Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 219 záznamů.  začátekpředchozí179 - 188dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Jireš, Martin ; Uřídilová, Marcela (oponent) ; Hybská, Bohumila (vedoucí práce)
dům, který se ohlíží na brněnské dominanty a zároveň nabézí hodnotný studentský život
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Řezníček, Josef ; Pospíšil, Zdeněk (oponent) ; Boháč, Ivo (vedoucí práce)
Méně je více! Hmota je přímá, racionální a silná. Svým výrazem robustní v základech. Racionálně řešená dispozice vytváří pevný a bezpečný základ pro plnohodnotný studentský život, který je reprezentován v prostorném atriu, kde je naplněná podstata studia na vysoké škole - setkávání mladých lidí s touhou po získávání informací a možnostech vytváření sociálních kontaktů.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Bartoňová, Lucie ; Sochor, Jan (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Návrh studentského bydlení a menzy je založen na konceptu knih, skládá na parcelu několik bloků (1 menza a galerie, 4 bydlení), mezi nimi jsou pavlače, ze kterých jsou budovy přístupné. Odlišnost názorů na studentské bydlení si vyžádala i různorodost dispozic pokojů. Ubytování je řešeno jako buňkový systém o jednom, dvou nebo třech pokojích, které jsou jedno, dvou nebo třílůžkové.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Friml, Jan ; Mrva, Kamil (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Citlivě dotvořený blok, nová nárožní dominanta. Objekt nabízí na jih otevřené veřejně přístupné atrium s kavárnou a fitcentrem, studentskou menzu, terasu s výhledem na řeku a hrad Špilberk, střešní zahradu, prostorné pavlače - vše podporuje společenský život studentské komunity. Pro ubytované jsou k dispozici jedno, dvou a třílůžkové pokoje s vlastní kuchyní, ale také společenské místnosti, studentský klub a univerzální přednáškový sál.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Grundová, Michaela ; Hrabec, Josef (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Inspirací při řešení studentských kolejí a menzy bylo místo samo. Nábřeží řeky evokuje lodě a tak prvotní myšlenka byla ztroskotaný koráb, vyvrhnutá loď na břehu. To bylo i jedním z důvodů výběru materiálu Cortenu – přirozeně rezivějící oceli, jako dominantního a estetického materiálu fasády tak, aby vypadal jako trup staré lodi, z níž se tyčí jako stožár strohý betonový monoblok - jako takový dům vyrůstající z domu.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Šarayová, Pavlína ; Hrabec, Josef (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
studentské bydleni do tvaru U, s vnitřním atriem.
Studenti sobě - Studentské centrum Poříčí
Urbánek, Libor ; Müller, Rudolf (oponent) ; Makovský, Zdeněk (vedoucí práce)
Projekt řeší návrh studentského bydlení pro dvě stě studentů, návrh stravovacího zařízení s výdejem 800 obědů za den. Návrh musí dále zajistit patřičnou kapacitu podzemních parkovacích stání. Objekt je situován na nárožní parcele mezi ulicemi Vídeňská a Táborského nábřeží. Je navržen jako konstrukční troj-trakt s vnitřním atriem otevřeným směrem k nábřeží. Atrium je myšleno jako hlavním místem pro setkávání a komunikaci ubytovaných studentů. Budova má dvě podzemní patra a sedm nadzemních pater.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Holý, Martin ; Františák, Luboš (oponent) ; Sochor, Jan (vedoucí práce)
Návrh respektuje původní koncept zahrady vytvořit území uzavřené před okolím. V holandské zahradě navrhuji jeden objekt obsahující galerii, kavárnu, bookshop a edukační centrum. Půdorys objektu vychází z os květné zahrady. Holandská zahrade je prostor neustále se měnící, variabilní jsou také dispozice objektu. V jižní části navrhuji skleníky, venkovní záhony, objekt pro konání workshopů, vodní atrakce a ptačinec na chov ptáků. Půdorysné řešení této části navazuje na půdorys návštěvnického centra v holandské zahradě.
Společensko-kulturní centrum s radnicí v Kohoutovicích
Iarmolinska, Violetta ; Antl, Roman (oponent) ; Ruller, Ivan (vedoucí práce)
Řešena lokalita se nachází ulici Libušina třída, Brno - Kohoutovice. Společensko – kulturní centrum s radnici bude sloužit jako dominanta území. Kvůli své formě, rostoucí do hora, dobře zachycuje výškový charakter okolní zástavby. Přistup do budovy je soustředěný v jediném celku - komunikační části, která spojuje dvě hmoty - těmi jsou radnice a společensko-kulturní centrum. Prostor pro kanceláře je členěný po obvodu objektu a zároveň organizovaný jako místo kontaktu s veřejností celoprosklenými příčkami. Vnitřní prostor radnice je osvětlený proskleněným atriem, který umožnuje přirozené osvětlení pro celou budovu. Společensko-kulturní centrum je výrazným architektonickým prvkem a obsahuje 3 funkce, kterými jsou kultura, rekreace a sport. Hlavní části budovy je víceúčelový sál, je multifunkčním prvkem, který slouží k takovým účelům jako velké oslavy, představení, hudební a taneční akce a také promítání filmů. Idea umístění funkcí sportu vychází z průzkumu a přání místního obyvatelstva. Prostory restaurace, knihovny a rekreaci vedle sálu mají velkou proskleněnou plochu, což umožn´uje propojení exterieru a interieru a vytváří přijemný esteticky dojem.
Mateřská škola v pasivním standardu
Výtisk, Jiří ; Hudec, Mojmír (oponent) ; Sedlák, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této diplomvé práce je projekt novostavby mateřské školy v pasivním standardu. Škola je navržena jako dvoupodlažní. V obou podlažích jsou vybudovány dvě třídy, každá pro dvacet dětí. Objekt je založen na základových pásech a nosnou konstrukci tvoří vápennopískové tvárnice. Vodorovné nosné konstrukce jsou řešeny jako železobetonové monolitické. Střecha je z velké části řešená jako plochá vegetační, pouze nad atriem se jedná o střechu šikmou. Tvarově je budova řešena do tří kruhových segmentů o různých poloměrech. Větrání objektu je zajištěno pomocí vzduchotechniky s rekuperací tepla. Projekt je navržen do městské zástavby Brna, nedaleko jeho centra, na pozemku označeném jako brownfield.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 219 záznamů.   začátekpředchozí179 - 188dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.