Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 426 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Optimalizace náborových procesů a adaptace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Hauk, Patrik ; Wildová, Jana (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řízením lidských zdrojů ve zvoleném nemocničním zařízení. Cílem práce je předložení návrhů na zefektivnění a optimalizaci náborových procesů v organizaci a následné adaptace nových zaměstnanců. Výzkum práce provedu pomocí dotazníkového šetření s řadovými zaměstnanci a strukturovaného rozhovoru s nadřízenými a vedením společnosti. Na základě zjištěných výsledků budou navrženy změny, které povedou ke zkvalitnění výše zmíněných firemních procesů.
Využití metodiky projektového řízení ve stavebních firmách
Fuchs, Marek ; Bartoš, Miroslav (oponent) ; Nový, Martin (vedoucí práce)
Bakalářské práce se zabývá projektovým řízením, vysvětluje základní metody projektového řízení, standardy projektového řízení a fáze projektu. Předmětem praktické části je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit a zhodnotit aktuální situaci využívání projektového řízení ve stavebních firmách v České republice.
On-line marketingová komunikace
Bdinková, Simona ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na online marketingovou komunikaci brněnského hotelu Passage. Práce vychází z pojmů definovaných v teoretické části, na kterou navazuje část analytická, která obsahuje analýzu současného marketingového a komunikačního mix hotelu a také dotazníkový průzkum. Na základě provedených analýz a výsledků dotazníkového šetření navrhuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení online marketingové komunikace se zákazníky.
Marketingová strategie při zavádění nových výrobků / služeb na trh
Čamková, Veronika ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh cílené marketingové strategie a vhodně zvolený způsob a umístění propagace pro Hotel Pod Zámkem. Diplomová práce je rozdělena na dvě části a to část teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické pojmy jako je na příklad marketingový mix, online marketing, analýzy jako je SWOT analýza, STEP analýza, Porterům model pěti sil a tak dále. Druhá část se věnuje praktickému provedení analýz, řešených v teoretické části. Pomocí dotazníkového šetření se zjišťuje preference hostů na plánované rozšíření hotelu pro usnadnění k tvorbě vhodné kombinace služeb ve wellness a fitness.
Analýza pracovního trhu ve stavebnictví
Daniel, Martin ; Biolek, Vojtěch (oponent) ; Hanák, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce analyzuje trh práce ve stavebnictví. Teoretická část se zabývá stavebním podnikem, pracovním trhem a prací ve stavebnictví. Popisuje odměňování a specifika stavebního podniku, charakterizuje trh práce, státní politiku zaměstnanosti a příčiny a dopady situace, která je na trhu práce ve stavebnictví a zabývá se také pracovníky ze zahraničí. Praktická část získává prostřednictvím dotazníkového šetření reálný přehled o situaci v praxi, který je zpřesňován rozhovory s konkrétními společnostmi. Obecně se praktická část zabývá tím, jak stavební společnosti hodnotí situaci na pracovním trhu a jaký má na ně tato situace vliv.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na její zvýšení
Fajtová, Kamila ; Havíř, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků bezobalového obchodu NEBALENKA. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění základních pojmů souvisejících s marketingovým výzkumem. V praktické části je provedena analýza podniku a získané informace z dotazníkového šetření jsou zpracovány a podrobně vyhodnoceny. Na základě výsledků tohoto výzkumu jsou navržena příslušná opatření a strategie vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného spolku a návrhy na její zlepšení
Pilková, Kateřina ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze spokojenosti zákazníků spolku Yoga House, z.s. a následným návrhům její zlepšení. První část práce se zabývá popisem důležitých teoretických východisek souvisejících s tímto tématem. V druhé části jsou realizovány analýzy obecného a konkurenčního prostředí spolku, dále je v ní zpracován jeho marketingový mix, zanalyzováno dotazníkové šetření, zaměřené na zákaznickou spokojenost, a v závěru je vypracována SWOT analýza z jednotlivých výstupů předešlých rozborů. Ve třetí části jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků u vybraného spolku.
Zvýšení výkonnosti strojírenského podniku prostřednictvím benchmarkingu ve Zlínském kraji
Zapletalová, Pavlína ; Bednář,, Pavel (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením a zvýšením výkonnosti prostřednictvím benchmarkingu ve vybraném strojírenském podniku ve Zlínském kraji. Teoretická východiska práce představují koncept benchmarkingu v kontextu zvyšování výkonnosti podniku. V hlavní části práce je analyzován vybraný strojírenský podnik a jeho současná situace. Následně u vybraných strojírenských firem ve Zlínském kraji je provedeno hodnocení pomocí benchmarkingu na základě jak sekundárních tak primárních zdrojů dat. Na základě výsledků hodnocení jsou shrnuty hlavní poznatky provedených analýz a také představena doporučení ke zlepšení výkonnosti podniku.
Návrh změny organizační kultury ve vybraném podniku
Prokopová, Barbora ; Novohradská, Kateřina (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé diplomové práce je hodnocení organizační kultury společnosti Top Advert, s.r.o. Má práce je rozdělena do dvou částí. První se zabývá teoretickými východisky k dané problematice a jejich popisem. Praktická část je poté zaměřena na identifikaci obsahu organizační kultury prostřednictvím dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru. Na základě zjištěných výsledků jsou dále navržena opatření pro zlepšení stávající situace.
Návrh na zlepšení marketingového mixu internetového obchodu
Roztočilová, Zuzana ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrhy vedoucí ke zlepšení marketingového mixu společnosti About You GmbH. První část práce obsahuje teoretický popis důležitých pojmů z marketingu a vybraných analýz. Následuje analytická část práce, která obsahuje představení společnosti, dále analýza vnitřního a vnějšího prostředí a následně vyhodnocuje dotazníkové šetření aplikované na zákazníky z České republiky. V závěrečné části práce jsou na základě provedených analýz a dotazníkového šetření uvedeny návrhy na případné zlepšení marketingového mixu a jejich analýza rizik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 426 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.