Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa
Michálek, Lukáš ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Jarošík, Richard (oponent)
Název: Marketingový výzkum hodnoty značky Kappa Cíle: Hlavním cílem této práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit míru povědomí o značce Kappa z pohledu současných studentů FTVS. Pomocí kvantitativního výzkumu zjistíme současný stav povědomí o značce. Metody: V této práci je použita metoda kvantitativního výzkumu. Technikou elektronického dotazování bylo zkoumáno konkrétně povědomé o značce Kappa mezi současnými studenty FTVS. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že studenti Fakulty tělesné výchovy a sportu UK sice mají povědomí o existenci značky Kappa, nicméně hlubší povědomí jim chybí, hlavně efekt Top-of-mind. Ani spontánní a ani podpořená znalost značky není vysoká. Studenti si značku spojují s Itálií a dokážou rozpoznat logo. Na druhou stranu nemají pojem o sponzoringu firmy. Klíčová slova: hodnota značky, povědomí o značce, spontánní znalost značky, podpořená znalost značky, marketingový výzkum, Kappa
Návrh komunikační strategie pro značku Telstar
Krusberská, Daniela ; Žaludová, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
V této práci jsou aplikovány poznatky z oblasti marketingové komunikace a navrženy nástroje komunikačního mixu s využitím nových trendů jako součást konceptu komunikační strategie. Konečnému návrhu marketingové komunikace firmy předchází analýza obecného, oborového a vnitřního prostředí firmy a zhodnocení současného stavu.
Vybraná regionální značka kvality
BOŠTIČKOVÁ, Lenka
Diplomová práce pojednává o regionálním značení, resp. o regionálních značkách sdružené v Asociaci regionálních značek (ARZ), jimiž jsou označovány produkty, za kterými stojí dobrá kvalita, tradice, jedinečnost, podíl ruční práce a šetrnost k přírodě. Autorka se zabývá jednou z těchto značek, tj. Kraj blanických rytířů - regionální produkt (registrovaná značka). Teoretická část je věnována vymezení pojmů regionálního značení, část praktická je soustředěna na výzkum, který naplní hlavní cíl práce - zjistit povědomí a názory spotřebitelů na vybranou regionální značku. Mezi další záměry patří zjištění názorů držitelů certifikátu značky a činnost koordinátora značky. K provedení výzkumu bylo užito jedné kvalitativní a jedné kvantitativní metody, jimiž byly řízené hloubkové rozhovory a dotazování. Praktická část je dále zaměřena na vyhodnocení výsledků a její závěr se věnuje prostoru pro možné návrhy na zlepšení povědomí vybrané regionální značky.
Využití event marketingu v praxi
Moravcová, Nikola ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje využití event marketingu v praxi, přičemž praktická část je zaměřena na společnost Jägermeister, která právě tento druh marketingu využívá. Všechny uvedené informace o značce, které jsou interním zdrojem společnosti, získala autorka práce prostřednictvím zástupců společnosti a z veřejně přístupných zdrojů. Cílem práce je provést analýzu jednotlivých eventů z hlediska několika faktorů, které uvádí příslušná literatura a porovnat je mezi sebou na základě získaných informací.
