Název: Úloha distribuce v rámci zavedení nové zahraniční značky.
Překlad názvu: The right choice of distribution channels for a newly launched brand
Autoři: Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Veselský, Jakub (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cizí prodejny; distribuce; distribuční strategie; komunikační mix; vlastní prodejny; značka; distribution; launch; marketing mix; monobrand; multibrand; product; strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31743

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114119


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet