Název: Návrh marketingového mixu
Překlad názvu: The Marketing Mix Proposal
Autoři: Nová, Lenka ; Slíva, Martin (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; komunikační mix; konkurence; maloobchod; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; Porterův model; SLEPT analýza; spokojenost; SWOT analýza; TETA; velkoobchod; zákazník; communication mix; competition; customer; Marketing; marketing mix; marketing research; Porter´s model; questionnaire survey; retail; satisfaction; SLEPT analysis; SWOT analysis; TETA; wholesale

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13072

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-578553


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet