Název: Mezinárodní marketingová strategie společnosti ExxonMobil
Překlad názvu: ExxonMobil International Marketing Strategy
Autoři: Sedlářová, Alena ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: BP p.l.c.; ExxonMobil; komunikační mix; komunikační strategie; mezinárodní marketingová strategie; podpora prodeje; public relations; přímý marketing; reklama; Royal Dutch Shell plc; SWOT analýza; značková strategie; advertising; BP p.l.c.; brand management; communication mix; communication strategy; direct marketing; ExxonMobil; international marketing strategy; promotion; public relations; Royal Dutch Shell plc; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/34001

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-125206


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet