingové kampaně pro zvolený podnik. První část práce obsahuje základní informace o nástrojích elektronického marketingu. Druhá část se věnuje analýze marketingové situace vybraného podniku, analýze jeho konkurence a především samotnému návrhu internetové kampaně. Součástí práce je také zhodnocení návrhu a jeho ekonomický přínos.
Využití obsahové sítě v rámci internetové reklamy - zhodnocení faktorů její úspěšnosti
Krišica, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Mareček, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá obsahovou sítí v rámci internetové reklamy a zhodnocením faktorů její úspěšnosti v rámci internetových kampaní. V úvodní části práce jsou popsány nejpoužívanější platební modely internetového marketingu a metody dělení internetové reklamy dle vlastností. V další části jsou popsány používané metriky a metody cílení využívané v soudobé praxi. Představeny jsou i nejčastěji využívané hodnotící ukazatele v online marketingu pro obsahovou síť při vyhodnocování. Práce představuje a porovnává reklamní systémy pro cílení v obsahové síti. Cílem diplomové práce je vyhodnocení dopadu vybraných nastavení reklamních kampaní na jejich úspěšnost se zaměřením na možnosti cílení a formulace doporučení pro jejich řízení.
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Šušič, Luka ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představení sociální sítě plus.google.com a její porovnání s facebook.com. Druhým cílem je rozbor marketingových možností zmíněných sociálních sítí a marketingu na Internetu. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se věnuje přehledu a vývoji sociálních sítí, kde je zaměřena především na Facebook. Hlavní kapitolou této části je představení Google+ a jeho srovnávání s Facebookem. Druhá část se zabývá reklamou na Internetu. Významnou kapitolu zde představuje rozbor marketingových možností na Facebooku. Konec této části patří praktickému příkladu využití reklamy na Internetu.
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Krausová, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Krbec, Lukáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou typu PPC (Pay-Per-Click). Je zde uveden ucelený popis této reklamy a její výhody a nevýhody. Zmiňuje se také o metodách analýzy návštěvnosti webů. Jako příklad je uveden systém Google Analytics. Hlavním cílem práce je provedení analýzy internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě. Pro realizaci analýzy jsem si vybrala firmu CEDAR HOME s.r.o., která se zabývá stavbou dřevěných domů.
Internetová reklamní kampaň vzdělávací instituce
Novák, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Terciární vzdělávání prochází a bude procházet mnoha změnami, které budou vyvolány jak politickými, demografickými, ale také tržními změnami. Na tyto změny musí vedení vysoké školy určitým způsobem zareagovat, aby se vyhnulo existenčním potížím, které mohou následovat. Jednou z cest je využití marketingových nástrojů pro propagaci vlastních vzdělávacích programů. Tato kvalifikační práce se zabývá podstatou marketingového řízení vysoké školy a její vzájemné souvislosti s propagací školy navenek. Identifikuje možnosti jak efektivně propagovat vysokou školu na internetu s konkrétní ukázkou tvorby internetové marketingové kampaně Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze s cílem zvýšit poptávku po bakalářském vzdělávacím programu na této fakultě.
Komparace reklamních systémů Sklik a Google Adwords
Veselý, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Poštůlka, Jan (oponent)
Tato práce porovná systémy internetové Pay-per-click reklamy - Google Adwords a Sklik. K porovnání obou systému slouží data z nově vytvořeného minisite www.duchodovka.cz. Analyzuje oba systémy co do jednotlivých funkcionalit, platební možností a výkonnosti.Teoretická část je zaměřena na správné začlenění PPC reklamy do komunikačního mixu organizace.
Internetový marketing
Mixánek, Lukáš ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce charakterizuje jednotlivé složky internetového marketingu (služby internetu, rozbor a analýza webových stránek z pohledu marketingu, marketingový mix na internetu, reklama na internetu a marketing ve vyhledávacích strojích), přičemž nezbytný teoretický základ autor doplňuje o analytický nadhled ? jehož výsledkem je několik teoretických přístupů a analýz, především v kapitole věnované marketingu ve vyhledávačích. Základem této analytiky je kromě teoretických znalostí, rovněž značné množství praktických znalostí, které autor získal na základě reálně provedené internetové kampaně. Zaznamenání průběhu a výsledků této kampaně je jedním z cílů práce. Získaná data, statistiky a vynucené změny v průběhu kampaně vedou k celé řadě informačně hodnotných postřehů a doporučení především z oblasti marketingu ve vyhledávačích. Přílohou práce je kompletní popis a charakteristika všech, pro český trh důležitých, systémů využívající PPC kontextové reklamy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí24 - 33další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.