Název:
Porovnání newsletterových kampaní největších českých e-shopů
Překlad názvu:
Comparison of Newsletter Campaigns largest Czech e-shop
Autoři:
Horáková, Bára ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce je analyzovat a porovnat newslettery obchodů Alza.cz a Mall.cz, které patří mezi největší internetové prodejce na českém trhu. V teoretické části se práce zabývá funkcí a tvorbou newsletteru. V praktické části je provedena analýza newsletterů internetových obchodů, zhodnocení jejich tvorby a případné návrhy a doporučení na zlepšení.The aim of this bachelor's thesis is to analyze and compare newsletters from Alza.cz and Mall.cz, which are one of the largest online retailers in the Czech market. Theoretical part of the thesis deals with the functions and the composing of the newsletter. Practical part analyzes newsletters of online stores, valorization of their work and the suggestions and recommendations for improvement.
Klíčová slova:
Alza.cz; direct mail; Mall.cz; marketingová komunikace; newsletter; online marketingová komunikace; přímý marketing; Alza.cz; direct mail; direct marketing; Mall.cz; marketing communication; newsletter; online marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40959