Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie turistického produktu ve venkovské turistice
Nosková, Zdenka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pelejová, Dana (oponent)
Anotace: Tématem diplomové práce je komunikační strategie nového komplexního produktu venkovské turistiky s celostátní působností s názvem "Prázdniny na venkově". Cíle práce: Hlavním cílem práce je zpracovat vhodnou marketingovou komunikační strategii pro Prázdniny na venkově. Strategie bude následně sloužit Svazu venkovské turistiky, který je nositelem projektu, jako praktický marketingový nástroj. Vedlejším cílem práce je zhodnotit využití značkového programu Prázdniny na venkově pro poskytovatele služeb ve venkovské turistice. Metodika zpracování diplomové práce: Pro naplnění cílů této práce bude použita analýza dostupných informací, komparace poznatků vyspělých turistických destinací a zahraniční odborné literatury a následná syntéza získaných poznatků. Na základě provedených analýz bude navržena vhodná komunikační strategie a formulována doporučení pro efektivní využití značkového programu pro poskytovatele služeb.

Viz též: podobná jména autorů
6 Nosková, Zuzana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.