Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy Mistrů
Mizera, Lukáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy mistrů Cíle: Hlavním cílem práce je deskripce problematiky spojené s pojmem značky a na základě získaných dat provést marketingový výzkum povědomí respondentů o značce vybraných fotbalových klubů, pravidelných účastnících fotbalové Ligy mistrů. Metody: Výzkum se realizuje pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na povědomí o značce a jeho vybrané vlastnosti. V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda elektronického online dotazování. K sběru a k ukládání dat posloužila internetová aplikace Google Docs. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že povědomí o vybraných fotbalových klubech je u českých sportovních diváků na velmi dobré úrovni. Dále respondenti vyjádřili názory, vědomosti a postoje k jednotlivým vlastnostem značky fotbalových klubů. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, Liga Mistrů, marketingový výzkum, dotazník
Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy Mistrů
Mizera, Lukáš ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum vnímání značek tradičních účastníků fotbalové Ligy mistrů Cíle: Hlavním cílem práce je deskripce problematiky spojené s pojmem značky a na základě získaných dat provést marketingový výzkum povědomí respondentů o značce vybraných fotbalových klubů, pravidelných účastnících fotbalové Ligy mistrů. Metody: Výzkum se realizuje pomocí dotazníkového šetření, zaměřeného na povědomí o značce a jeho vybrané vlastnosti. V souvislosti se získáním primárních dat byla použita metoda elektronického online dotazování. K sběru a k ukládání dat posloužila internetová aplikace Google Docs. Výsledky: Z výsledků výzkumu vyplynulo, že povědomí o vybraných fotbalových klubech je u českých sportovních diváků na velmi dobré úrovni. Dále respondenti vyjádřili názory, vědomosti a postoje k jednotlivým vlastnostem značky fotbalových klubů. Klíčová slova: Značka, povědomí o značce, Liga Mistrů, marketingový výzkum, dotazník

Viz též: podobná jména autorů
4 Mizera, Ladislav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.