Brand equity profesionálního sportovního klubu
Navrátilová, Iveta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Brand equity profesionálního sportovního klubu Cíle: Diplomová práce se zabývá výzkumem značky profesionálního sportovního klubu. Práce je doplněna odbornými studiemi vztahujícími se k tématu, rozhovorem a realizovaným dotazníkovým šetřením. Hlavním úkolem práce je zjistit, jak fanoušci fotbalového klubu vnímají jeho značku, takzvané brand equity a jak se klub o tuto značku stará ve vztahu ke svým fanouškům. Také zjistíme eventuální nedostatky na stadionu při fotbalovém utkání. Metody: Výzkum vnímání hodnoty značky fanoušky fotbalového klubu je proveden pomocí dotazníku. Další použitou metodou je interview, které proběhne s marketingovým ředitelem klubu. Jeho cílem je zjistit názor klubu na smýšlení jeho fanoušků spolu s rozebráním nedostatků, které fanoušci pociťují. Po vyhodnocení těchto metod jsme provedli konfrontaci. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění hodnoty značky fotbalového klubu vnímanou jeho fanoušky. Předložené návrhy na zlepšení plynou z vnímaných nedostatků fanoušky a ze snahy klubu dosáhnout lepší úrovně ve vztahu ke svému okolí a fanouškům. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, hodnota značky, image
Image a povědomí značky Snowbear v Hradci Králové
Žáková, Martina ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Image a povědomí značky Snowbear v Hradci Králové Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat image a podvědomí značky Snowbear v Hradci Králové. Značka, kterou zde zkoumám, poskytuje služby v oblasti zimních outdoorových aktivit. Provozuje obchod se sportovním vybavením, půjčovnu, servis a lyžařskou i snowboardovou školu. Metody: Marketingový výzkum byl proveden metodou písemného dotazování a informace potřebné k vytvoření profilu značky byly získány prostřednictvím osobního rozhovoru s majitelem značky Snowbear. Koncept dotazníku, vytvořeného pro analýzu image značky Snowbear, se inspiroval systémem identity značky dle Davida Aakera. Pro účely této práce bude použita také standardizovaná metoda osobnosti značky autorů Geuense, Weijterse a de Wulfa (2009). Výsledky: Výzkum ukázal, že je značka mezi sportovně aktivní populací v Hradci Králové velmi známá. Respondenti mají se službami značky zkušenosti. Myslí si o nich, že jsou kvalitní, cenově dostupné, cena odpovídá kvalitě a jsou nabízeny v příjemném prostředí. Značka Snowbear je nejvíce spojována s výukou lyžování i snowboardingu a s víkendovými kurzy pro děti. Na základě analýzy jednotlivých osobnostních charakteristik značky je značka považována za aktivní, odpovědnou, praktickou a dynamickou. Není považována za agresivní a...
Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvette
Dorňáková, Nikol ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská diplomová práce "Změna marketingové komunikace značky Gabriella Salvete" analyzuje přeměnu marketingové komunikace a vnímání kosmetické značky Gabriella Salvete na českém trhu v letech 2011 - 2014. Mapuje situaci firmy před transformací komunikace a definuje hlavní konkurenty, cílové skupiny a potenciální nedostatky. Dále odkrývá strategii přeměny a nástroje použité v novém způsobu komunikace. Zabývá se skutečnými dopady transformace, jak v konkurenční rovině, tak u cílových skupin. Cílem práce je sledování nových komunikačních strategií Gabriella Salvete, způsoby jejich implementace a jejich dopady na vnímání značky. K naplnění tohoto cíle práce využívá také výsledků vlastního výzkumu studentky.
Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy Mistrů
Mizera, Lukáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy mistrů Cíle: Hlavním cílem práce je deskripce problematiky spojené s pojmem značky a na základě získaných dat provést marketingový výzkum povědomí respondentů o značce vybraných fotbalových klubů, pravidelných účastnících fotbalové Ligy mistrů. Metody: Výzkum se realizuje pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na povědomí o značce a jeho vybrané vlastnosti. V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda elektronického online dotazování. K sběru a k ukládání dat posloužila internetová aplikace Google Docs. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že povědomí o vybraných fotbalových klubech je u českých sportovních diváků na velmi dobré úrovni. Dále respondenti vyjádřili názory, vědomosti a postoje k jednotlivým vlastnostem značky fotbalových klubů. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, Liga Mistrů, marketingový výzkum, dotazník
Utváření značky sportovního klubu
Grochalová, Lucie ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Petráčková, Jana (oponent)
Název: Utváření značky sportovního klubu Cíle: Hlavním úkolem diplomové práce je zjistit, jak se české hokejové kluby zaměřují na utváření značky a jak využívají potenciálu, který značka nabízí. Dalším úkolem je analýza značky vybraného hokejového klubu. Metody: Interview, případová studie, komparativní metoda, SWOT analýza Výsledky: Momentální podmínky v českém sportovním prostředí nejsou pro rozvoj značky moc příznivé. Sportovní kluby musí překonat řadu překážek a je jen pár týmů, které by mohly použít své jméno a logo pro vytvoření strategie značky bez nějakých úprav. Nicméně je to výzva do budoucna a možnost, jak zlepšit celkové vnímání sportu v České republice. Klíčová slova: značka, podvědomí o značce, image značky, benefity

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.