Název: Marketingová strategie firmy El-Port
Překlad názvu: Marketing strategy of firm El-Port
Autoři: Kořenek, Martin ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dodavatel; konkurence; maloobchod; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; velkoobchod; zákazník; competition; customer; Marketing; marketing mix; marketing strategy; retail; supplier; SWOT analysis; wholesale

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15838

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-583174


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet