Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 286 záznamů.  začátekpředchozí234 - 243dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o.
Sůsová, Petra ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem mé diplomové práce na téma Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o. je analyzovat a následně stanovit postup při tvorbě propagační strategie v této firmě, který zde stále chybí. To vše za pomoci dotazníků, jež mají ověřit povědomí veřejnosti o této společnosti, a za pomoci metody zvané Mystery shopping, která má ověřit kvalitu poskytovaných služeb na maloobchodních prodejnách společnosti Brudra s.r.o. Výstupem bude sloučení výsledků z těchto výzkumů, díky kterým se následně zaměříme na slabší stránky a mezery v propagaci, její ucelení a sjednocení včetně případných doporučení. Návrh propagační strategie by měl sloužit jako jakési vodítko při sestavování marketingového plánu pro budoucí období.
Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o.
Zábranská, Tereza ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petřík, Martin (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Marketingová a komunikační strategie společnosti Linde Material Handling Česká republika s.r.o." je analýza stávající marketingové a komunikační strategie této společnosti a na základě vlastního výzkumu navrhnutí řešení na zlepšení. V teoretické části bakalářské práce je pomocí odborné literatury charakterizován marketing, marketingový mix, marketingové prostředí, image, identita a metody výzkumu. Praktická část představuje společnost Linde Material Handling Česká republika s.r.o. a analyzuje její marketingové prostředí, komunikační strategii, image a identitu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny dotazníky získané terénním výzkumem a na základě těchto dotazníků byla navrhnuta doporučení na změnu marketingové a komunikační strategie společnosti.
Analýza komunikační strategie společnosti Sapeli a.s.
Kadlec, Jan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat komunikační strategii společnosti SAPELI a.s v posledních třech letech a na základě zhodnocení a porovnání s teoretickými přístupy navrhnou možná zlepšení do budoucna. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
Marketingová a komunikační strategie pro firmu Lackfolie,s.r.o.
Fukalová, Urszula ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové a komunikační strategie společnosti Lackfolie s.r.o. a navrhnout vhodné úpravy strategie do budoucna. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je vysvětlen pojem marketing a popsán marketingový proces, včetně postupů strategické analýzy. V neposlední řadě jsou zde popsány jednotlivé součásti marketingového mixu. Ve druhé části práce je představena společnost Lackfolie s.r.o. a je proveden strategický audit, který posloužil jako východisko pro SWOT analýzu. Následuje zhodnocení složek marketingového mixu a návrh na vylepšení do budoucna.
Komunikační strategie Jaderné elektrárny Temelín
Nekovářová, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Práce se zabývá komunikací Jaderné elektrárny Temelín. Jaderná energetika je v České republice citlivým a vzhledem k plánované dostavbě JE Temelín hojně diskutovaným tématem, jelikož se dotýká mnoha zainteresovaných subjektů a čelí zvýšenému zájmu veřejnosti a médií. Cílem práce je navrhnout komunikační strategii JE Temelín zaměřenou na veřejnost. V návrhu samotné strategie je vycházeno ze závěrů SWOT analýzy zaměřené na komunikaci JE Temelín, analýzy vybraných online nástrojů komunikace elektrárny a kvantitativního dotazníkového šetření, za pomoci kterého je zjištěn vztah veřejnosti k elektrárně Temelín a obecně k tématu jaderné energetiky. Strategie také využívá poznatků mediální analýzy společnosti ČEZ a sociologického průzkumu mezi obyvateli obcí v okolí Temelína, který vypracovala agentura STEM/MARK.
Marketingová a komunikační strategie spol. Bernard
Dokulilová, Vlasta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové a komunikační strategie Rodinného pivovaru BERNARD. Cílem práce je zhodnotit současnou strategii navrhnout praktická doporučení do budoucna. Teoretická část práce je zaměřena na základní pojmy z oblasti marketingu, tvorby marketingové a komunikační strategie s využitím obecně známých nástrojů a metod. V praktické části je představena analyzovaná firma a její produktové portfolio. V práci je zhodnoceno současné využití marketingové a komunikační strategie. V závěru jsou na základě vyhodnocených dat provedené doporučení a možné změny.
Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
Sedlářová, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Diplomová práce Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil se zabývá zejména značkovou a komunikační strategií společnosti a její vybrané konkurence (Royal Dutch Shell plc, BP p.l.c.). Jednotlivé prvky těchto strategií jsou pak porovnávány, na základě SWOT analýzy jsou charakterizovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby ve strategii společnosti ExxonMobil a závěrem práce jsou doporučení pro možné změny ve strategii společnosti ExxonMobil. Samotná práce je rozdělena do 4 kapitol. První kapitola představuje korporaci ExxonMobil, její uspořádání a strategii. Druhá kapitola se soustředí na popis značkové a komunikační strategie ExxonMobilu. Následující kapitola popisuje vybrané aspekty marketingové strategie konkurentů Royal Dutch Shell plc a BP p.l.c. Závěrečná kapitola, tedy kapitola čtvrtá, je věnována srovnání strategií konkurence, je provedena SWOT analýza marketingové strategie společnosti ExxonMobil a kapitola je zakončena doporučeními pro změny v marketingové strategii korporace.
Návrh komunikační strategie produktu GoGirl se zaměřením na český trh.
Horká, Sabina ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem plánování marketingové komunikace, jejímž předmětem je výrobek GoGirl. Cílem je nalezení optimální kombinace komunikačních nástrojů a jejich nasazení způsobem, který bude nejen respektovat podmínky českého trhu, ale prostřednictvím kterého budou splněny stanovené komunikační cíle. Diplomová práce dále zohledňuje problematiku omezených finančních prostředků, s níž se mohou potýkat nejen drobní podnikatelé, ale díky rostoucímu tlaku na snižování nákladů, i velké korporace. Vzhledem k této skutečnosti se práce věnuje tomu, jak za použití nekonvenčních marketingových metod, avšak při maximálním respektování všech marketingových přístupů, vytvořit efektivní komunikační strategii.
Social media in communication strategy of company Styllmed
Nováková, Ivana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Havlová, Květa (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o využití sociálních sítí v komunikační strategii firmy. Představuje nejznámější a nejpoužívanější sociální sítě v Česku a na Slovensku. Zároveň uvádí základní charakteristiky jednotlivých typů uživatelů. Následně tyto informace aplikuje při navrhnutí/zlepšení komunikační strategie konkrétní firmy.
Komunikační strategie turistického produktu ve venkovské turistice
Nosková, Zdenka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pelejová, Dana (oponent)
Anotace: Tématem diplomové práce je komunikační strategie nového komplexního produktu venkovské turistiky s celostátní působností s názvem "Prázdniny na venkově". Cíle práce: Hlavním cílem práce je zpracovat vhodnou marketingovou komunikační strategii pro Prázdniny na venkově. Strategie bude následně sloužit Svazu venkovské turistiky, který je nositelem projektu, jako praktický marketingový nástroj. Vedlejším cílem práce je zhodnotit využití značkového programu Prázdniny na venkově pro poskytovatele služeb ve venkovské turistice. Metodika zpracování diplomové práce: Pro naplnění cílů této práce bude použita analýza dostupných informací, komparace poznatků vyspělých turistických destinací a zahraniční odborné literatury a následná syntéza získaných poznatků. Na základě provedených analýz bude navržena vhodná komunikační strategie a formulována doporučení pro efektivní využití značkového programu pro poskytovatele služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 286 záznamů.   začátekpředchozí234 - 243dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.