Název:
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Překlad názvu:
Analysis of internet advertisement type PPC (Pay-Per-Click) in concrete firm (Cedar home)
Autoři:
Krausová, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Krbec, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou typu PPC (Pay-Per-Click). Je zde uveden ucelený popis této reklamy a její výhody a nevýhody. Zmiňuje se také o metodách analýzy návštěvnosti webů. Jako příklad je uveden systém Google Analytics. Hlavním cílem práce je provedení analýzy internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě. Pro realizaci analýzy jsem si vybrala firmu CEDAR HOME s.r.o., která se zabývá stavbou dřevěných domů.The aim of this bachelor thesis is to present the features of internet advertising. The main type of advertisement in this thesis is called PPC (Pay-Per-Click). There are created and advertised advertising campaigns on concrete project.
Klíčová slova:
Google AdWords; Google Analytics; měření návštěvnosti; reklama typu PPC; Sklik; advertisement PPC; Google AdWords; Google Analytics; Sklik; Web traffic measurement
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22122