Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh řešení efektivní komunikace firmy prostřednictvím účinného brandingu
Alexová, Veronika ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o principech, utváření, měření a zvyšování hodnoty obchodní značky. Zaměřuje se na marketingové pojetí značky a zdůrazňuje vnímání značky koncovým spotřebitelem. Jejím hlavním cílem je aplikovat komplexní znalosti o strategickém řízení značky, vytvořit případovou studii společnosti Red Bull, provést marketingový průzkum pomocí dotazníkové metody a na základě jeho vyhodnocení podat návrh komunikační strategie.
Image a identita značky
Lukavská, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na image a identitu značky. Cílem práce je na základě výzkumu provést komparaci jak je značka vnímána spotřebiteli (tedy jaká je její image) a tím, jak chce být sama značka vnímána (její identita). Teoretická část práce se zaměřuje na proces budování a řízení silných značek a na teoretické vymezení image a identity značky. V praktické části je pak představena samotná značka, na které výzkum proběhl, značka Proenzi, její historie na českém trhu, konkurence a v neposlední řadě je zde nadefinována identita značky. V závěrečné kapitole jsou uvedeny výsledky výzkumu a samotná komparace image a identity značky Proenzi. V závěru práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení a doporučení pro budoucí rozšíření výzkumu
Značka a její význam v segmentu mobilních telefonů
Maksimenko, Elena ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Ve své bakalářské práci bych chtěla pomoci teoretických znalosti a praktického výzkumu odpovědět na otázky, týkající se spotřebního chování lidí. V první části popíšu značku, její vliv na nákupní chování spotřebitelů, význam reklamy a propagačních kampaní v budování značky a jejích vliv na jedince. Chtěla bych také v práci zahrnout odlišnosti mezi různými národnostmi a pohlavími při nákupním rozhodování. V druhé části se provede výzkum ohledně daného tématu a budou zhodnocený jeho výsledky.
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Machek, Martin ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Tomek, Gustav (oponent) ; Přibová, Marie (oponent)
V současném vysoce konkurenčním prostředí rozhoduje často o úspěchu firmy na trhu správné řízení značek a snaha o neustálé zvyšování hodnoty značky je proto základním úkolem marketingu. Stanovení hodnoty značky je ovšem velmi obtížné a je předmětem zájmu jak teoretického výzkumu, tak marketingové praxe. Předložená dizertační práce přináší přehled aktuálního stavu poznání o této velmi důležité problematice jak z pohledu výzkumu předních autorů z vědecké a akademické sféry, tak z pohledu marketingové praxe v podobě modelů specializovaných agentur. Vytvořenou syntézu poté mohou využít jak akademici při orientování směru budoucích výzkumů, tak marketingoví manažeři při vyhodnocení efektivity přístupů, které v současné chvíli využívají. Pro tento účel mohou marketingoví manažeři využít i případové studie, které práce v jednotlivých kapitolách obsahuje. Případové studie ukazují zkoumanou problematiku na příkladu konkrétních úspěšných firem. V neposlední řadě pak může odborná veřejnost využít výstupy z kvalitativního expertního výzkumu mezi manažery úspěšných mezinárodních firem, který byl pro účely dizertace realizován. Manažeři malých a středních podniků mohou aplikovat formalizovaný model růstu značky, který je značně intuitivní a nevyžaduje hlubší znalosti exaktních věd, i když je možné ho definovat pomocí jednoduchých matematických vztahů. Poslední kapitola přináší výsledky vlastního kvantitativního výzkumu autora za použití dotazníkového šetření a statistického metodologického aparátu. Výzkum byl zaměřen na problematiku vztahu sociálních sítí a brandingu v České republice.
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Čápová, Lenka ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce přibližuje proces fungování marketingového nástroje sponzoringu. Zaměřuje se na sponzoring v umělecké oblasti a zkoumá, jak je vnímán spotřebiteli a jaké přínosy má pro značku, potažmo firmu. Z procesu vnímání sponzorství spotřebiteli pak vyzdvihuje faktor sponsorship fit poukazující na důležitost vazby mezi sponzorem a sponzorovaným. Hlavním cílem práce je objasnit jeho podstatu a zjistit, zda se jím zástupci firem v českém prostředí řídí či nikoliv. Teoretická část práce popisuje relevantní poznatky vycházející ze soudobé, především zahraniční literatury a praktická část pak využívá existujícího spotřebitelského průzkumu a metody expertních rozhovorů. Společně tvoří konzistentní celek zachycující dosavadní teorie a jejich ověření v praxi. Práce dochází k závěru, že sponsorship fit v umělecké oblasti má svá specifika, která je nutné zohlednit a že firmy v českém prostředí si tato specifika uvědomují a úspěšně jim přizpůsobují své sponzorské aktivity.
