Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie turistického produktu ve venkovské turistice
Nosková, Zdenka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pelejová, Dana (oponent)
Anotace: Tématem diplomové práce je komunikační strategie nového komplexního produktu venkovské turistiky s celostátní působností s názvem "Prázdniny na venkově". Cíle práce: Hlavním cílem práce je zpracovat vhodnou marketingovou komunikační strategii pro Prázdniny na venkově. Strategie bude následně sloužit Svazu venkovské turistiky, který je nositelem projektu, jako praktický marketingový nástroj. Vedlejším cílem práce je zhodnotit využití značkového programu Prázdniny na venkově pro poskytovatele služeb ve venkovské turistice. Metodika zpracování diplomové práce: Pro naplnění cílů této práce bude použita analýza dostupných informací, komparace poznatků vyspělých turistických destinací a zahraniční odborné literatury a následná syntéza získaných poznatků. Na základě provedených analýz bude navržena vhodná komunikační strategie a formulována doporučení pro efektivní využití značkového programu pro poskytovatele služeb.
Produkty cestovního ruchu v oblasti zážitkové turistiky
Pelejová, Dana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jaderná, Eva (oponent)
Cestovní ruch (CR) se stává stále významnější součástí národního hospodářství. Ve vyspělých ekonomikách je většina obyvatel zaměstnaná v sektoru služeb, kam patří i náplň cestovního ruchu. V současné době zažívá cestovní ruch v rámci České republiky vrchol svého rozvoje. Buduje se nová moderní infrastruktura, která propojuje jednotlivé přírodní i kulturní skvosty. Osobně soudím, že velký vliv na tomto rozvoji mají především finance z evropských fondů, které na naše území již několik let proudí. Jako nedostatek na trhu současného CR u nás vnímám nedostatečnou komunikaci mezi jednotlivými subjekty. Komplexní propojení služeb, informačních systému a turistických cílů. Cílem mé práce je navrhnout možnost budoucí spolupráce jednotlivých originálních, turisticky atraktivních subjektů zážitkové turistiky na území jižních Čech, především na Jindřichohradecku s přesahem do Dolního Rakouska (Waldviertel). Tyto vybrané subjekty budou pak společně vytvářet marketingově i oborově propojenou oblast, která je v rámci EU známá pod pojmem TLA tourism leasing area. Můžeme ji chápat i jako destinaci, kde budou vzájemně propojené jednotlivé subjekty zážitkové turistiky. Základní idea TLA "učící se oblasti" se jeví poměrně jednoduše, avšak její implementace vyžaduje přísnou koordinaci a všestrannou spolupráci. A právě toho bych chtěla dosáhnout v rámci své diplomové práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.