Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,574 záznamů.  začátekpředchozí1214 - 1223dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie rozvoje železniční dopravy v Kazachstánu
Yesnazarov, Zhaslan ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na významnost rozvoje železniční dopravy v ekonomicky vyspělých zemích. Teoretická část obsahuje obecnou charakteristiku železniční přepravy, jednotlivé složky infrastruktury ovlivňující provoz železnice, bezpečnost, a také historii železnice Kazachstánu a popis dopravního sektoru země. V praktické části práce provedena analýza skutečného stavu železnice Kazachstánu na příkladu hlavního provozovatele dopravy společnosti "Kazakhstan Temir Zholy" a.s. a nabízená strategie dalšího rozvoje až do roku 2020. Praktická část obsahuje informace z interních zdrojů společnosti.
Kvalita vysokoškolského vzdělávání ve vybraných státech EU
Vobruba, Lukáš ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Diplomová práce se věnuje významu kvality v terciárním vzdělávání. Toto vzdělávání chápe jako systém, do něhož vstupují různé investice za účelem jejich transformace na výstupy s přidanou hodnotou. Stanovením metodiky založené na korelační analýze pak zkoumá závislosti těchto vzdělávacích systémů u vybraných států Evropské unie a interpretuje je s cílem poukázat na kvalitativní důsledky potenciálních rozhodnutí při řízení tohoto systému na úrovni centrální a institucionální. Přístupy k uchopení kvality terciárního vzdělávání vedou k vymezení způsobů jejího měření a volbě strategií, jak kvality dosahovat. Principy chodu vysokoškolských vzdělávacích institucí poskytují obraz o struktuře a charakteristikách těchto institucí, který je vyjádřen i s ohledem na rostoucí vliv Evropské unie. Vlastnosti vysokoškolského vzdělávání jsou analyzovány pomocí zvolených ukazatelů s předpokládaným dopadem pro kvalitu vzdělávání -- indikátorů. Jsou vysvětleny důvody jejich volby, vysloveny hypotézy a provedena jejich korelace. Výstupy analýzy jsou interpretovány a zasazeny do kontextu jejich využitelnosti zainteresovanými stranami.
Strategická analýza s důrazem na klíčové faktory úspěchu pro založení nové společnosti
Vostarková, Šárka ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení. Cílem této práce je provedení strategické situační analýzy konkrétního podniku za použití metod popsaných v teoretické části. Hlavní důraz je kladen na klíčové faktory úspěchu podniku, které budou vyvozeny právě na základě strategické situační analýzy. Diplomová práce má dvě části. V teoretické části jsou představeny základní pojmy strategického řízení, metody využívané pro strategickou situační analýzu a způsob hodnocení a výběru dané strategie. V praktické části jsou popsané metody aplikovány na zvolený podnik, konkrétně na základní školu.
Úloha distribuce v rámci zavedení nové zahraniční značky.
Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Veselský, Jakub (oponent)
Diplomová práce "Úloha distribuce v rámci zavedení nové značky" se zabývá souvislostmi mezi distribuční strategií, marketingovým mixem a optimálním zavedením nové zahraniční značky ze segmentu módy na trhu v 21. století, tedy v prostředí nadvlády spotřebitele. Tyto komplexní vztahy pak převádí do souvislosti s rozhodování distributorů, zda zvolit strategii distribuce skrz vlastní síť prodejen nebo skrz prodejny cizí.
Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
Švábová, Karolína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Nová, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje strategii značky přírodní biokosmetiky Sanoflore, adaptovanou na český trh. Práce je rozdělena do 3 částí. První dvě části jsou teoretickým základem pro třetí, praktickou část. V první části je definována značka, její prvky, hierarchie, typy a znalost. Druhá část je věnována řízení značky, positioningu a strategiím značky. Třetí část zahrnuje praktickou analýzu strategie značky Sanoflore a návrh změn pro lepší dosahování cílů značky.
Expanzia českej firmy MEDICI-H na slovenský trh
Valovčíková, Lucia ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Témou tejto práce je vypracovanie stratégie pre českú firmu, ktorá by chcela expandovať na zahraničný trh. Na základe analýzy firmy, cieľového trhu a konkurenčných firiem, je postavený celý projekt vstupu českej firmy na zahraničný trh. Táto práca navyše obsahuje konkrétne technické či marketingové rady zamerané na podporu projektu expanzie českej firmy na zahraničný trh.
Dílčí strategie podniku
Štabrňáková, Eva ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Remešová, Jana (oponent)
Cílem práce je zmapovat procesy v personální činnosti společnosti Schneider Electric, a. s. ve vazbě na cíle personální strategie společnosti. Popsat personální strategii a dílčí činnosti vedoucí k jejímu naplňování. Pomocí strategické analýzy dále zjistit vnější a vnitřní faktory, které na realizaci strategie mají vliv a silné a slabé stránky personální strategie. V návaznosti na výstupy z analýzy navrhnout nové postupy a řešení, které by pomohly k lepšímu naplnění jak personálních cílů, tak cílů celé společnosti.
Strategie podniku
Paluka, Jiří ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Prokeš, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá tvorbou optimální strategie pro vybraný podnik. Práce je rozdělena na 2 části. Teoretická část by měla objasnit pojmy a postupy při tvorbě vhodné strategie a popsat jednotlivé analýzy, které vedou ke konečné volbě. Praktická část je zaměřena na aplikaci jednotlivých analýz do konkrétního podniku a následné doporučení, jakým směrem by se měl podnik v následujícím období vydat. Cílem práce je provést komplexní strategickou analýzu ve vybraném podniku a na základě této analýzy určit současnou pozici společnosti na trhu a následně navrhnout strategii na následující období.
Dílčí strategie podniku
Ozimá, Vladimíra ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Kudynová Klimtová, Eva (oponent)
Práce je zaměřena na zpracování dílčí strategie restaurace Il Primo Piatto. Úkolem je provést interní a externí analýzu, zmapovat současnou situaci a navrhnout doporučení pro budoucí vývoj restaurace.
Tvorba a propagace webových stránek
Stránská, Eva ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Němečková, Klára (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu vytvořených webových stránek artbuilding.cz a návrh vhodné strategie pro budování jejich návštěvnosti. V úvodu bakalářské práce je popsán rostoucí trend ve využívání Internetu a internetové reklamy, který podtrhuje stále větší význam webové prezentace jako prostředek zviditelnění se v online prostředí. V další části je charakterizován internetový marketing, spolu s členěním online marketingových nástrojů. V této souvislosti se bakalářská práce zaměřuje především na možnosti webových stránek. Proto je zde také z pohledu internetového marketingu popsán návrh webu, včetně popisu jednotlivých forem jeho propagace. V navazující části jsou uvedeny informace z provedené komplexní analýzy webových stránek a jejich aktuálního stavu. Analýza je rozdělena do jednotlivých částí, které vždy obsahují detailní popis konkrétní analýzy, včetně postupu jejího provedení a následného vyhodnocení spolu s doporučením.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,574 záznamů.   začátekpředchozí1214 - 1223dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.