Název: Social Media- A New Instrument to Influence Brand Value
Překlad názvu: Social Media as a New Instrument to Influence Brand Value
Autoři: Sizikova, Evelina ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Brand equity; brand management; brand value; brands on the Internet; social media; soft values; Brand equity; brand management; brand value; brands on the Internet; social media; soft values

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33864

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-125069


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet