Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 434 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
Analýza pracovního trhu ve stavebnictví
Daniel, Martin ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje trh práce ve stavebnictví. Teoretická část se zabývá stavebním podnikem, pracovním trhem a prací ve stavebnictví. Popisuje odměňování a specifika stavebního podniku, charakterizuje trh práce, státní politiku zaměstnanosti a příčiny a dopady situace, která je na trhu práce ve stavebnictví a zabývá se také pracovníky ze zahraničí. Praktická část získává prostřednictvím dotazníkového šetření reálný přehled o situaci v praxi, který je zpřesňován rozhovory s konkrétními společnostmi. Obecně se praktická část zabývá tím, jak stavební společnosti hodnotí situaci na pracovním trhu a jaký má na ně tato situace vliv.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení
Pilková, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. V druhé části jsou realizovány analýzy obecného a konkurenčního prostředí spolku, dále je v ní zpracován jeho marketingový mix, zanalyzováno dotazníkové šetření, zaměřené na zákaznickou spokojenost, a v závěru je vypracována SWOT analýza z jednotlivých výstupů předešlých rozborů. Ve třetí části jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků u vybraného spolku.
Zvýšení výkonnosti strojírenského podniku prostřednictvím benchmarkingu ve Zlínském kraji
Zapletalová, Pavlína ; Bednář,, Pavel (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením a zvýšením výkonnosti prostřednictvím benchmarkingu ve vybraném strojírenském podniku ve Zlínském kraji. Teoretická východiska práce představují koncept benchmarkingu v kontextu zvyšování výkonnosti podniku. V hlavní části práce je analyzován vybraný strojírenský podnik a jeho současná situace. Následně u vybraných strojírenských firem ve Zlínském kraji je provedeno hodnocení pomocí benchmarkingu na základě jak sekundárních tak primárních zdrojů dat. Na základě výsledků hodnocení jsou shrnuty hlavní poznatky provedených analýz a také představena doporučení ke zlepšení výkonnosti podniku.
Návrh změny organizační kultury ve vybraném podniku
Prokopová, Barbora ; Novohradská, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé diplomové práce je hodnocení organizační kultury společnosti Top Advert, s.r.o. Má práce je rozdělena do dvou částí. První se zabývá teoretickými východisky k dané problematice a jejich popisem. Praktická část je poté zaměřena na identifikaci obsahu organizační kultury prostřednictvím dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě zjištěných výsledků jsou dále navržena opatření pro zlepšení stávající situace.
Návrh na zlepšení marketingového mixu internetového obchodu
Roztočilová, Zuzana ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu společnosti About You GmbH. První část práce obsahuje teoretický popis důležitých pojmů z marketingu a vybraných analýz. Následuje analytická část práce, která obsahuje představení společnosti, dále analýza vnitřního a vnějšího prostředí a následně vyhodnocuje dotazníkové šetření aplikované na zákazníky z České republiky. V závěrečné části práce jsou na základě provedených analýz a dotazníkového šetření uvedeny návrhy na případné zlepšení marketingového mixu a jejich analýza rizik.
Valuation of goodwill of construction company
Ondrejčík, Matúš ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on the comparison of goodwill values of two construction companies. The theoretical part describes the basic knowledge and principles they are required to terminated the value of goodwill. Furthermore, terms such as marketing planning and questionnaire creation are explained. In the practical part, selected methods are used to terminate the value of goodwill. Subsequently, five questions are set and the questions are tested. Based on the analysis results is proposed marketing strategy at the end of the thesis.
Výběr a hodnocení dodavatelů ve stavebnictví
Nekardová, Iva ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výběrem a hodnocením dodavatelů ve stavebnictví. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje podnikovému nákupu, výběru dodavatelů, hodnocení dodavatelů a popisuje metody, které tuto problematiku řeší. V praktické části jsou převedeny teoretické poznatky do praxe. Je zpracován dotazník, na který odpovídaly stavební firmy. Na základě dotazníku jsou sestaveny a otestovány čtyři hypotézy. Dále jsou zaznamenány tři řízené rozhovory se zaměstnanci ze stavebních firem. Poslední část tvoří případová studie. Ta řeší návrh systému na výběr a hodnocení dodavatelů v konkrétní stavební firmě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 434 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.