Název:
Značka a její význam v segmentu mobilních telefonů
Překlad názvu:
The Brand and its importance in mobile phones' segment
Autoři:
Maksimenko, Elena ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své bakalářské práci bych chtěla pomoci teoretických znalosti a praktického výzkumu odpovědět na otázky, týkající se spotřebního chování lidí. V první části popíšu značku, její vliv na nákupní chování spotřebitelů, význam reklamy a propagačních kampaní v budování značky a jejích vliv na jedince. Chtěla bych také v práci zahrnout odlišnosti mezi různými národnostmi a pohlavími při nákupním rozhodování. V druhé části se provede výzkum ohledně daného tématu a budou zhodnocený jeho výsledky.In my bachelor thesis I would like to answer questions related to consumer behaviour using theoretical knowledge and practical research. In the first part I will describe brand, its influence on consumer behaviour, significance of advertising and promotional campaigns for building brand and their impact on individuals. I would also include nationality and gender differences in purchasing decisions. In the second part scientific research will be carried out concerning this subject and its results will be evaluated.
Klíčová slova:
Ekvita značky; Model nákupního chování; Pohlavní rozdíly; Rozdíly mezi národnostmi; Značka; Brand; Brand equity; Model of shopping behavior; Nationality differences; Sex differences
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/48736