Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 250 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ochrana ocelových konstrukcí proti korozi
Mareš, Jiří ; Tulka, Jaromír (oponent) ; Molliková, Eva (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou koroze a možnostmi protikorozní ochrany ocelových konstrukcí. Postupně jsou zmíněny principy a mechanismy elektrochemické koroze, formy korozního napadení a vlivy prostředí na korozní procesy. Dále je věnována pozornost specifickým ocelovým konstrukcím a možnosti jejich protikorozní ochrany. V závěru jsou popsány metody korozního monitoringu.
Městská sportovní hala v Kuřimi - stavebně technologický projekt
Vlasák, Jakub ; Řihák, Pavel (oponent) ; Biely, Boris (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je stavebně - technologické řešení hrubé stavby budovy městské sportovní haly v Kuřimi. Obsahem této práce je technologie provádění, řešení zařízení staveniště, návrh strojní sestavy propojené s dopravními vztahy, kontrolní a zkušební plán, řádkový rozpočet, harmonogram, propočet stavby, časový plán stavby, bezpečnost a ochrana životního prostředí.
Návrh motivačního programu pro zaměstnance firmy
Bednářová, Iveta ; Bednářová, Michaela (oponent) ; Bednářová, Michaela (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o problematice personálního řízení firmy se zaměřením na motivaci a současnou stimulaci zaměstnanců pobočky konkrétní společnosti. Obsahuje návody, postupy, nezbytnou teoretickou část a potřebné informace, které jsou úzce spjaty s prosperitou firmy v souvislosti se spokojeností zaměstnanců. Výstupem práce je návrh motivačního programu aplikovatelného na zaměstnance pobočky společnosti.
Simulátor BDI agentů a okolního prostředí s překážkami
Matějíček, Petr ; Zbořil, František (oponent) ; Horáček, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje implementaci simulátoru multiagentního systému. Vysvětluje základní pojmy agentních a multiagentních systémů. Implementace simulátoru je řešena jako samostatný objekt, umožňující připojovat různé modely prostředí a agenty, kteří v tomto prostředí provádejí akce. V poslední části práce je provedeno vyhodnocení několika různých typů spolupráce agentů.
Hodnocení účinnosti klasifikace pomocí ROC křivek
Dluhý, Vojtěch ; Říha, Kamil (oponent) ; Poměnková, Jitka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení účinnosti detekce pomocí ROC křivek. Seznamuje čtenáře s principem základních algoritmů pro odhad spektra signálu, s výpočtem ROC křivky a získáním hodnoty AUC. Dále obsahuje algoritmus pro detekci sirény v zaznamenaném zvuku při zarušení dopravním prostředím o různých hodnotách SNR, který provádí výpočet ROC křivek a hodnot ploch pod nimi a jejich srovnání. Algoritmus je napsán ve vývojovém prostředí Matlab.
Analýza organizace a řízení fotbalového klubu Břeclav
Zezula, Tadeáš ; Adamík, Richard (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je analýza fotbalového klubu Břeclav a optimalizace jejího řízení. V první části práce popisuji teoretická východiska, v další pak analyzuji klub pomocí SWOT analýzy, popisuji jeho organizační strukturu a následně pomocí zjištěných údajů předkládám návrhy a řešení problémů klubu, vyplývajících z analýz.
Vzduchotechnika bytového domu
Kroupa, Petr ; Horká, Lucie (oponent) ; Hirš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu vzduchotechniky do bytového domu. Práce je rozdělena na dvě části. První část popisuje samotné mikroklima vnitřních prostor, jeho druhy, čím je ovlivněno a jak působí na člověka. Analyzuje přirozené a nucené větrání. Druhá část se zabývá samotným návrhem vzduchotechniky do vybraného bytového domu. Součástí návrhu je technická zpráva včetně výkresů a technických listů použitých výrobků.
Nav
Serebrianska, Daria ; Záhora, Zdeněk (oponent) ; Vaněk, Vojtěch (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je vytvoření počítačové hry žánru platformy s názvem „Nav“. Práce zkoumá fáze tvorby hry i postavení her v současném umění. Účelem práce je vytvořit hru založenou na slovanské, zejména ukrajinské, mytologii.
Virtuální svět
Hamal, Jakub ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je přiblížení problematiky procesu tvorby počítačových her a představení herního enginu Unity3D. Získané poznatky jsou poté uplatněny při vytvoření ukázkové aplikace pro PC. První část práce je věnována procesu tvorby počítačových her, ve druhé části je popsán engine Unity3D spolu s ostatním softwarem, použitým při vytváření aplikace. Poslední část práce se zabývá popisem vytvoření aplikace s využitím technik z předešlých kapitol.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 250 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.