Název: Strategie vybrané značky kosmetiky se zaměřením na český trh
Překlad názvu: The Strategy of a Cosmetic Brand Focused on Czech Market
Autoři: Švábová, Karolína ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Nová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: positioning; strategie; značka; brand; positioning; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31521

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113827


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet