Název: Porovnání newsletterových kampaní největších českých e-shopů
Překlad názvu: Comparison of Newsletter Campaigns largest Czech e-shop
Autoři: Horáková, Bára ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Alza.cz; direct mail; Mall.cz; marketingová komunikace; newsletter; online marketingová komunikace; přímý marketing; Alza.cz; direct mail; direct marketing; Mall.cz; marketing communication; newsletter; online marketing communication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40959

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198573


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet