Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Dobešová, Michaela ; BA, Adriana Šilarová, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu vhodné online marketingové komunikace vybrané společnosti. Úvodem práce bude představena teoretická část zabývající se vymezení několika důležitých pojmů. Na ni navazuje analýza současného stavu spočívající v analýze prostředí společnosti, marketingového a komunikačního mixu se zaměřením na online marketingovou komunikaci a provedení marketingového výzkumu. Na základě předchozích částí práce budou vypracovány vlastní návrhy řešení vhodné online marketingové komunikace této společnosti.
On-line marketing communication
Harea, Victoria ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis analyzes the online marketing communication of Foreigners s. r. o. company during the pandemic of SARS-CoV-2. The theoretical part is dedicated to general principles regarding the significance and different types of digital marketing. The analytical part consists of analysis of company’s current state, internal and external analyses of digital marketing communication as well as a competitive benchmarking for their validation through comparison. The results are complemented by statistical data extracted from Google Analytics tool and distributed accordingly in SWOT analysis. The last part of the thesis proposes appropriate online marketing solutions based on the results from the analytical part.
Návrh marketingové komunikace pro poskytovatele krátkodobého ubytování
Křivská, Adéla ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení marketingové komunikace se zaměřením na online marketingovou komunikaci poskytovatele krátkodobého ubytování, která povede jak k většímu zisku, tak i ke zvýšení povědomí daného poskytovatele krátkodobého ubytování.
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Valovičová, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací společnosti Reinto. Práce je rozdělena na tři části. V první teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy důležité pro pochopení daného tématu. Ve druhé části je analyzován současný stav společnosti vzhledem k dané problematice a na základě těchto analýz je vypracován návrh na zlepšení online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.
Marketingová komunikace
Smolíková, Barbora ; Dvořák, Ludvík (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá optimalizací online marketingové komunikace společnosti Reinto. Na základě provedených analýz je navržena optimalizace stávající online marketingové komunikace včetně rozpočtu, analýzy rizik, časového harmonogramu, matice zodpovědnosti a dalších doporučení.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Křivská, Adéla ; Zohrabyan, Hripsime (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci. Specifikuje, co online marketing je, jaké jsou jeho nástroje, a také porovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrh na zlepšení online marketingové komunikace vybrané společnosti, která povede jak k většímu zisku firmy, tak i ke zvýšení povědomí o firmě.
Online marketingová komunikace firmy působící na trhu leadershipových programů
Langášová, Markéta ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Cílem práce je analyzovat aktuální marketingovou komunikaci specifické firmy působící na trhu leadershipových programů a její efektivity. Na základě zjištění budou navrženy změny.Teoretické část prezentuje základní principy fungování online marketingu a představuje jeho kanály. Statistiky i názory expertů byly zahrnuty pro naznačení trendů a budoucího možného vývoje. Drhá část se skládá z analýz dat z Google Analytics, rozhovorů s cílovou skupinou a porovnání s konkurencí.
Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace
Woś, Filip ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Motlová, Veronika (oponent)
Cílem bakalářské práce s názvem "Návrh online komunikačního plánu vybrané mobilní aplikace" je navrhnout plán online komunikace, která pomůže uvést mobilní aplikaci QuickJOBS na trh. Teoretická část práce shromažďuje a charakterizuje vybrané pojmy z oblasti internetového marketingu, sociálních médií, marketingové komunikace a online komunikačního mixu. V teoretické části je použita metoda komparace informací z dostupných literárních i internetových zdrojů, které souvisejí s vybraným tématem bakalářské práce. Praktická část práce je zaměřena na vytvoření plánu online komunikace, kterému předchází představení mobilní aplikace a situační analýza. Výsledek práce bude aplikován do praxe.
Porovnání newsletterových kampaní největších českých e-shopů
Horáková, Bára ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je analyzovat a porovnat newslettery obchodů Alza.cz a Mall.cz, které patří mezi největší internetové prodejce na českém trhu. V teoretické části se práce zabývá funkcí a tvorbou newsletteru. V praktické části je provedena analýza newsletterů internetových obchodů, zhodnocení jejich tvorby a případné návrhy a doporučení na zlepšení.
Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky
Hamaďáková, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Toman, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací luxusní značky v prostředí sociálních sítí. Práce reaguje na dynamický růst významu sociálních sítí, který s sebou přináší v posledních letech mnoho změn a nových možností v rámci marketingové komunikace značky směrem k zákazníkům. Cílem je tyto teoretické poznatky o marketingu luxusní značky na sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter a Youtube, prezentované v první části práce, využít pro analýzu a zhodnocení současných aktivit na sociálních platformách luxusní české sklářské firmy LASVIT. Na základě výsledků analýzy jsou v závěrečné části diplomové práce formulována doporučení a konkrétní návrhy na rozšíření marketingových aktivit společnosti LASVIT na sociálních sítích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.