Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 267 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie firmy El-Port
Kořenek, Martin ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingového plánování a klade si za cíl navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu El-Port. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu a dále postupy pro návrh marketingové strategie. Druhá čast práce je zaměřena na firmu El-Port, konkrétně jsou zde uvedeny základní údaje a popis činnosti firmy. Dále je v této části provedena analýza současného stavu, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledný navrh marketingové strategie je obsahem závěrečné části práce.
Návrh rozvoje rodinné vinotéky ve městě Prostějov
Obořilová, Tereza ; Procházková, Lenka (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu rodinného podniku Vinotéka Rek a vyúsťuje v návrh strategie jeho dalšího rozvoje. První, teoretická část se zabývá teoretickými východisky se zaměřením na rozvoj a růst podnikání zejména malých a rodinných firem, kontext strategického řízení v rámci rozvoje firem a dále na vybrané analyticko-výzkumné metody, které zkoumají vnitřní, vnější a tržní prostředí firmy. Druhá, analytická část práce obsahuje praktickou aplikaci metod na vybraný podnik, stanovení klíčových faktorů a dopadů na podnik a zhodnocení celkových výsledků pro následný výběr vhodné varianty rozvoje. Třetí, návrhová část staví na výsledcích analýz a zpracovává vybranou variantu strategie rozvoje včetně implementačních kroků a přínosů z návrhů.
Improving Business Performance
Ludvigh, Oliver ; Oulehla, Jiří (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with increasing the efficiency and effectiveness of the company Maloobchodná a.s. on 5 monitored economic indicators. To achieve the goals, a solution design is chosen in the form of software implementation for demand forecasting, automated order design, inventory, and supply chain management. Through the set indicators, the progress after implementation and the economic benefits of the software to improve the company's performance are evaluated.
Návrh marketingového mixu
Nová, Lenka ; Slíva, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení marketingového mixu ve společnosti p.k.Solvent s.r.o. a její zákazníky. Specifikuje jednotlivé složky marketingového mixu, analyzuje okolí společnosti a obsahuje marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Srovnává teoretické poznatky se skutečností. Obsahuje návrhy na zlepšení spokojenosti zákazníků, které přispívají k zvyšování konkurenceschopnosti a vyšším ziskům společnosti.
Návrh marketingové strategie pro prostředí firmy ITAB, s.r.o.
Zatočil, Radek ; Smrček, Daniel (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie firmy. V první části práce předkládá teoretické poznatky z oblasti strategického řízení podniku, marketingu a marketingové strategie. V druhé části je představena společnost, provedena analýza současného stavu. Dále se práce zabývá průzkumem trhu maloobchodů v Polsku, Maďarsku, Rumunsku, České republice a vyhledáváním potencionálních zákazníků. Na základě provedené analýzy je navržena vhodná marketingová strategie, která vede ke zlepšení postavení firmy na trhu a získání nových zákazníků.
Návrh zásobovací strategie ve vybraném maloobchodu
Fialová, Nikol ; Tesař, Rostislav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zásobovací strategie vybraného maloobchodu. Zásobovací strategie byla navržena na základě teoretických přístupů a následně provedené analýzy současného stavu maloobchodu. Návrhy diplomové práce zabezpečují vyšší úroveň obslužnosti a spokojenosti zákazníků a zároveň rozvoj podnikatelské činnosti zvoleného maloobchodu.
Podnikatelský záměr firmy
Burša, Vít ; Křen, Radek (oponent) ; Breinek, Pavel (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru firmy, konkrétně maloobchodu s vinařskými potřebami v Podivíně. Práce vychází z teoretických podkladů, analyzuje prostředí, možná rizika a nastiňuje hospodaření nově vzniklé společnosti.
Návrh změny organizační kultury společnosti COOP v Albrechticích nad Orlicí
Servus, Jiří ; Mgr.Robert Kučera (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení organizační kultury ve společnosti COOP Albrechtice nad Orlicí. Současná organizační kultura je zjištěna na základě vlastního pozorování a konzultace s vedoucím prodejny. Návrhy na změnu organizační struktury vzejdou z dotazníkového šetření, kdy byly zjišťovány názory a postoje zákazníků ke zvolené prodejně. Na základě tohoto průzkumu budou navrženy zlepšení, aby byly uspokojeny požadavky všech zákazníků.
Everyday life
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
In the form of paint, I illustrate portraits of people on a tablet, taking them from their electronic appearance on social sites, and creating objects in which I install them on a clothes-hanger in the form of jackets.
Analýza procesů firmy za účelem výběru nového pokladního systému
Zatloukalová, Klára ; Sodomka, Petr (oponent) ; Klčová, Hana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou procesů vybrané společnosti za účelem sestavení kritérií pro výběr nového pokladního systému a technických prostředků k němu potřebných. První část je zaměřena na teoretické poznatky z oblasti informačních systémů, legislativě maloobchodu, procesů a analytických nástrojů k pochopení celého tématu. V následné části je probrán současný stav společnosti, kdy kromě základních informací jsou provedené také analýzy vlivů vnitřního a vnějšího okolí, které společnost lépe identifikují. V této části jsou také definovány procesy, ke kterým se váže pokladní systém a na jejich základě jsou stanovené kritéria pro jeho výběr. Závěrem jsou prezentováni vhodní kandidáti na dodavatele systému a také technického vybavení. Je zde zahrnuto doporučení a ekonomické zhodnocení, které je neodmyslitelnou součástí kritérií výběru dodavatele.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 267 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.