Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza výběru lokality pro obchodní jednotku
REMEŠOVÁ, Jana
V práci jsem se zabývala analýzou lokality, v níž vznikly dvě obchodní jednotky. Povedená územní analýza u první jednotky otevřené v toce 2001 potvrdila správnost tohoto kroku. Územní analýza druhé obchodní jednotky prokázala, že další jednotka v této oblasti již nebude prosperitivní.
Vztah školní nekázně k vybraným charakteristikám žáků
Remešová, Jana ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Papajoanu, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou chování a kázně žáků na základních školách. Skládá se z teoretické a empirické části. Teoretická část se zabývá základními pojmy a všeobecnou problematikou kázně a nekázně z dostupné literatury. Empirická část je zaměřena na kvantitativní výzkum četnosti jednotlivých projevů školní nekázně, je zjišťováno, zda je školní nekázeň asociovaná s některou z vybraných charakteristik žáka, jako jsou typ školy, pohlaví, socioekonomická situace rodiny a vývoj četnosti projevů školní nekázně v jednotlivých třídách od šestého do devátého ročníku. Cílem práce je zjištění rozsahu nežádoucího chování ve vybraných školách. Jako výzkumná metoda je použita statistická analýza dat, technikou sběru jsou dotazníky. Výsledkem je souhrn nejčastěji se vyskytujícího neukázněného chování na druhém stupni sledovaných škol a jeho vyhodnocení v rámci vybraných charakteristik z pohledu sebehodnocení žáků. Sebehodnocení je porovnáno s hodnocením neukázněného chování z pohledu třídního kolektivu a posouzením návrhu chování hypotetické osoby. Klíčová slova Kázeň, školní kázeň, školní nekázeň, výzkum školní nekázně, sebehodnocení, ověřovací metody sebehodnocení.
Vztah školní nekázně k vybraným charakteristikám žáků
Remešová, Jana ; Voňková, Hana (vedoucí práce) ; Papajoanu, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou chování a kázně žáků na základních školách. Skládá se z teoretické a empirické části. Teoretická část se zabývá základními pojmy a všeobecnou problematikou kázně a nekázně z dostupné literatury. Empirická část je zaměřena na kvantitativní výzkum četnosti jednotlivých projevů školní nekázně, je zjišťováno, zda je školní nekázeň asociovaná s některou z vybraných charakteristik žáka, jako jsou typ školy, pohlaví, socioekonomická situace rodiny a vývoj četnosti projevů školní nekázně v jednotlivých třídách od šestého do devátého ročníku. Cílem práce je zjištění rozsahu nežádoucího chování ve vybraných školách. Jako výzkumná metoda je použita statistická analýza dat, technikou sběru jsou dotazníky. Výsledkem je souhrn nejčastěji se vyskytujícího neukázněného chování na druhém stupni sledovaných škol a jeho vyhodnocení v rámci vybraných charakteristik z pohledu sebehodnocení žáků. Sebehodnocení je porovnáno s hodnocením neukázněného chování z pohledu třídního kolektivu a posouzením návrhu chování hypotetické osoby. Klíčová slova Kázeň, školní kázeň, školní nekázeň, výzkum školní nekázně, sebehodnocení, ověřovací metody sebehodnocení.
Dílčí strategie podniku
Štabrňáková, Eva ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Remešová, Jana (oponent)
Cílem práce je zmapovat procesy v personální činnosti společnosti Schneider Electric, a. s. ve vazbě na cíle personální strategie společnosti. Popsat personální strategii a dílčí činnosti vedoucí k jejímu naplňování. Pomocí strategické analýzy dále zjistit vnější a vnitřní faktory, které na realizaci strategie mají vliv a silné a slabé stránky personální strategie. V návaznosti na výstupy z analýzy navrhnout nové postupy a řešení, které by pomohly k lepšímu naplnění jak personálních cílů, tak cílů celé společnosti.
Interkulturní rozdíly v oddělení obchodního servisu v rámci holdingu Schwan
REMEŠOVÁ, Jana
Popis a analýza vztahů v rámci obchodního servisu holdingu Schwan Cosmetics. Vztahy v rámci oddělení obchodního servisu, kde jsou ve styku obchodní oddělení německé mateřské společnosti Schwan cosmetics s oddělením v České republice. Jejich popis, vývoj a možné problémy. Vysvětlení kulturních standardů, rozdílností a situací, v nichž může dojít ke konfliktům.

Viz též: podobná jména autorů
5 REMEŠOVÁ, Jana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.