Značka jako nehmotné aktivum firmy
Holický, Martin ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V teoretické části bakalářské práce na téma Značka jako nehmotné aktivum firmy jsou vyloženy důležité pojmy, nástroje a metody, týkající se dané problematiky. Získané teoretické poznatky o nehmotném majetku, oceňovacích metodách a hlavně o značce, jejích prvcích a funkcích, jsou základem pro část praktickou. Předmětem praktické části je aplikace získaných teoretických poznatků z oblasti oceňování značky jako nehmotného aktiva firmy. Cílem této části je představení společnosti a především stanovení hodnoty ochranné známky a její řízení ve společnosti DataLife, s. r. o.
Strategie portfólia značky pro fúze a akvizice
Simonova, Olga ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce se věnuje analýze hodnoty značky z pohledu zákazníka a firmy. Analyzuje se akvizice značky, její motivy, výhody y nevýhody. Teoretické základy se uplatňují ve druhé části práce, která se zabývá případovou studií akvizice Britské značky domácích spotřebičů
Analýza hodnoty značky společnosti Student Agency
Čalkovská, Eva ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Komárková, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá analyzováním hodnoty značky vybrané společnosti pomocí modelu customer-based brand equity. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení pojmů a metod měření hodnoty značky. Praktická část práce je následně věnována analýze jednotlivých determinantů a jejich vlivu na celkovou hodnotu značky.
Social Media as a New Instrument to Influence Brand Value
Sizikova, Evelina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
S rostoucí síle internetu a především sociálních médií, která zahrnuje různá společenství, blogy, portály, atd., v současné době hodnotu značky, - jeho tvorba a řízení, není v rukou společností, ale už se přesouvá na spotřebitele. Jedním z cílů této práce je zkoumat a pokusit se dokázat existenci sociální média vliv na hodnotu značky. Dalším cílem je představit jiný pohled na hodnoty značky v souvislosti s internetem a vzestupem vlivu sociálních médií je v myslích spotřebitelů. Pro účely tohoto výzkumu termíny hodnotu značky a hodnota značky by nést stejné významy. Moje teorie, které bych rád představil, byl půjčil si od biologie a fyziky, a to z šetření Pavlov studie a jeho podmíněný reflex teorie a část fyziky je založena na rozptylu světla teorie, která byla poprvé zavedena, jak víme, u Isaaka Newtona. Troufám si tvrdit, že v současné době vytvoření hodnoty značky v myslích spotřebitelů funguje stejným způsobem. Když někdo, muž či žena, slyší značku, obrázek a pocit, ať už pozitivní či negativní je okamžitě vytvořena v lidské mysli z osobní zkušenosti s touto značkou. Pokud ne, pak je značka neznámá, čímž bychom se musíme spolehnout na předpokladu, stanoviska, která byla dříve obvykle předal nám příbuzní rodiny a blízkých přátel, zatímco v poslední době, i naší rostoucí virtuální komunity. Na začátku práce, uvedu teoretické zázemí a údaje o World Wide Web médií a sociální, následuje stručný popis některých stávajících modelů značky akcií, poté zavádí svou vlastní vizi o významných složek hodnoty značky, na vypracování Tato teorie s pomocí příslušných případových studií a výzkumů. Hodnoty značky je obecně definována jako "značky moci odvozené z dobré vůle a jméno uznání, že získal v průběhu času, což znamená vyšší objem prodeje a vyšší ziskové marže proti konkurenčních značek". Dále ve třetí kapitole jsem se sejde více o definice hodnoty značky / hodnota mohli navrhnout upravený jeden, jehož součástí bude podrobně zabývali ve stejné kapitole. Hlavním cílem mé diplomové práce je analyzovat existenci závislosti mezi sociálními médii a hodnotu značky. Druhým cílem je posoudit, zda dopad je pozitivní nebo negativní nebo je směs obou.
Problematika pirátství značek.
Kučerová, Lenka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Levora, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o problematice pirátství značek. Hlavním cílem je zhodnocení aktuální situace v oblasti různých projevů pirátství se zaměřením na oblast produktového pirátství zejména v podobě padělání a imitace výrobků. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První kapitola teoretické části se zaměřuje na obecné pojednání značkové politiky. Důležitá role a hodnota značek v dnešní době značně ovlivňuje nákupní chování spotřebitelů a podporuje výskyt neoriginálních produktů. Druhá teoretická část se pak podrobněji věnuje samotným projevům pirátství značek a právní ochraně spadající pod oblast duševního vlastnictví. Pro dosažení komplexnějšího pohledu zkoumá praktická část postoj, nákupní chování a názory českého spotřebitele na tuto problematiku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.