Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,384 záznamů.  začátekpředchozí1382 - 1384  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Product placement jako nástroj marketingové komunikace
Mika, Jiří ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Grmela, Tomáš (oponent)
Product placement je nový fenomén marketingové komunikace. Tato práce přináší analýzu product placementu a principů, na nichž je založen. Definuje placement. Popisuje jeho historický vývoj a současnou situaci. Zkoumá, zda je tento nástroj efektivní z hlediska marketingu. Pozastavuje se také nad rozdílným přístupem k regulaci placementu v USA a v Evropě. Zkoumá etiku placementu a odhaduje jeho budoucí vývoj na globálním trhu a v ČR.
Strategické řízení značky v oblasti bankovnictví
Bukovská, Romana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Cílem práce je provedení analýzy znalosti značky banky GE Money Bank. Na základě této analýzy bude sestaven návrh na opatření pro komunikační strategii banky. Hlavním cílem strategie je zvýšení znalosti značky mezi jejími potenciálními zákazníky a posílení pozice banky na relevantním trhu.
Impact of media freedom and access on elections in chosen world regions
Javorská, Katarína ; Grossmutová, Jana (vedoucí práce) ; Francková, Dagmar (oponent)
? Komunikácia politických subjektov, hodnotenie mediálneho prístupu a slobody médií na voľby, zabezpečenie úlohy médií vo voľbách. ? Vplyv slobody a prístupu k médiám na voľby ako výsledok komplexného pôsobenia širokej škály faktorov na príklade piatich krajín vybraných z rôznych svetových regiónov s rôznym stupňom demokratického vývoja - Spojené štáty americké, Slovenská republika, Chile, Libanon a Zimbabwe. Zvláštnosti a špecifiká ich mediálneho a politického prostredia a ich mediálne volebné kampane v posledne konaných parlamentných či prezidentských voľbách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,384 záznamů.   začátekpředchozí1382 - 1384  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.